رنگ روغنی در نقاشی ساختمان و قیمت رنگ

چطور رنگ‌ براق دیوار را متعادل کنیم؟

چطور رنگ‌ براق دیوار را متعادل کنیم؟

 

 

 

مهارت‌های زندگی > فوت و فن – همشهری آنلاین- ندا شریف:

 

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده که از یک رنگ خاص و شاد خوشتان آمده و آن را به عنوان رنگ دیوار انتخاب کرده‌اید تا حال‌وهوای تازه‌ای به خانه و دیوارهای خسته‌کننده داده باشید ولی بعد از اتمام کار به نظرتان خیلی براق و شبیه به خانه اسباب‌بازی آمده، از تصمیم خود پشیمان شده‌اید. اگر هنوز از رنگ مورد نظر خوشتان می‌آید و براق بودن آن ناراحتتان می‌کند، برای این کار چاره‌ای هست. می‌توانید به روش‌های مختلف رنگ را متعادل کنید و از شدت برق آن بکاهید.

برای این منظور به چیزهای زیر نیاز دارید:

 

پرده‌های دارای رنگ خنثی

 

ملحفه‌های دارای رنگ خنثی

 

نور تیره‌کننده

 

لامپ با نور آبی

 

تابلوهنری مدرن، بزرگ و ساده

 

یک قوطی رنگ سفید

 

یک قوطی از رنگ اصلی دیوار

 

یک قوطی لعاب نیمه‌براق

 

سطل خالی

 

همزن رنگ

 

سینی رنگ

 

اسفنج دریایی

 

راهکار بدون رنگ:

 

۱- از پرده‌‌ای به رنگ سفید یا بژ برای متعادل کردن رنگ اتاق استفاده کنید.

 

۲- از پارچه‌ای ساده با رنگ خنثی، بدون طرح و بدون چین به عنوان ملحفه، روتختی یا رومبلی استفاده نمایید.

 

۳- از لامپ‌های دارای روشنایی مختلف و قابل تنظیم استفاده و برای ایجاد تعادل آن را روی نور کم تنظیم کنید.

 

۴- استفاده از لامپ با روکش آبی یا لامپ آبی، به تیره‌تر شدن رنگ دیوارها کمک می‌کند.

 

۵- یک تابلو بزرگ، ساده و مدرن که فضای خالی و سفید زیادی داشته باشد، توجه را از دیوار‌ها به خود جلب می‌کند.

 

با رنگ و با کمک اسفنج رنگ:

 

۱- مقداری رنگ سفید را با رنگ اصلی مخلوط کنید تا رنگ متعادل‌تری داشته باشید.

 

۲- مقدار مساوی از رنگ جدید و رنگ لعابی را داخل سطل ریخته و با همزن رنگ، خوب ترکیب کنید.

 

۳- سینی یا سطل رنگ را با رنگ جدید ساخته شده پر کنید.

 

۴- اسفنج را به آرامی به سینی رنگ آغشته کنید طوری که لایه نازکی از رنگ به اسفنج بچسبد.

 

۵- به آرامی با این اسفنج رنگی به دیوار ضربه بزنید. (البته از این روش تنها اگر از طرح اسفنجی خوشتان می‌آید، استفاده کنید.)

 

دلگرمی و تشکرات شما و تائید افراد ماهر مایه افتخار ماست 

ما ادعا نمی کنیم که بهترین هستیم  اما  مفتخریم که برترین ها ما را انتخاب می کنند

طبق ماده ۱۲جرائم رایانه ای هر گونه کپی برداری تصاویر و نوشته از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد                    

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: رنگ روغنی در نقاشی ساختمان و قیمت رنگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : شنبه 6 مهر 1392
نقاشی ساختمان در شهر جدید پرند

 انجام مراحل مختلف نقاشی ساختمان (دیوارگچی و رنگی)

نقاشی ساختمان به هنر افراد بستگی دارد اما به طور رسمی و واضح این کار شامل 9 مرحله است که در موقعیت های دیوار های گچی و رنگ شده فرق میکند در دیوار های گچ که رنگ بر روی دیوار نخورده است :

 

 

 

الف- ديوار هاي گچي

 

1- اولین کار تیغ کشیدن بر روی دیوار گچی و سنباده کشیدن است برای صاف شدن سطح کار .

 

 

 

2- زدن روغن زیر کار بر روی دیوار گچی که این روغن ها انواع مختلفی دارد و باعث سفت شدن گچ و جلوگیری از ترک خوردن دیوار میشود.

 

 

 

 

3- پس ار خشک شد روغن در این مرحله باید دیوار بتونه شود که بسته به نوع کار (متوسط و خوب) یک یا دو دست بتونه می شود هم سقف هم دیوار.

 

 

 

 

4- در این مرحله پس از خشک شدن بتونه های کشیده شده بر روی دیوار احتیاج به سنباده کاری است تا سطح کار بسیار صاف و عاری از لکه ها شود.

 

 

 

 

5- سنباده کاری دیوار های بتونه شده ایجاد گرد و خاک بر روی دیوار میکند و نیاز است قبل از رنگ آمیزی دیوار و شروع رنگ کاری با یک دستمال نم ناک تمام سطح دیوار را از گرد و خاک پاک کنیم.

 

 

 

 

6- اولین مرحله رنگ کاری ما در این مرحله شروع می شود که تعیین نوع رنگ و طرح آن بستگی به سلیقه افراد دارد ( انواع رنگهای آبی, قرمز, استخوانی و…) .

 

 

 

 

7- در این مرحله پس از پایان اولین مرحله رنگ کاری ما نیاز به لکه گیری داریم که این مرحله با بتونۀ مخصوصی است که دقت زیاد در این مرحله باعث زیباتر شدن هر چه بهتر کار در مرحلۀ پایانی میشود و پس از پایان لکه گیری باید یک سنبادۀ نرم بر روی دیوار ها کشیده شود و دوباره گرد و خاک دیوار توسط پارچه ای مرطوب گرفته شود.

 

 

 

 

8- مرحلۀ 8 و 9 جزء مراحل اساسی هستند که تغییر نوع رنگ و یا طرح رنگ برای افراد غیر ممکن است در این مرحله دست دوم رنگ بر روی دیوار زده میشود و آرام آرام زیبایی کار نمایان میشود.

 

  

 

 

9- مرحلۀ پایان نقاشی است و رنگ آخر را بر روی دیوار می زنند در این مرحله کار به پایان مي رسد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ب- ديوار هاي رنگي

 

1-در اين مرحله كليه تركها رو باز مي كنيم

 

 

 

2- كليه ديوارها را سنباده كاري مي كنيم تا ناصافي هاي آن از بين رود

 

 

 

 

3- تركها و سوراخ ها و در كل لكه ها را بتونه كاري مي كنيم

 

 

 

 

4- در این مرحله پس از خشک شدن بتونه های کشیده شده بر روی دیوار احتیاج به سنباده کاری است تا سطح کار بسیار صاف و عاری از لکه ها شود.

 

 

 

 

5- سنباده کاری دیوار های بتونه شده ایجاد گرد و خاک بر روی دیوار میکند و نیاز است قبل از رنگ آمیزی دیوار و شروع رنگ کاری با یک دستمال نم ناک تمام سطح دیوار را از گرد و خاک پاک کنیم.

 

 

 

 

6- اولین مرحله رنگ کاری ما در این مرحله شروع می شود که تعیین نوع رنگ و طرح آن بستگی به سلیقه افراد دارد ( انواع رنگهای آبی, قرمز, استخوانی و…) .

 

 

 

 

8- در این مرحله پس از پایان اولین مرحله رنگ کاری ما نیاز به لکه گیری داریم که این مرحله با بتونۀ مخصوصی است که دقت زیاد در این مرحله باعث زیباتر شدن هر چه بهتر کار در مرحلۀ پایانی میشود و پس از پایان لکه گیری باید یک سنبادۀ نرم بر روی دیوار ها کشیده شود و دوباره گرد و خاک دیوار توسط پارچه ای مرطوب گرفته شود.

 

 

 

 

9- در این مرحله دست دوم رنگ بر روی دیوار زده میشود و آرام آرام زیبایی کار نمایان میشود.

 

 

 

 

10- مرحلۀ پایان نقاشی است و رنگ آخر را بر روی دیوار می زنند در این مرحله کار به پایان رسیده و حتما در پایان از کار لذت می شود

 

 

 

پس نتیجه میگیریم که در مرحله اول زیر سازی باید به خوبی برطرف شود

و این که از نقاش ساختمان کارت عضویت در خواست کنید تا ضمانت ساختمان شما با این قرارداد به صورت قطعی می شود

اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو * بلکا – کاغذ دیواری – پتینه کاری – رنگ آمــــیزی انواع درب های چوبــــی و فلزی – اجـــــرای پوشش صنعتی اپوکسی – اجــــرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی اســتر – اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس – اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر – رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه – اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها و غـــــیره

 
 

دلگرمی و تشکرات شما و تائید افراد ماهر مایه افتخار ماست 

ما ادعا نمی کنیم که بهترین هستیم  اما  مفتخریم که برترین ها ما را انتخاب می کنند

طبق ماده ۱۲جرائم رایانه ای هر گونه کپی برداری تصاویر و نوشته از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد                     ۰۹۱۲۷۶۸۰۳۵۴

 

 
 

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان, نقاشي ساختمان, رنگ ساختمان, مولتی کالر, نقاش ساختمان, قیمت نقاشی ساختمان, نقاشی خانه, نقاشی منزل, مولتي كالر, انواع رنگ ساختمان, انواع رنگ های ساختمانی, انواع رنگ ساختمانی, رنگهای مولتی کالر, مولتی کالر پارس, نقاشی ساختمان مولتی کالر, قیمت مولتی کالر, اتحادیه نقاشان ساختمانی, رنگ امیزی ساختمان, هزینه نقاشی ساختمان, نقاشی مدرن ساختمان, نرخ نقاشی ساختمان, رنگ اتاق خواب کودک, انواع رنگهای ساختمانی, رنگ ساختمانی, رنگ پلاستیک ساختمان, رنگهای جدید ساختمانی, بهترین رنگ ساختمان, انواع رنگ آمیزی ساختمان, رنگ آمیزی ساختمان, نقاشي خانه, نقاشی ساختمان تهران, نقاشی رنگ روغن ساختمان, تصاویر نقاشی ساختمان, رنگ پلی کالر, قیمت رنگ مولتی کالر, عکس نقاشی ساختمان, انواع رنگ آمیزی منزل, بهترین نوع رنگ ساختمان, نقاشی خونه, نقاشي ساختمان مولتي كالر, نقاشي منزل, بهترین رنگ برای ساختمان, انواع رنگهای مولتی کالر, رنگ مولتی کالر, رنگ پلاستیک, رنگ داخلی ساختمان, رنگ و نقاشی ساختمان, قیمت رنگ بلکا, قیمت رنگ ساختمان, طراحی رنگ ساختمان, طراحی نقاشی ساختمان, طرحهای رنگ مولتی کالر, نقاشی, نقاشی گلستان, هزينه نقاشي ساختمان, نقاش ساختمان تهران, گالری رنگ ساختمان, قيمت نقاشي ساختمان, رنگهای ساختمانی جدید, قیمت انواع رنگ ساختمان, قیمت رنگ آمیزی ساختمان, عکس رنگ امیزی ساختمان, رنگ های ساختمانی جدید, رنگ نقاشی ساختمان, رنگ ساختمان مولتی کالر, رنگ سلولزی, اتحادیه نقاشان ساختمان تهران, انواع رنگ برای نقاشی ساختمان, انواع رنگ مولتی کالر, بهترین رنگ ساختمانی, جدیدترین رنگهای منزل, رنگ آمیزی منزل, دستمزد نقاشی ساختمان, انواع رنگ در نقاشی ساختمان, انواع رنگ های مولتی کالر, اتحادیه نقاشان ساختمان, آلبوم مولتی کالر, رنگ ساختمانی مولتی کالر, قيمت نقاشي منزل, رنگهای ساختمان, طرح های نقاشی ساختمان, طرحهای جدید نقاشی ساختمان, عكس نقاشي ساختمان, گالری عکس نقاشی ساختمان, لوازم نقاشی ساختمان, نقاش ساختمانی, نقاشي ساختمان در تهران, نقاشیساختمان, نقاشی از خانه, نقاشی داخل ساختمان, نقاشی ساختمان با مولتی کالر, نقاشی ساختمان گلستان, نقاشی ساختمانی, نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی داخلی ساختمان, نقاشی رنگ پلاستیک, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : دو شنبه 1 مهر 1392