نقاشی کردن دیوار ساختمان و رنگ آمیزی دیوارها

نقاشی کردن دیوار و رنگ آمیزی دیوارها

رنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای ساختمان – رنگی کردن دیوارها

ترکیب رنگها، ساختن رنگ جدید و پاشیدن آن به دیوار اتاق یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که هم تفریح به حساب می اید و هم یک کار به صرفه برای کسانی که می خواهند قبل از سال نو دیوارهای خانه را هم نو نوار کنند.این کار برای کسانی که طبع هنری دارند و می‌توانند ترکیب رنگ‌های باحال در بیاورد خیلی عالی است.

در فصل زمستان بسیاری از افراد به تکاپو می افتند تا در روزهای پایانی سال، رنگ و لعابی جدید به در و دیوار خانه شان ببخشند. پیشنهاد می کنیم پیش از شروع کارتان، این گزارش را بخوانید و از ایده های جالب ما در رنگ آمیزی منزل تان بهره مند شوید.

بیشتر خانه های ما ایرانی ها به رنگ های نزدیک به سفید رنگ آمیزی می شوند. شاید ترکیب رنگ سفید و آبی یا سفید و گلبهی را زیاد دیده باشیم. اما باید بدانید رنگ های زیبا و متنوع دیگری نیز می توان برای دیوار اتاق های مختلف خانه انتخاب کرد.

حتی اگر رنگ های ملایم مد نظر شماست، باز هم ترکیبات متنوعی وجود دارند که کمک کننده هستند. در این مطلب چند پیشنهاد بسیار جالب از طراحان دکوراسیون داخلی برایتان ذکر کرده ایم.

خانه های کوچک

انتخاب رنگ برای خانه‌های کوچک خیلی مهم است. یادتان باشد که رنگ‌های تیره فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهند. اگر شما یک هال کوچولو دارید و رنگ البالویی یا بنفش رنگ مورد علاقه تان است، خب به شما  توصیه می‌کنیم که به حرف ما گوش نکنید و آن رنگ را روی دیوارتان بزنید.

 

چون بالاخره آدم باید اول و آخر برود دنبال کاری که دلش بهش می‌گوید اما اگر توصیه ما را می‌خواهید هرگز..هرگز از رنگ‌هایی که خیلی توجه را جلب می‌کنند به قول معروف جیغ مثل زرد و قرمز، رنگهای تیره مثل آلبالویی و زرشکی و رنگهایی اداری مثل آبی و خاکستری برای تمام دیوارهای خانه کوچک‌تان استفاده نکنید.

رنگ منحصر بفرد برای دیوار اتاقتان بسازیدنقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

1.  قرمز روی قرمز

برای قرمز کردن دیوارها خوب است از رنگ قرمز گوجه ای استفاده کنید و حدود 6 بار رنگ روی رنگ بیاورید تا حسابی عمیق و جاندار شود. سپس می توانید از قرمز مایل به قهوه ای روی گچ بری های دیوار استفاده کنید تا حالت سایه ایجاد شود و دیوار کمی کنتراست پیدا کند. این ترکیب رنگ بسیار عمیق، آتشین و هیجان انگیز است اما شاید جالب باشد بدانید، اتاقی با این رنگ برای استراحت بسیار مناسب است. رنگ قرمز شما را به درون می کشد. قرمز برای اتاق مطالعه نیز مناسب است.

2. طوسی و ماهونی (قهوه ای مایل به قرمز)

توسی بسیار ملایم که ته مایه آبی دارد بسیار آرامش بخش است و حسی همچون آسمان و اقیانوس دارد. این رنگ برای اتاق مطالعه بسیار مناسب است. این رنگ به هیچ وجه حس رنگ آبی خالص که شاید کودکانه به نظر برسد را ندارد زیرا بیشتر حجم آن را توسی تشکیل داده است. برای گچ بری های دیوار نیز به جای رنگ های سفید یا سیاه از رنگ قهوه ای شکلاتی استفاده کنید – درست همچون زمین در مقابل آسمان.

3. طوسی و یاسی

برای رنگ آمیزی خانه هایی که کنار دریا هستند می توان از رنگ زیبای توسی برای دیوارها و برای تزئینات آن از رنگ یاسی بسیار روشن استفاده کرد. این ترکیب رنگ بسیار معنوی و نورانی است و درخشش درونی دارد.

4. آبی و سبز

دیوارهایی با رنگ آبی رنگ و رو رفته که با رنگ سبز احاطه شده اند بسیار جالب توجه هستند. این ترکیب رنگ، به نوعی یادآوری کننده اقیانوس در روزهای آفتابی و قدم زدن در کنار دریا است. می توانید در این ترکیب از رنگ کبالت (نقره ای-سفید) و صورتی خاکی نیز استفاده کنید تا ببینید با احساسات شما چه می کند.

5. آبی روی آبیدرب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

این ترکیب رنگ بسیار کلاسیک و سنتی است. به طوری که دیوارها آبی کم رنگ هستند و گچ بری های دیوار به رنگ آبی آسمانی و پررنگ تر رنگ آمیزی می شوند. همچون انعکاس آب های سرد در آسمان در یک غروب زمستانی. این ترکیب رنگ تا حدی تمایل به توسی و نوعی درخشندگی دارد. بنابراین، با گذشت زمان هرگز رنگ کهنه گی به خود نمی گیرد. این رنگ بسیار کمرنگ و محو است و به همین دلیل، موجب آرامش و شادی می شود.

6. بادمجانی و سبز-طوسی

استفاده از رنگ بنفش تیره روی دیوارها بیانگر عمق فضا است. این رنگ بسیار عمیق است و تنالیته تندی دارد. به همین جهت، می توان کمی جسارت به خرج داد و در کنار چنین رنگ تندی، از ترکیب رنگ سبز-آبی هیجان انگیز نیز استفاده کرد. این رنگ برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن چندان مناسب نیست زیرا خیلی پررنگ است. اما می توانید از آن برای اتاق مطالعه، کتابخانه یا اتاق آرایش خانم ها استفاده کنید.

7. سبز و قهوه ای

دلیل اینکه این دو رنگ ترکیب خوبی از خود نشان می دهند این است که در طبیعت آن دو را به وفور در کنار هم می بینیم، همچون برگ های سبز و تنه های قهوه ای درختان. دیوارهایی با رنگ سبز بسیار کم رنگ و تزئین آن با قهوه ای نمای زیبایی به فضا می بخشد. این ترکیب رنگ بسیار آرامش بخش است و بهتر است برای اتاق های کوچک، همچون اتاق مطالعه استفاده شود.

8. آبی و طوسی

برای دستشویی و حمام می توان از ترکیب رنگ آبی و توسی استفاده کرد. این رنگ بسیار آرامش بخش و مناسب است.

با این ترفندها هنر نمایی کنید

تا حد امکان باید گچ بری ها را محو کرد . به همین منظور باید رنگ گچبری دیوار را به رنگ سفید درآوریم تا مشخص نباشد . از کاغذ دیواری نباید در سبک مدرن استفاده شود ، برای تنوع می توانید به یکی از دیوارها اینه نصب کنید . رنگهای روشن مانند رنگ استخوانی در صورتیکه با یک تضاد ملایم رنگ در درب ها و یا یک رنگ ملیح در و ملایم در گچبری ها همراه باشد می تواند جلوی زیبایی به خانه بدهد.

در مرحله اول، طبعا شما رنگی را انتخاب خواهید کرد که با آنچه در ذهن دارید مطابقت داشته باشد. مهم این است که حتی اگر رنگ مورد نظر شما سفید باشد، تمام اتاقها را باید با نوع رنگ سفید رنگ کنید تا نتیجه، رنگی یک دست باشد. این چهارده توصیه، در مراحل بعدی رنگ آمیزی و چیدمان میتواند مفید باشد:

1. برای ایجاد جذابیت در یک اتاق، از وسایلی که درست همرنگ دیوار باشد استفاده نکنید. برای انتخاب رنگ دیوار، لوازم منزل خود را در نظر بگیرید و با توجه به رنگهای موجود در آن، رنگی مناسب را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که ترکیبات متنوع، فضایی پویا و نیرو بخش ایجاد میکند.

2. اگر برای هر اتاق رنگی مجزا در نظر دارید، فضاهای بین اتاقها مانند راهرو، ورودی و راه پله را به رنگ خاکستری ملایمی با ته رنگی از رنگ دیوار درآورید تا تبدیل رنگها به یکدیگر زیباتر شود.

3. رنگی را برای خانه خود در نظر بگیرید و آنرا در حجمهای متفاوت در اتاقها به کار ببرید. این رنگ میتواند در یک اتاق رنگ غالب، در اتاقی رنگ چند وسیله و در اتاق سوم تنها به عنوان چاشنیهایی در گوشه و کنار به کار ببرید. چنین روشی، هماهنگی را در تمام خانه برقرار خواهد کرد.

4. رنگهای روشن، با روح و متمایل به گستردگی هستند و در نتیجه اتاق را بزرگتر و روشنتر از آنچه هست نشان میدهند. رنگهای تیره گرم و فریبنده هستند و اتاقهای بسیار بزرگ، حالتی خودمانی و دوستانه میدهند.

5. اگر قصد دارید دیوارهایی را به رنگ تیره یا بسیار درخشان درآورید، بتونه کاری و آستری آن را هم از همان رنگ بزنید.

6. نقصهای معماری را با استفاده از رنگهای خنثی در دیوار، سقف و کف اتاق به طوری که حالتی یکپارچه به خود بگیرند، برطرف نمایید.

7. برای بلند تر جلوه کردن دیوارها، رنگ آها را تا سقف به طور یک نواخت ادامه دهید و در نزدیکی سقف رنگ را با نوارهای تزئینی و مانند آن قطع نکنید. اگر سقف دارای حاشیه تزئینی یا لبه برجسته است، میتوانید این حاشیه را نیز به رنگ دیوار درآورید. رنگ روشن سقف را بلندتر جلوه میدهد.

8. برای کوتاه نشان دادن سقفهای بسیار بلند و یا تشدید حالت خودمانی یک اتاق، رنگ دیوار را از 20 تا 30 سانتی متر مانده به سقف قطع کنید و باقی آنرا به رنگ سقف رنگ آمیزی کرده یا با نوارهای تزئینی بپوشانید. تیره کردن سقف هم میتواند چنین حالتی را ایجاد کند.

9. با رنگ آمیزی دیوارهای کوتاهتر (کم عرض تر) به رنگی تیره تر از دیوارهای بلندتر میتوانید یک اتاق کشیده و باریک را عریض تر جلوه دهید.

10. اگر برای سقف اتاقی رنگ سفید را در نظر گرفته اید، برای هماهنگ کردن رنگ اتاق با سقف، اندکی از رنگ دیوار را به رنگ سفید اضافه کنید.

11-رنگ کف اتاق را فراموش نکنید.این شاید شایع‌ترین اشتباه تازه کارهاست. هنگامی که رنگ مورد علاقه‌تان را در جایی می‌بینید، معمولاً دومین سطح بزرگ، یعنی کف اتاق را نادیده می‌گیرید و تنها به دیوارها فکر می‌کنید. با اینحال، کف اتاق ‌بدون در نظر گرفتن جنسش، رنگی دارد که آن هم می‌تواند تنوع بیشماری داشته باشد.

برای مثال، یک کف چوبی، تنها به رنگ چوب نیست، بلکه می‌تواند عسلی، آلبالویی، تیره یا لیمویی باشد. یک رنگ خوب تنها زمانی می‌تواند در خانه شما هم خوب به نظر برسد که با رنگ کف، ارتباط مناسبی داشته باشد. بنابراین هنگامی که الگوهای رنگی‌تان را امتحان می‌کنید، آن‌ها را نزدیک کف اتاق بگیرید نه در وسط دیوار، تا بتوانید به طور همزمان دیوار و کف را ببینید. به یاد داشته باشید دیوار به طور مثال قرمز، در جوار کف اتاق آلبالویی تأثیر بسیار متفاوتی نسبت به کف اتاق بلوطی رنگ خواهد داشت.

12-اجازه بدهیدآثار هنری‌ راهنمایتان باشند.این روشی کم اشتباه است. همه کارهای هنری‌ای را که می‌خواهید در اتاق‌تان استفاده کنید، کنار هم بچینید. رنگ مورد نظرتان برای دیوار را از میان آن‌ها انتخاب کنید و نمونه رنگی‌ای که با آن مطاقبت دارد را بیابید. روش مشابهی را می‌توان درمورد منسوجات و فرش نیز به کار برد. انتخاب یکی از رنگ‌های لطیف فرش می‌تواند ابعاد تازه‌ای به کل فضا بدهد.

13-با لوازم و مبلمان منزل هماهنگ باشید.اگر رنگ مثلاً کاناپه به دیوارها نخورد، می‌تواند کل اتاق را تحت تأثیر قرار دهد. اگر شما سعی کنید برای جبران کاناپه‌ای که مورد علاقه‌تان نیست رنگی را برای دیوار انتخاب کنید که دوستش دارید، اما به رنگ کاناپه نمی‌خورد، ناامید خواهید شد. اشتباه را با اشتباه جبران نکنید. رنگی را برگزینید که آنچه را دارید تکمیل می‌کند؛ در این صورت هم کلیت اتاق و هم آن وسیله‌ای که دوستش ندارید بهتر دیده خواهند شد.

14-نواقص معماری را جبران کنید.یک آپارتمان زیرِ همکف تاریک، با سقف کوتاه که کاملاً مفروش است، مطمئنآ اگر با رنگی مثل خاکستری زغالی رنگ‌آمیزی شود، خیلی شیک‌تر از زمانی خواهد بود که به رنگ زرد آفتابی پریده‌ای باشد که تنها حالت ملالت‌آور فضا را دوچندان می‌کند؛ چرا که در جای مناسب استفاده نشده است. اگر شما فضایی با معماری و نور عالی دارید به ندرت در استفاده و انتخاب رنگ به مشکل برخواهید خورد، و رنگ‌های روشن به درخشش بیشتر جزییات اتاق‌تان کمک می‌کنند.

اگر ساختمان شما بر خلاف این است، رنگ‌های خاکستری‌ و خنثی‌تر را بکار ببرید؛ اگرچه این بر خلاف میل و احساس شماست، اما می‌تواند به یک فضای گرفته، حضوری قدرتمند ببخشد. همچنین شما همیشه می‌توانید با نورپردازی خوب و استفاده از اثاثیه کوچکی با رنگ‌های روشن‌تر و خالص‌تر، فضا را تلطیف کنید.

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: خدمات نقاشی ساختمان ایران نقاشی ساختمان , نقاشی دیوار , نقاشی سقف , نقاشی اتاق , نقاشی اتاق خواب , نقاشی اتاق کودک , نقاشی پارکینگ , نقاشی راه پله , نقاشی در و پنجره , نقاشی اتاق نشیمن , نقاشی اتاق پذیرایی , نقاشی نمای ساختمان , نقاشی خانه , نقاشی منزل , نقاشی مسکن , نقاشی آپارتمان , نقاشی مغازه , نقاشی دفتر کار , نقاشی مسکن مهر , نقاشی محل کار , نقاشی اداره , نقاشی انبوه ساز , رنگ کاري نماي ساختمان , نقاش خانه , نقاش ساختمان , نقاشی مناسب , نقاشی ارزان , نقاشی فوری , نقاشی با کیفیت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : چهار شنبه 13 اسفند 1393
بهترین نقاش ساختمان

نقاشی ساختمان

اجرا انواع نقاشی ساختمان: نقاشی روغنی – نقاشی پلاستیک – نقاشی مولتی کالر – نقاشی بلکا – نقاشی کنیتکس – نقاشی اکریلیک – نقاشی سیلر کیلر – پتینه کاری و …

نقاشی رنگ روغنی

نقاشی رنگ پلاستیک

نقاشی بلکا

نقاشی مولتی کالر

نقاشی سیلر کیلر

نقاشی اکریلیک

نقاشی کنیتکس

پتینه کاری

پلی استر

پیکو کالر (کامپِیوتری)

رنگینه

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , رنگ آمیزی دیوار , رنگ آمیزی سقف , رنگ آمیزی اتاق , رنگ آمیزی اتاق خواب , رنگ آمیزی اتاق کودک , رنگ آمیزی پارکینگ , رنگ آمیزی راه پله , رنگ آمیزی در و پنجره , رنگ آمیزی اتاق نشیمن , رنگ آمیزی اتاق پذیرایی , رنگ آمیزی نمای ساختمان , رنگ آمیزی خانه , رنگ آمیزی منزل , رنگ آمیزی مسکن , رنگ آمیزی آپارتمان , رنگ آمیزی مغازه , رنگ آمیزی دفتر کار , رنگ آمیزی مسکن مهر , رنگ آمیزی محل کار , رنگ آمیزی اداره , رنگ آمیزی انبوه ساز , رنگ آمیزی مناسب , رنگ آمیزی ارزان , رنگ آمیزی فوری , رنگ آمیزی با کیفیت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : چهار شنبه 13 اسفند 1393
نقاشی ساختمان مناطق مختلف استان تهران و البرز

نقاشی ساختمان مناطق مختلف استان تهران و البرز

http://naghashi.org/

 

ارائه انواع نقاشی ساختمان در مناطق مختلف استان تهران و البرز

http://naghashi.org/

 

شهر تهران و کرج

درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

شما می توانید در هر منطقه ای که در استان تهران یا البرز قرار دارید ، با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره و راهنمایی رایگان در مورد نقاشی منزل خود، ساختمان خود را با قیمت مناسب نقاشی کنید.

خدمات ما فعلا در سراسر استان تهران و البرز می باشد

نقاشی ساختمان در شمال ، شمال غرب ، شمال شرق تهران – غرب تهران – شرق تهران و جنوب ، جنوب شرق ، جنوب غرب تهران و تمامی استان البرز و کرج می باشد

نقاشی ساختمان در نواحی مختلف استان تهران – استان البرز(کرج): تجریش – پونک – ونک – پاسداران – شهرک غرب – صادقیه – تهرانپارس – انقلاب – ولیعصر – مولوی – شوش – شهرری – مرکز شهر کرج – حصار

نقاشی ساختمان در شهرستان های مختلف استان تهران : اسلام شهر- ورامین – فیروزکوه – دماوند – بومهن – اسلام شهر – رباط کریم – پردیس و …

نقاشی ساختمان در مناطق مختلف شهر تهران

نقاشی ساختمان در شمال تهراننقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

آبک • آجودانیه • احتشامیه • اختیاریه • نقاشی ساختمان اُزگُل • اسدآباد • اسلام‌آباد • نقاشی ساختمان اقدسیه • نقاشی ساختمان الهیه • امام‌زاده قاسم • امانیه • نقاشی ساختمان امیرآباد • نقاشی ساختمان اوین • باغ شاطر • باغ صبا • باغ فردوس • بهجت‌آباد • نقاشی ساختمان پاسداران • نقاشی ساختمان جنت‌آباد • نقاشی ساختمان پل رومی • نقاشی ساختمان پونک • تپهٔ اکبری • نقاشی ساختمان تجریش • جلالیه • نقاشی ساختمان جماران • جمال‌آباد • جمشیدیه • چالهرز • چیذر • خوردین • دارآباد • نقاشی ساختمان دربند • نقاشی ساختمان درکه • دروس • دزاشیب • ده ونک • رحمان‌آباد • رستم‌آباد • زرگنده • نقاشی ساختمان زعفرانیه • سامیان • سربند • نقاشی ساختمان سعدآباد • سوهانک • نقاشی ساختمان سهروردی • نقاشی ساختمان سید خندان • صاحبقرانیه • عباس‌آباد • نقاشی ساختمان فرحزاد • نقاشی ساختمان فرمانیه • فیشرآباد • قزل‌قلعه • قلعه ارامنه • نقاشی ساختمان قلهک • نقاشی ساختمان قیطریه • کاشانک • کامرانیه • کاوسیه • نقاشی ساختمان کوی نصر (گیشا) • گلاب‌دره • محمودیه • منظریه • مهران • نقاشی ساختمان میرداماد (داودیه) • نقاشی ساختمان نیاوران • نقاشی ساختمان ولنجک • نقاشی ساختمان ولی عصر • نقاشی ساختمان ونک • نقاشی ساختمان یوسف‌آباد

نقاشی ساختمان در غرب تهران

نقاشی ساختمان آریاشهر (صادقیه) • آزادشهر • ازگیل‌دره • اکبرآباد • اندیشه شمالی • باغ فیض • پیکان‌شهر • ترک‌آباد • نقاشی ساختمان تهرانسر • تهران‌ویلا • جاویدآباد • نقاشی ساختمان جی • نقاشی ساختمان حسن‌آباد • نقاشی ساختمان حصارک • خلیج • دریان‌نو • نقاشی ساختمان دهکده المپیک • زِیبادشت • زیبادشتک • زیباشهر • سرآسیاب مهرآباد • نقاشی ساختمان سعادت‌آباد • سعیدآباد • سنگ‌چشمه • شادآباد • شهاب‌شهر • شهر زیبا • شهرآرا • شهران • نقاشی ساختمان شهرک غرب • ضرابخانه • نقاشی ساختمان طرشت • عرب‌آباد • کَن • کهک • گلستان • مرادآباد • مهرآباد • نوروزآباد • وردآورد • وسک • ویلاشهر • نقاشی ساختمان یافت‌آباد

نقاشی ساختمان در شرق تهران

احتسابیه • اراج • نقاشی ساختمان اصفهانک • نقاشی ساختمان افسریه • نقاشی ساختمان تهران‌پارس • نقاشی ساختمان تهران‌نو • جوادیه • نقاشی ساختمان چهارصددستگاه • حدادیه • حسین‌آباد • حشمتیه • حکیمیه • خاک‌سفید • نقاشی ساختمان خاوران • دوشان‌تپه • دولاب • دولت‌آباد (شهرک امام خمینی) • نقاشی ساختمان سرخه‌حصار (تهران) • سلیمانیه • شادآباد • شمس‌آباد • نقاشی ساختمان شمیران‌نو • شیان • نقاشی ساختمان صددستگاه • عباسیه • فرح‌آباد • قاسم‌آباد • نقاشی ساختمان قصر فیروزه • قنات کوثر • کاروان • کاظم‌آباد • کالاد • کوهک • کیان‌شهر • لارک • نقاشی ساختمان لویزان • مبارک‌آباد • مجیدآباد • مجیدیه • مسگرآباد • مشیریه • نقاشی ساختمان نارمک • نقاشی ساختمان نظام‌آباد • نقاشی ساختمان نیروی‌ هوایی • وحیدیه • هاشم‌آباد

نقاشی ساختمان در جنوب تهران

احمدیه • اسفندیاری • اسماعیل‌آباد • امیریه • باروت‌کوبی • باغ آذری • بریانک • تپه سیف • ترک‌آباد • جوادیه • نقاشی ساختمان جوانمرد قصاب • نقاشی ساختمان چشمه‌علی • نقاشی ساختمان حسن‌آباد • نقاشی ساختمان خانی‌آباد • نقاشی ساختمان خانی‌آباد نو • خزانه بخارایی • خلازیل (خورآذین) • دولت‌خواه • زهتابی • زورآباد • صالح‌آباد شرقی • صالح‌آباد غربی • عبدالله‌آباد (شهرک رسالت) • عبدل‌آباد • فهیم‌آباد • نقاشی ساختمان قلعه‌مرغی • کریم‌آباد • نقاشی ساختمان گلشهر • محمودآباد • ملک‌آباد • منصورآباد • نقاشی ساختمان منیریه • نقاشی ساختمان نازی‌آباد • نعمت‌آباد • وصفنارد • یاخچی‌آباد

نقاشی ساختمان در شهر ری

ابن بابویه • اقدسیه • تقی‌آباد • دولت‌آباد قیصریه • دیلمان • سرتخت • ظهیرآباد • میدان • نفرآباد • ولی‌آباد

نقاشی ساختمان در شهرک های مختلف تهران

۲۲ بهمن · ابوذر · آپادانا · احمد خمینی · آزادی · آزمایش · استاد مطهری · استقلال · آسمان · البرز · المهدی · امام خمینی · امید · امیرالمؤمنین · امیرکبیر · انصار · انقلاب · اکباتان · بستان · بعثت · بوعلی · بهرود · بهمن · پارس · پاس · پاسداران · پرواز · تأمین اجتماعی · تختی · جوادالائمه · چشمه · چیتگر شمالی · خرمنکوب · خودروسازان · دانش · دانشگاه تهران · دریا · دژبان · راه‌آهن · ژاندارمری · سئول · ساحل · سجاد · سجادیه · سرتیپ رسولی · سعیدیه و حمیدیه · سلیمانیه · سینمایی غزالی · شاهد · شاهین · شریعتی · شریف‌آباد · شهرداری · شهید باقری · شهید باهنر · شهید بهشتی · شهید چمران · شهید کمالی · حکیمیه · صاحب‌الزمان · صدرا · صنایع چوب · طالقانی · شهرک غرب · فاطمیه · فجر · فرهنگیان · فلزات · قائم · قدس · کارمندان · کارمندان دولت · کاظمیه · کلاهدوز · کیان‌شهر · گلستان · گلشهر · گل‌ها · لاله · مبعث · محلاتی · مسلمین · مسیح‌آبادی · مطهری · میلاد · نفت · نور · نیروی هوایی · والفجر(منطقه۶) · والفجر(منطقه۱۵) · وصال · ولی عصر · هما · هواپیمایی کشور

نقاشی ساختمان در مناطق مختلف استان البرز – کرج

بنیاد  -  مرکز شهر کرج – مصباح کرج – سرحدآباد – ساسانی (شهید صدوقی) – آسارا – ماهدشت – شهرک استاندارد – چهارراه طالقانی – رزکان – واریان شهر – نوروز اباد و شیخ آباد – ولدآباد – اتحاد – شهرک استادان – اسلام‌آباد (کرج)اسلام‌آباد – آسیاب برجی – اصفهانی‌ها – اکبرآباد – اوقافی(کوی امامیه) – باغستان – المهدی – محله بهار – جهانشهر – جوادآباد – چهارصددستگاه کرج – حاجی‌آباد – حسن‌آباد – حسین‌آباد

حصار – حصار بالا – حصارک – حیدرآباد – خیابان فردوسی – شهرک خرمدشت – دهقان‌ویلا – دولت‌آباد – رزکان نو – زیبادشت – سرجوب – یزدیها. بهمن ۱۶ – سهرابیه – شاهین ویلا – شهر صنعتی – شهرک ۱۱۰ – جعفرآباد (جعفریه) – مشکین دشت

شهرک امام – شهرک امام رضا – شهرک پیشاهنگی – شهرک گلدشت – شهرک جهازی‌ها – شهرک خاتم الانبیاء – شهرک ذوب آهن – شهرک شاهد – شهرک شهید رستمی – شهرک شهید مطهری – شهرک شیخ سعدی – شهرک فرهنگیان – شهرک نگارستان – شهرک وحدت – شهرک منظریه – شهرک یاس – شکرآباد – عظیمیه (شهرک رسالت) – فاز ۴ – فردیس – قزلحصار – قلمستان

کردان – کوی امامیه – کوی بنفشه – کوی شقایق – کوی قائم – کوی کارمندان جنوبی – کوی کارمندان شمالی – کوی مدرس – کوی ولی‌عصر – کیانمهر – کمالشهر – گرمدره – گلشهر – گوهردشت (رجایی‌شهر) – رستاخیز

محمد شهر – مهرویلا – مهرشهر – ماهدشت – نوروزآباد – همت‌آباد – وسیه – وهرجرد – ویان – اشتهارد – شهرک طالقانی – باغستان – بنیاد(۳۵۰ متری) – شهرک ظفر – کوهپایه – شهرک احسانی نژاد۲ – شهرک کوثر – ۴۵ متری گلشهر

نقاشی ساختمان در شهرستان های مختلف استان تهران

نقاشی ساختمان تهران: تهران — نقاشی ساختمان اسلام‌شهر: اسلام‌شهر — نقاشی ساختمان ورامین: قرچک — نقاشی ساختمان رباط‌کریم: گلستان — قدس: قدس — ملارد: ملارد – نقاشی ساختمان ورامین: ورامین — نقاشی ساختمان شهریار: شهریار — رباط‌کریم: نسیم‌شهر — نقاشی ساختمان پاکدشت: پاکدشت — نقاشی ساختمان شهریار: اندیشه — نقاشی ساختمان رباط‌کریم: رباط‌کریم — رباط‌کریم: صالح‌آباد — نقاشی ساختمان ری: باقرشهر — شهریار: باغستان – نقاشی ساختمان تهران: بومهن — اسلام‌شهر: چهاردانگه — پیشوا: پیشوا — نقاشی ساختمان دماوند: دماوند — نقاشی ساختمان تهران: پردیس — شهریار: وحیدیه — رباط‌کریم: نصیرآباد — – شهریار: فردوسیه — ری: حسن‌آباد — – نقاشی ساختمان دماوند: رودهن — شهریار: شاهدشهر — شهریار: صباشهر — ملارد: صفادشت — نقاشی ساختمان فیروزکوه: فیروزکوه — نقاشی ساختمان شمیرانات: لواسان — دماوند: آبسرد — پاکدشت: شریف‌آباد – نقاشی ساختمان ری: کهریزک — نقاشی ساختمان شمیرانات: فشم – ورامین: جوادآباد — دماوند: کیلان — نقاشی ساختمان دماوند: آبعلی — فیروزکوه: ارجمند

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , رنگ آمیزی دیوار , رنگ آمیزی سقف , رنگ آمیزی اتاق , رنگ آمیزی اتاق خواب , رنگ آمیزی اتاق کودک , رنگ آمیزی پارکینگ , رنگ آمیزی راه پله , رنگ آمیزی در و پنجره , رنگ آمیزی اتاق نشیمن , رنگ آمیزی اتاق پذیرایی , رنگ آمیزی نمای ساختمان , رنگ آمیزی خانه , رنگ آمیزی منزل , رنگ آمیزی مسکن , رنگ آمیزی آپارتمان , رنگ آمیزی مغازه , رنگ آمیزی دفتر کار , رنگ آمیزی مسکن مهر , رنگ آمیزی محل کار , رنگ آمیزی اداره , رنگ آمیزی انبوه ساز , رنگ آمیزی مناسب , رنگ آمیزی ارزان , رنگ آمیزی فوری , رنگ آمیزی با کیفیت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : چهار شنبه 13 اسفند 1393
نقاش ساختمان در کرج

نقاشی ساختمان در تمامی استان البرز و شهر کرج

ارائه انواع نقاشی ساختمان کرج و استان البرز در تمامی مناطق

شما می توانید در هر منطقه ای که در استان تهران یا البرز قرار دارید ، با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره و راهنمایی رایگان در مورد نقاشی منزل خود، ساختمان خود را با قیمت مناسب نقاشی کنید.

خدمات نقاشی ساختمان ایران در سراسر استان تهران و البرز به ویژه در استان البرز و کرج می باشد

—————————*,*,*—————————

کافیست هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید تا با قیمت نقاشی ساختمان در طرح و رنگ های متنوع آگاه شوید

منتظر تماس شما هستیم

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در مناطق مختلف استان البرز ,کرج

بنیاد  ,  مرکز شهر کرج ,مصباح کرج ,سرحدآباد ,ساسانی (شهید صدوقی) ,آسارا ,ماهدشت ,شهرک استاندارد ,چهارراه طالقانی ,رزکان ,واریان شهر ,نوروز اباد و شیخ آباد ,ولدآباد ,اتحاد ,شهرک استادان ,اسلام‌آباد (کرج)اسلام‌آباد ,آسیاب برجی ,اصفهانی‌ها ,اکبرآباد ,اوقافی(کوی امامیه) ,باغستان ,المهدی ,محله بهار ,جهانشهر ,جوادآباد ,چهارصددستگاه کرج ,حاجی‌آباد ,حسن‌آباد ,حسین‌آبادنقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

حصار ,حصار بالا ,حصارک ,حیدرآباد ,خیابان فردوسی ,شهرک خرمدشت ,دهقان‌ویلا ,دولت‌آباد ,رزکان نو ,زیبادشت ,سرجوب ,یزدیها. بهمن ۱۶ ,سهرابیه ,شاهین ویلا ,شهر صنعتی ,شهرک ۱۱۰ ,جعفرآباد (جعفریه) ,مشکین دشت

شهرک امام ,شهرک امام رضا ,شهرک پیشاهنگی ,شهرک گلدشت ,شهرک جهازی‌ها ,شهرک خاتم الانبیاء ,شهرک ذوب آهن ,شهرک شاهد ,شهرک شهید رستمی ,شهرک شهید مطهری ,شهرک شیخ سعدی ,شهرک فرهنگیان ,شهرک نگارستان ,شهرک وحدت ,شهرک منظریه ,شهرک یاس ,شکرآباد ,عظیمیه (شهرک رسالت) ,فاز ۴ ,فردیس ,قزلحصار ,قلمستاندرب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

کردان ,کوی امامیه ,کوی بنفشه ,کوی شقایق ,کوی قائم ,کوی کارمندان جنوبی ,کوی کارمندان شمالی ,کوی مدرس ,کوی ولی‌عصر ,کیانمهر ,کمالشهر ,گرمدره ,گلشهر ,گوهردشت (رجایی‌شهر) ,رستاخیز

محمد شهر ,مهرویلا ,مهرشهر ,ماهدشت ,نوروزآباد ,همت‌آباد ,وسیه ,وهرجرد ,ویان ,اشتهارد ,شهرک طالقانی ,باغستان ,بنیاد(۳۵۰ متری) ,شهرک ظفر ,کوهپایه ,شهرک احسانی نژاد۲ ,شهرک کوثر ,۴۵ متری گلشهر

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در شمال ، شمال غرب ، شمال شرق تهران ,غرب تهران ، مرکز تهران ، شرق تهران ,جنوب ، جنوب شرق ، جنوب غرب تهران  و تمامی استان تهران و شهر تهران ,استان البرز و شهر کرج می باشد

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در نواحی مختلف استان تهران ,استان البرز(کرج): تجریش ,پونک ,ونک ,پاسداران ,شهرک غرب ,صادقیه ,تهرانپارس ,انقلاب ,ولیعصر ,مولوی ,شوش ,شهرری ,مرکز شهر کرج ,حصار

نقاشی ساختمان در شهرستان های مختلف استان تهران : اسلام شهر, ورامین ,فیروزکوه ,دماوند ,بومهن ,اسلام شهر ,رباط کریم ,پردیس و …

خدمات ما در سراسر استان تهران (و شهر تهران) و البرز (و شهر کرج) می باشد

ارائه انواع نقاشی ساختمان کرج و استان البرز در تمامی مناطق

شما می توانید در هر منطقه ای که در استان تهران یا البرز قرار دارید ، با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره و راهنمایی رایگان در مورد نقاشی منزل خود، ساختمان خود را با قیمت مناسب نقاشی کنید.

خدمات نقاشی ساختمان ایران در سراسر استان تهران و البرز به ویژه در استان البرز و کرج می باشد

—————————*,*,*—————————

کافیست هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید تا با قیمت نقاشی ساختمان در طرح و رنگ های متنوع آگاه شوید

منتظر تماس شما هستیم

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در مناطق مختلف استان البرز ,کرج

بنیاد  ,  مرکز شهر کرج ,مصباح کرج ,سرحدآباد ,ساسانی (شهید صدوقی) ,آسارا ,ماهدشت ,شهرک استاندارد ,چهارراه طالقانی ,رزکان ,واریان شهر ,نوروز اباد و شیخ آباد ,ولدآباد ,اتحاد ,شهرک استادان ,اسلام‌آباد (کرج)اسلام‌آباد ,آسیاب برجی ,اصفهانی‌ها ,اکبرآباد ,اوقافی(کوی امامیه) ,باغستان ,المهدی ,محله بهار ,جهانشهر ,جوادآباد ,چهارصددستگاه کرج ,حاجی‌آباد ,حسن‌آباد ,حسین‌آباد

حصار ,حصار بالا ,حصارک ,حیدرآباد ,خیابان فردوسی ,شهرک خرمدشت ,دهقان‌ویلا ,دولت‌آباد ,رزکان نو ,زیبادشت ,سرجوب ,یزدیها. بهمن ۱۶ ,سهرابیه ,شاهین ویلا ,شهر صنعتی ,شهرک ۱۱۰ ,جعفرآباد (جعفریه) ,مشکین دشت

شهرک امام ,شهرک امام رضا ,شهرک پیشاهنگی ,شهرک گلدشت ,شهرک جهازی‌ها ,شهرک خاتم الانبیاء ,شهرک ذوب آهن ,شهرک شاهد ,شهرک شهید رستمی ,شهرک شهید مطهری ,شهرک شیخ سعدی ,شهرک فرهنگیان ,شهرک نگارستان ,شهرک وحدت ,شهرک منظریه ,شهرک یاس ,شکرآباد ,عظیمیه (شهرک رسالت) ,فاز ۴ ,فردیس ,قزلحصار ,قلمستان

کردان ,کوی امامیه ,کوی بنفشه ,کوی شقایق ,کوی قائم ,کوی کارمندان جنوبی ,کوی کارمندان شمالی ,کوی مدرس ,کوی ولی‌عصر ,کیانمهر ,کمالشهر ,گرمدره ,گلشهر ,گوهردشت (رجایی‌شهر) ,رستاخیز

محمد شهر ,مهرویلا ,مهرشهر ,ماهدشت ,نوروزآباد ,همت‌آباد ,وسیه ,وهرجرد ,ویان ,اشتهارد ,شهرک طالقانی ,باغستان ,بنیاد(۳۵۰ متری) ,شهرک ظفر ,کوهپایه ,شهرک احسانی نژاد۲ ,شهرک کوثر ,۴۵ متری گلشهر

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در شمال ، شمال غرب ، شمال شرق تهران ,غرب تهران ، مرکز تهران ، شرق تهران ,جنوب ، جنوب شرق ، جنوب غرب تهران  و تمامی استان تهران و شهر تهران ,استان البرز و شهر کرج می باشد

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در نواحی مختلف استان تهران ,استان البرز(کرج): تجریش ,پونک ,ونک ,پاسداران ,شهرک غرب ,صادقیه ,تهرانپارس ,انقلاب ,ولیعصر ,مولوی ,شوش ,شهرری ,مرکز شهر کرج ,حصار

نقاشی ساختمان در شهرستان های مختلف استان تهران : اسلام شهر, ورامین ,فیروزکوه ,دماوند ,بومهن ,اسلام شهر ,رباط کریم ,پردیس و …

خدمات ما در سراسر استان تهران (و شهر تهران) و البرز (و شهر کرج) می باشد

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , نقاشی خانه , نقاشی منزل , نقاشی مسکن , نقاشی آپارتمان , نقاشی مغازه , نقاشی دفتر کار , نقاشی مسکن مهر , نقاشی محل کار , نقاشی اداره , نقاشی انبوه ساز , رنگ کاري نماي ساختمان , نقاش خانه , نقاش ساختمان , نقاشی مناسب , نقاشی ارزان , نقاشی فوری , نقاشی با کیفیت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : چهار شنبه 13 اسفند 1393
نحوه زیرکاری نقاشی رنگ روغنی برای دیوار گچی

نحوه زیرکاری نقاشی رنگ روغنی برای دیوار گچی

زیر کاری رنگ روغنی برای دیوارهای گچی در نقاشی ساختمان

اصول اصلی نقاشی ساختمان در رنگ آمیزی دیوارهای گچی با دیوارهای رنگ شده متفاوت می باشد. برای دیوارهای گچی مراحل زیر را توصیه می کنیم:

1- پشت تیغ کشیدن ملایم روی گچ

2- روغن زیر کار مناسب گچ

3- ماستیک با یتونه مناسب

4- سنباده بعد از خشک شدن بتونه(24-12 الی ساعت بعد)

5- گردگیری گرد و خاک حاصل سنباده

http://naghashi.org/

 

6- رنگ آمیزی با قلمو و غلتک (نحوه استفاده از غلتک و مقدار رنگ مصرفی روی دیوار در این مرحله به شکیل تر شدن کار انتهایی کمک زیادی می کند.- مرحله آستری نقاشی ساختمان)

7- بعد از کامل خشک شدن رنگ اولیه و آستری با بتونه مخصوص، سطح کار (دیوار) لکه گیری می شود.

8- بعد از خشک شدن (12 الی 24ساعت) مرحله دوم سنباده کاری با سنباده نرم انجام می شود.

9 -گردگیری

10- رنگ دوم

11-رنگ سوم(این مرحله با دو غلتک انجام می شود. غلتک ترک و ایتالیایی برای شکیل تر شدن نتیجه کار )

12- در صورت نیاز رنگ روغن چهارم

http://naghashi.org/

 

(توجه کنید که تفاوت زیاد هزینه برخی از نقاشان ساختمانی به خاطر رعایت نکردن خیلی از این اصول(نحوه انجام -صرف زمان- مواد مصرفی- نوع زیر کار و…)می باشد. همیشه بر این باور هستیم که کار مناسب با هزینه مناسب همسوست . پس همیشه به کار مناسب با هزینه پایین شک کنید!)

http://naghashi.org/

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: خدمات نقاشی ساختمان ایران نقاشی ساختمان , نقاشی دیوار , نقاشی سقف , نقاشی اتاق , نقاشی اتاق خواب , نقاشی اتاق کودک , نقاشی پارکینگ , نقاشی راه پله , نقاشی در و پنجره , نقاشی اتاق نشیمن , نقاشی اتاق پذیرایی , نقاشی نمای ساختمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : چهار شنبه 13 اسفند 1393
نحوه رنگ آمیزی و نقاشی کاشی های سرامیک

نحوه رنگ آمیزی و نقاشی کاشی های سرامیک

نحوه رنگ آمیزی کاشی‌ سرامیک

در جريان بازسازي خانه‌هاي قديمي، ممكن است شما به دنبال تغيير رنگ سراميك‌هاي ديواري در سرويس‌هاي بهداشتي و آشپزخانه خود باشيد، اما رنگ‌هاي موجود در بازار، با دكوراسيون سرويس‌هاي شما مطابقت چنداني نداشته باشد. چطور است خودتان اقدام به رنگ‌آميزي برخي از قطعات سراميك‌هاي ديواري كنيد، تا پس از نصب در كنار بقيه سراميك‌ها، هماهنگي و زيبايي دوچنداني را به خانه خود هديه دهيد.

در این مقاله روش رنگ آمیزی داغ بر روی سرامیک‌ها آموزش داده می‌شود. این روش در مورد سرامیک‌های دیواری به کار می‌رود که هنوز نصب نشده باشد. برای سرامیک‌هایی که نصب شده باشند باید از روش دیگری به نام روش هوای خشک بهره برد.

در این روش از رنگ‌های براق استفاده می‌شود که ساختار آکریلیک با پایه آبی (محلول در آب) دارند و طوری ترکیب شده‌اند که بر سطوح صاف و غیر متخلخل بچسبند. اینگونه رنگ‌ها اگر به روش داغ استفاده شوند، پس از خشک شدن، سطحی براق و مقاوم در برابر خش به وجود می‌آورند. این روش برای سطوحی که در معرض تماس مکرر با آب‌گرم باشند از جمله حمام یا نقاطی که مورد استفاده زیاد باشند مانند کف سالن و کف آشپزخانه توصیه نمی‌شود. در صورت تمایل به استفاده از سرامیک‌های براق در نقاط ذکر شده، باید انواع آماده و دارای ضمانت را خریداری کنید.

در زیر روش گام به گام رنگ‌آمیزی سرامیک با روش داغ شرح داده می‌شود. به یاد داشته باشید که این روش برای سرامیک‌های نصب نشده است.

گام اول:

قبل از اقدام به رنگ‌آمیزی، باید سطوح سرامیک کاملا تمیز شود و به این منظور و برای برطرف کردن هر گونه آلودگی، قطرات چربی یا لکه‌های صابون، باید سطح سرامیک را با آب گرم و صابون بشویید.

پس از شستشوی کامل، سطوح را با الکل ایزوپروپیل يا مخلوط 50 درصد سرکه و آب مجددا تمیز کنید. سطوح سرامیک را با حوله کاغذی خشک و لکه‌گیری کنید و به منظور جلوگیری از آغشته شدن سطوح آنها با چربی پوست، از لمس سرامیک‌ها خودداری کنید.

 گام دوم:

حالا به رنگ‌آمیزی بپردازید. کار با رنگ‌های آکریلیک توصیف شده بسیار ساده است و می‌توان آنها را به سادگی نیز پاک کرد. این گونه رنگ‌ها را می‌توان با یکدیگر ترکیب کرد تا رنگ دلخواه به دست آید. این رنگ‌ها بر اثر تبخیر خشک می‌شوند. سطوح نازک رنگ تقریبا طی 20 دقیقه خشک می‌شوند و سطوح ضخیم‌تر ممکن است طی یک تا سه روز به طور کامل خشک شود.

اگر در رنگ‌آمیزی اشتباهی رخ داد (که بسیار محتمل است) می‌توان رنگ را بلافاصله به کمک پارچه مرطوب پاک کرد. اگر رنگ خشک شده باشد و شما احساس کنید اصلاحی در کار لازم است، روی نقطه مورد نظر را مجددا رنگ‌آمیزی کنید.

 گام سوم:

هنگامی که رنگ به طور کامل در هوا خشک شد، سرامیک ها را از سمت بدون رنگ، روی کاغذ مومی قراردهید و آن را درون فر سرد بگذارید. درجه حرارت فر را روی 162 درجه سانتیگراد تنظیم کنید و فر را روشن کنید. سرامیک‌ها باید مدت 45 دقیقه بپزند، پس از 45 دقیقه و خاموش کردن فر، با باز کردن در آن، سرامیک‌ها به تدریج سرد می‌شوند. هنگامی که سرامیک‌ها خنک شدند، می‌توان آنها را از فر بیرون آورد. سطح کار را از نظر مقاومت با ناخن امتحان کنید. قاعدتا نباید خراشی بر سطح رنگ بیافتد. اگر رنگ خراشیده شد، نشان می‌دهد که یا باید مدت نگاهداری قبل از پخت در هوای آزاد را اضافه کنید یا اینکه زمان پخت را افزایش دهید.

 گام چهارم:

پس از اطمینان از خشک شدن کامل رنگ، حالا نوبت چسباندن سرامیک‌ها می رسد. در این مورد از چسب‌های آکریلیک سرامیک که خاصیت خورندگی نداشته باشند استفاده کنید، زیرا چسب‌های خورنده، ممکن است بر سطح رنگ اثر بگذارند.

 گام پنجم:

نظافت سطوح سرامیک رنگ شده کار آسانی است. از مواد پاک کننده دارای خورندگی استفاده نکنید و به جای آن از آب گرم و محلول ماشین ظرفشویی بهره ببرید.

به همین سادگی می‌توان سرامیک‌های دیواری را رنگ کرد.

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: ,ترکیب آب با رنگ پلاستیک برای رنگ آمیزی ,جزوه ترکیب رنگ در رنگ مو ,ترکیب رنگ ,ساختمان ترکیب رنگ ,ترکیب رنگ رایگان ,ترکیب رنگ خوراکی ,دستگاه ترکیب رنگ ,کاتالوگ ترکیب رنگ ,ترکیب رنگ ارایشی ,ترکیب رنگ نباتی ,اموزش ترکیب رنگ ,ترکیب رنگ پلاستیک ,دانلود ترکیب رنگ ,جزوه ترکیب رنگ ,ترکیب رنگ ماشین ,تکنیک ترکیب رنگ ,ترکیب رنگ pdf ,ترکیب رنگ پنجره ,ترکیب رنگ کامپیوتری ,ترکیب رنگ استاتیک ,جدول ترکیب رنگ ,ترکیب رنگ اتومبیل ,نحوه ترکیب رنگ ,کتاب ترکیب رنگ ,ترکیب رنگ وتولید ,فرمول ترکیب رنگ ,دستور ترکیب رنگ ,شناخت رنگ و ترکیب ,ترکیب رنگ ساختمان ,ترکیب رنگ فسفری ,ترکیب رنگ‎ ‎ماشین ,ترکیب رنگ مو ,ترکیب رنگ ترافیکی ,آموزش ترکیب رنگ ,ترکیب رنگ صنعتی ,ترکیب رنگ ساختمانی ,ترکیب رنگ روغنی ,ترکیب رنگ ها ,ترکیب رنگ جوتن ,ترکیب رنگ پارچه ,ترکیب رنگ کاتالوگ ,کتاب ترکیب رنگ ساختمانی ,دانلود رایگان ترکیب رنگ ,چگونگی ترکیب رنگ کابینت ,جدول ترکیب رنگ نقاشان ,ترکیب رنگ در ساختمان ,ترکیب رنگ درب و پنجره ,ترکیب شیمیایی رنگ ساختمانی ,ترکیب رنگ های ساختمانی ,ترکیب رنگ های روغنی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1393
مولتی کالر چیه

مولتی کالر

اجرای انواع نقاشی رنگ مولتی کالر ساختمان در طرح و مدل های مختلف

درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

انواع رنگ مولتی کالر - قیمت مولتی کالر و کاتالوگ مولتی کالر

مولتی کالر پارس – مولتی کالر اطلس – مولتی کالر آریا – مولتی کالر رونق

برای ارسال رایگان کاتالوگ مولتی کالر و مشاوره رایگان کافیست با ما تماس بگیرید

 

شما علاوه بر این که می توانید برای نقاشی خانه و ساختمان خود از نقاشان حرفه ای و مجرب ما در زمینه نقاشی ساختمان با مولتی کالر یا هر نوع رنگ یا نقاشی دیگری بهره مند شوید، می توانید مطالب آموزشی در مورد رنگ آمیزی ساختمان و نقاشی منزل و انواع رنگ های ساختمانی و همچنین مقالات در زمینه های مختلف رنگ ها و نقاشی ساختمان را در سایت نقاشی ساختمان ایران مطالعه نمایید و همچنین با دیدن فیلم های آموزشی نقاشی ساختمان از آموزش های تصویری این مجموعه بهره مند شوید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری در نقاشی خانه یا منزل خود داشته باشید و با بهترین رنگ ها خانه خود را رنگ آمیزی کنید

اجرای انواع نقاشی مولتی کالر منزل, نقاشی مولتی کالر خانه, نقاشی مولتی کالر ساختمان, نقاشی مولتی کالر آپارتمان, نقاشی مولتی کالر دیوار, نقاشی مولتی کالر اتاق, رنگ مولتی کالر, رنگ کردن مولتی کالر, رنگ آمیزی مولتی کالر-

برای اطلاع بیشتر در مورد نقاشی رنگ مولتی کالر ساختمان و نقاشی ساختمان با رنگهای مولتی کالر و همچنین اطلاع از قیمت نقاشی مولتی کالر و نیز دریافت کاتالوگ مولتی کالر و بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید – تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم

هدف ما جلب رضایت شما ، مشتریان گرامی است

در صفحه رنگ مولتی کالر به مواردی از قبیل انتخاب رنگ مولتی کالر – ویژگی های کلی رنگ مولتی کالر و مزایا و معایب رنگ مولتی در نقاشی ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند

 

شما در مطلب زیر با رنگ مولتی کالر و ویژگی هایی این رنگ و رنگ آمیزی ساختمان خود با این رنگ آشنا می شود و ضمنا نکاتی در مورد آماده سازی سطح جهت اجرای نقاشی مولتی کالر و روش اجرا آن و کاربرد و موارد مصرف رنگ مولتی کالر و معایب و مزایای مولتی کالر اطلاعاتی کسب خواهید کرد، همچنین می توانید از کاتالوگ و قیمت مولتی کالر نیز آگاهی یابید، شما می توانید در ادامه با مطالب ذیل آشنا می شوید (که می توانید بر روی هر یک کلیک کنید)

مولتی کالر چیست؟

آشنایی با مولتی کالر در نقاشی ساختمان

ویژگی نقاشی با رنگ مولتی کالر

ویژگی رنگهای مولتی کالر

آماده سطح جهت اجرای نقاشی ساختمان با مولتی کالر

روش اجرای نقاشی مولتی کالر

کاربرد مولتی کالر در کجاست؟

موارد مصرف مولتی کالر

کاتالوگ مولتی کالر: آریا – اطلس – پارس – رونق

قیمت مولتی کالر

مولتی کالر چیست؟

مولتی‌کالر رنگی است که پس از اجرا، چندین رنگ به صورت مجزا در آن دیده می‌شود. در واقع یک رنگ زمینه بوده و چند رنگ دیگر به صورت رگه‌های مختلف است.

رنگ‌های مولتی‌کالر دارای ویژگی‌هایی خاص هستند که این رنگ را از رنگ‌های دیگر متمایز کرده و به آن اولویت داده است.

فوق‌العاده تزئینی‌ و در طرح‌های متنوع و رنگ‌های مختلف موجود است. با توجه به فرمولاسیون خاص، امکان ساخت رنگ‌های متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم‌نواز در بیش از 40 ترام گوناگون را فراهم می‌کند. این رنگ‌ها بسیار شیک، مدرن و دارای تنوع رنگ روز و محبوب اروپاست.

آشنایی با مولتی کالر در نقاشی ساختمان

قابل اجرا بر روی تمامی سطوح‌ است. رنگ‌های مولتی‌کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم نازک بر روی سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح گچ، سیمان، بتون، آهن، آلومینیوم، چوب، رنگ، سنگ، شیشه، کاشی، پلاستیک، رنگ روغن، کنتیکس و ….است.

بافت ویژه این رنگ و مات و کم‌جلا بودن آن، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌کند. مولتی‌کالر از آن جایی که ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند، برای محیط‌های پرترافیک و یا پر رفت‌و‌آمد مانند راه‌پله‌ها بسیار مناسب است.

در صورت آسیب‌دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است.

از آنجایی‌ که رنگ‌های مولتی‌کالر برخلاف رنگ‌های موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچ‌گونه حلال و ترکیبات نفتی مرسوم ندارد، بدون بو بوده و در مکان‌هایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت وجود ندارد، نظیر منازل، ادارات، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، هتل‌ها و … به‌راحتی قابل اجرا می‌باشد.

موارد زیر از جمله ویژگی‌های نقاشی با رنگ مولتی کالر ا‌ست:

اجرای سریع و آسان طی یک مرحله و توسط اسپری کردن رنگ

توجیه اقتصادی به علت قابلیت پوشش‌دهی زیاد، سرعت سریع اجرا و کاهش نیروی کار

مقاومت بالا در برابر جذب دوده، غبار و ذرات معلق در هوا (آنتی استاتیک) که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگه‌داری را تقلیل داده، آن را بهداشتی می‌کند.

قابلیت شستشوی آسان و کامل با آب و سایر شوینده‌های مرسوم خانگی و دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت و شستشو

بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگ‌های مولتی‌کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنایی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح، بسیار مقاوم است.

ضد باکتری: به علت مواد تشکیل‌دهنده این رنگ، زمینه مناسب برای رشد باکتری‌ها، میکروب‌ها، قارچ‌ها، کپک‌ها، جلبک‌ها، خزه‌ها و … فراهم نمی‌باشد. به عبارتی این رنگ‌ها خاصیت ضد آب داشته، ضد شوره، خزه و رطوبت است.

امکان پوشش‌دهی بر روی سطوحی که دور از دسترس هستند از جمله لوله‌ها و رادیاتورها.

کم‌بو یا بی‌بو: پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بو در محیط باقی نمی‌ماند.

ضربه‌پذیر و مقاوم در برابرتغییر حجم سطوح یا قالب‌هاست. به علت کشش سطحی بالا در مقابل تغییر حجم سطح زیرین و ترک‌های مویی مقاومت می‌نماید.

در مدت کوتاهی خشک می‌شود. بر روی سطوح گچی و سیمانی در کمتر از یک ساعت و پس از گذشت سه روز کاملا خشک ‌شده و پس از آن قابل شستشو است.

به طور کلی می‌توان گفت به دلیل قابلیت پوشش‌دهی و چسبندگی فوق‌العاده از آن جهت اهمیت دارد که در مکان‌ها و فضاهای مختلف از قبیل:

- منازل مسکونی،

- لوازم منزل مانند کابینت‌ها، تختخواب‌ها، میز، سطوح دکوراتیو

- مکان‌های پر تردد مانند پاگردها، پلکان‌ها، پارکینگ‌ها،

- مکان‌های عمومی از جمله بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، سالن‌های فرودگاه‌، آمفی‌تئاتر، مترو، استودیوهای ضبط و پخش موسیقی، سینماها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، موزه‌ها، مطب‌های پزشکی و سالن‌های کامپیوتر قابل استفاده است.

رنگی است که پس از اجرا چندین رنگ به صورت مجزا در در آن دیده می شود

مجموعه‌ای از ویژگی‌های بارز رنگ مولتی کالر محبوب بدین شرح می‌باشد

خاصیت انتی استاتیک: مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگهداری را تقلیل داده و بهداشتی می‌باشد.ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند و مخصوصا برای محیطهای که پر ترافیک و یا پر رفت و آمد هستند بسیار مناسب می‌باشند. (مناطق مرکزی، راه پله ها و…).

شستشوی آسان: با آب و انواع شوینده ها براحتی قابل شستشو می‌باشد. مقاومت عالی در برابر رطوبت و شتشو

ترمیم: در صورت اسیب دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است. (درهر ابعاد مانند سطح اولیه و هماهنگ با سطوح مجاور).

بدون نیاز به حلال: از آنجائیکه رنگهای مولتی کالر برخلاف رنگهای موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچگونه حلالی ندارند، لذا در محیط ایجاد بوی نامطبوع نمی‌کند و به همین دلیل در مکانهایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت انها وجود ندارد، نظیر منازل مسکونی، مراکز درمانی، مراکز اموزشی، هتلها و… براحتی قابل اجرا می‌باشد.

بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگهای مولتی کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنائی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح بسیار مقاوم است.

تنوع و گستردگی در طرح و رنگ: با توجه به فرمولاسیون خاص امکان ساخت رنگهای متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم نواز را فراهم می‌ کند.

ضد شوره، خزه و رطوبت: این رنگها خاصیت ضد آب داشته که در نتیجه باعث عدم موردی همچون شوره و… می‌باشد.

فوق العاده تزئینی: طرحهای متنوع در رنگهای مختلف، بافت ویژه رنگ، مات و کم جلا بودن رنگ، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌ کند.

ضخامت کم: بافت زمینه دانه های رنگی بر روی فیلم کمتر از یک میلمتر.

قابل اجرا بر روی تمامی‌سطوح: رنگهای مولتی کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم بر روی سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح (گچ.سیمان، بتون، آهن، چوب، رنگ، سنگ، کاشی، پلاستیک، رنگ روغنی، کنتیکس و….) می‌باشد.

سرعت بالا در اجرا: به علت وجود تکنولوژی بالا در ساخت دستگاهای اجرای این رنگ سرعت قابل توجهی در اجرای آن بر روی سطوح آماده وجود دارد و امکان پوشش دهی بر روی سطوحی که دور از دسترس می‌باشد ایجاد شده است. (مثال: لوله ها، رادیاتورها و… ).

چسبندگی بالا: قدرت چسبندگی بالا بر روی سطوح اجرایی دارد.

آنتی گرافیتی: مقاومت عالی در برابر رنگ بری اشعه ماورای بنفش و امکان جابجایی وسایل نصب شده بدون تغییر رنگ محسوس با سطوح مجاور.

ضربه پذیر و مقاوم در برابر تغییر حجم سطوح یا قالبها: به علت کشش سطحی بالا در مقابل تغییر حجم سطح زیرین و ترکهای مویی مقاومت می‌نماید.

آنتی باکتریال: به علت مواد تشکیل دهنده این رنگ زمینه مناسب برای رشد باکتریها، میکروبها، قارچها، کپکها، جلبگها، خزه ها و… فراهم نمی‌ باشد.(در داخل گالن).

کم بو یا بی بو: پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بوی در محیط باقی نمی‌ماند.

در مدت کوتاهی خشک می‌شود: بر روی سطوح گچی و سیمانی در کمتر از یک ساعت و پس از گذشت سه روز کاملا خشک می‌شود و پس از آن قابل شستشو است.

تجهيزات براي اجرا: پمپ باد .پيستوله با نازل مخصوص . مخزن فشار (آدمك)

آماده سازی سطح جهت اجرا نقاشی ساختمان با مولتی کالر

سطوح زير كار بايستي خشك وتميز بوده وعاري از هرگونه آلودگي، چربي ودوده باشد.همچنين پيش از اجرا بر روي سطوح فلزي از قبيل: تخت فلزي، كابينت و … زنگ زدگي وضايعات فلزي بايد پاك شود ،سپس رنگ با دستگاه مخصوص (آدمك) با اسپري كردن اجرا شود .

روش اجرا نقاشی مولتی کالر

1-قبل از باز كردن، قوطي را بخوبي تكان داده وسپس استفاده كنيد.

2-براي بهم زدن محتوي قوطي به هيچ وجه از جسم خارجي استفاده نكنيد.

3-رنگ بايد بصورت اسپري وبا دستگاه مناسب (آدمك) اجرا گردد

کاربرد نقاشی مولتی کالر در کجاست؟

مولتی کالر یک رنگ شیک و اسپرت می‌باشد که در فضاهای داخل ساختمان مانند دفاتر کار، محیط‌های فروشگاهی، راه پله‌ها، اتاق‌های خواب و یا حتی سایر محیط‌های منزل به کار می‌رود. بافت‌های سلولی بسیار ریز این رنگ که با انتخاب مشتری در رنگ‌های متنوعی خودنمایی می‌کند فضای تک و خاصی به محیط مورد نظر شما می‌بخشد و چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

موارد مصرف مولتی کالر

رنگهاي مولتي كالر قابل اجرا بر روي سطوح داخلي مختلف از قبيل سطوح گچي، بتني، چوبي، آهني، پلاستيكي، آلومينيومي، شيشه اي، كاشي و … مي باشد . قابليت پوشش دهي و چسبندگي فوق العاده رنگهاي مولتي كالر اين امكان را فراهم مي آورد تا در مكانهاي مخلفي از قبيل منازل مسكوني، لوازم موجود در منزل (كابينت، تخت خواب، ميز، سطوح دكوراتيو و …) مكانهاي پر تردد نظير پاگردهاي ورودي، پلكانها، پاركينگها و … مكانهاي عمومي مثل : بيمارستان ها، دانشگاهها، مدارس، سالنهاي فرودگاه و مترو ، استوديو هاي ضبط و پخش موسيقي ، آمفي تئاترها ، هتل ها ، ادارات ، فروشگاهها ، موزه ها ، و … استفاده مي شود

کاتالوگ مولتی کالر

شما برای دیدن هر گونه کاتالوگ مولتی کالر در انواع و رنگ های مختلف کافیست با ما تماس بگیرید و با ارسال رایگان کاتالوگ به منزل شما ، کاتالوگ مورد نظر را مشاهده کنید و هر رنگ و هر مدلی که مد نظر شماست را انتخاب کنید و خانه خود را نقاشی کنید

قرار است به زودی کاتالوگ مولتی کالر در رنگ های مختلف در سایت قرار داده شود، در صورت تقاضای شما کاتالوگ مولتی کالر در اولویت بالاتری قرار می گیرید و سریعا در سایت قرار داده می شود

مشاهده انواع کاتالوگ مولتی کالر

کاتالوگ مولتی کالر آریا – کاتالوگ مولتی کالر پارس

کاتالوگ مولتی کالر اطلس – کاتالوگ مولتی کالر رونق

قیمت مولتی کالر

برای آگاهی از قیمت انواع رنگهای مولتی کالر و نقاشی مولتی کالر ساختمان یا منزل خود می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید، تا علاوه بر راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان ما ، خانه یا منزل خود را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت رنگ آمیزی کنید

 

برخی از قسمت های این نوشته از وبلاگ مولتی کالر برداشت شده است

 

هر گونه نظر و دیدگاهی در مورد این مطلب دارید می توانید آن را با ما در میان بگذارید، مطمئن باشید که از هرگونه نظر و دیدگاهی استقبال می کنیم، شما می توانید دیدگاه تان را در صفحه تماس با ما در میان بگذارید

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب,ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون,نمایندگی,سیلکو,بلکا,رزین,میکا,الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله,پوشش سلولزی ,انرژی ,دکوراسیون, نمایندگی, سیلکو, بلکا, رزین, میکا, الیاف, چسب, ماله ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1393
معرفی رنگ های شفاف (سیلر – کیلر – پلی استر)

معرفی رنگ های شفاف (سیلر – کیلر – پلی استر)

معرفی انواع رنگ شفاف – سیلر – کیلر – پلی استر – نیم استر

رنگ های شفاف علاوه بر پوشاندن سطح و حفاظت آن لايه شفافي را بر روي چوب به وجود مي آورد بدون آن كه در نقش و موج چوب تغييري ايجاد كند و به دسته هاي زير تقسيم مي شود:

رنگ لاك و الكل: لاك ازحشره اي به نام كوكوس لاكا به دست مي آيد اين حشره بعد از مكيدن شيره درختان محلي(انجير) مايع قهوه اي رنگي از خود ترشح مي كند اين مايع پس از تصويه شدن در بازار به عنوان لاك به فروش مي رسد. بهترين نوع لاك به رنگ زرد روشن تا زرد مايل به نارنجي است كه در اين صورت آن را شلاك مي نامند. در عمل لاك و الكل كاري لاك را در الكل حل مي كنندو هر چه درجه خلوص آن بالاتر باشد لاك بهتر در الكل حل خواهد شد. رنگ لاك و الكل را در سه مرحله به كار مي زنند :

1- رنگ دسته اول (بوم كردن) براي پر كردن خلل و فرج چوب

2- رنگ دسته دوم (پوشش) براي ايجاد كردن قشر رنگ روي سطح كار

3- رنگ دسته سوم (پرداخت) براي صاف كردن روي رنگ ايجاد شده

براي زدن لاك و الكل بر روي چوب معمولاً از كهنه رنگ كاري استفاده مي شود. كهنه رنگ كاري عبارت است از تكه پارچه اي لاي آن پنبه و يا پشم گذاشته باشند. لاك و الكل در مقابل اسيد، رطوبت و حرارت مقاوم نيست، چنانچه آب بر روي آن ريخته شود لكه سفيدي بر روي آن باقي مي ماند

1- سيلر

مايعي است كرم رنگ و شفاف و براي غير قابل نفوذ كردن خلل و فرج چوب قبل از رنگ نهايي (كيلر) به كار مي رود پس از استعمال سيلر و خشك شدن آن قابليت جذب رنگ كم مي شود و باعث سختي رنگ نهايي مي شود. سيلر را به وسيله تينر فوري رقيق نموده و به وسيله پستوله و قلمو بر روي چوب پاچيده مي شود.

نقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

2- كيلر

رنگي است شفاف كه به عنوان رنگ نهايي، و همراه سيلر مورد مصرف قرار مي گيرد حلال اين رنگ تينر فوري است. كيلر با استفاده از پيستوله و قلمو بر روي سطح چوب پاچيده مي شود. كيلر به دو صورت كيلر مات و كيلر براق وجود دارد .

3- رنگهاي پلي استر

پلي استر رنگي است شفاف و بي رنگ. اين رنگ در تينرهاي فوري بسيار قوي حل مي شود. رنگ هاي پلي استر در مقابل رطوبت، حرارت، الكلها، اسيدها، روغن و چربي، مركب و جوهر تا حدودي مقاوم هستند.

درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

پلي استر خود به دو دسته نيم پلي استر و پلي استر تقسيم مي شود:

نيم پلي استر: جز رنگهاي نيمه هوا خشك هستند و از سه جزء ماده اصلي رنگ (رزين، روغن هاي كوتاه، اوره فرمالدئيد ) حلال(اتيلن) و سخت كننده (پاراتولوئن) تشكيل يافته است. اين رنگها پس از مصرف احتياج به پوليش ندارند و به دو صورت مات و براق در بازار عرضه مي شوند

پلي استر: اين رنگها از يك جزء ماده اصلي رنگ و يك جزء هاردنر (سخت كننده) تشكيل شده اند و ماده رقيق كننده اي ندارد و به علت اينكه در اثر رقيق نشدن تبخير نمي شود، لذا ضخامت لاك به همان ضخامت اصلي روي كار باقي مي ماند، اين دسته از لاكها فوق العاده شفاف هستند. در مورد چوبهايي كه شيرابه دارند، نمي توان پلي استر را به خوبي به كار برد، زيرا اين چوبها به سادگي خشك نمي شوند و به خوبي لاك را نمي پذيرند.

4- روغن جلا

رنگي است قهوه اي روشن تا متمايل به قرمز كه به عنوان رنگ نهايي مورد مصرف قرار مي گيرد. اين رنگ به تنهايي يا همراه با سيلر و كيلر يا لاك و الكل به عنوان براق كننده مورد استفاده قرار مي گيرد. روغن جلا در مقابل آب و حرارت زياد و رطوبت مقاوم نيست.

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: ,ترکیب رنگ ساختمان ,ساختمان ترکیب رنگ ,آموزش ترکیب رنگ ساختمان ,ترکیب رنگ های ساختمان ,ترکیب رنگ روغن ساختمان ,ترکیب رنگ نمای ساختمان ,فرمول ترکیب رنگ ساختمان ,جدول ترکیب رنگ ساختمان ,نقاشی ساختمان ترکیب رنگ ,اموزش ترکیب رنگ ساختمان ,ترکیب رنگ روغنی ساختمان ,انواع ترکیب رنگ ساختمان ,روش ترکیب رنگ ساختمان ,ترکیب رنگ نقاشی ساختمان ,نحوه ترکیب رنگ ساختمان ,ترکیب رنگ در ساختمان ,ترکیب وساخت رنگ ساختمان ,برنامه ترکیب رنگ ساختمان ,طریقه ترکیب رنگ ساختمان ,نحوه ترکیب رنگ نقاشی ساختمان ,نحوه ترکیب رنگ روغن ساختمان ,کتاب ترکیب رنگ در ساختمان ,دانلود ترکیب ساخت رنگ ساختمان ,آموزش ترکیب رنگ ساختمان رایگان ,طریقه ترکیب رنگ های ساختمان ,سفارش کتاب ترکیب رنگ ساختمان ,چگونگی ترکیب رنگ پلاستیک ساختمان ,آموزش ترکیب رنگ برای ساختمان ,جدول ترکیب رنگ نقاشی ساختمان ,اموزش ترکیب ساخت رنگ ساختمان ,ساختمان فرمول ترکیب رنگ ها ,دانلود کتاب ترکیب رنگ ساختمان ,کاتالوگ ترکیب رنگ پلاستیک ساختمان ,کامل ترین ترکیب رنگ ساختمان ,اموزش ترکیب رنگ روغن ساختمان ,ترکیب رنگ گچ بری ساختمان ,دانلود آموزش ترکیب رنگ ساختمان ,آموزش ترکیب رنگ روغنی ساختمان ,فرمول ترکیب رنگ های ساختمان ,ترکیب کامل رنگ نقاشی ساختمان ,ترکیب رنگ جهت نقاشی ساختمان ,ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان ,راهنمای ترکیب رنگ نقاشی ساختمان ,چگونگی ترکیب رنگ نقاشی ساختمان ,انواع ترکیب رنگ درب ساختمان ,آموزش ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان ,دانلود جزوه اموزش ترکیب رنگ ساختمان ,ترکیب رنگ روغنی در نقاشی ساختمان ,ترکیب و ساخت رنگ در نقاشی ساختمان ,فرمول ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1393
معرفی رنگ به عنوان پوشش ساختمانی

معرفی رنگ به عنوان پوشش ساختمانی

کاربرد و معرفی رنگ به عنوان پوشش ساختمانی

http://naghashi.org/

http://naghashi.org/

http://naghashi.org/

 

از رنگ برای محافظت، نگهداری، دکوراسیون یا جهت اضافه کردن هرگونه قابلیت بر روی یک سطح که توسط رنگدانه پوشانده می‌گردد، استفاده می‌شود.

مثال‌هایی از محافظت عبارتند از: پوشاندن سطح فلزات برای کند کردن خوردگی یا رنگ کردن خانه جهت محافظت از آن در برابر عناصر خارجی (آب، خاک و…). مثالی از دکوراسیون، رنگ کردن اتاقی برای آماده سازی آن جهت جشن می‌باشد. استفاده‌های دیگری که از رنگ می‌شود که شامل برگرداندن رنگی خاص از روی سطح و یا استفاده بر روی سطوح بر علیه حرارت یا موازات با استفاده حرارتی از آن سطح، در کاربرد‌های مختلف است. مثال کاربردی دیگری در این زمینه، برای تشخیص دادن علامات صنعتی یا هشدار‌ها، یا علامت گذاری لوله‌ها در صنعت یا در زمینهٔ کاربرد‌های نظامی می‌باشد.

http://naghashi.org/

http://naghashi.org/

نقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

رنگ را برای هر جسمی می‌توان استفاده کرد، برای مثال در هنر، پوششهای صنعتی، علامات جاده‌ای یا در لنگرگاه‌ها جهت جلوگیری از خوردگی توسط آبها. رنگ یک محصول نیمه تمام شده‌است، بدین معنی که بعد از استفاده توسط کاربر است که به مرحله پایانی خود می‌رسد. از رنگ همچنین همراه با مخلوط کردن لعاب، برای پوششهای پیشرفته و صیقلی سازی سطوح نیز می‌توان استفاده کرد.درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: آموزش زدن رنگ پلاستیک, مواد اولیه رنگ پلاستیک, نحوه ترکیب رنگ پلاستیک, پلاستیک و رنگ تهیه کاغذ, جنس رنگ پلاستیک ساختمان, رنگ های پوششی پلاستیک, رنگ تمام پلاستیک سحر, ساختار رنگ پلاستیک ساختمانی, فروش ابزار رنگ پلاستیک, ,جدیدترین رنگ وسایل پلاستیک, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1393
رنگ اکریلیک در ساختمان

معرفی رنگ اکریلیک در ساختمان

معرفی رنگ اکریلیک (براق – نیمه براق – مات) استفاده شده در ساختمان

رنگ آکریلیک نیمه براق مات بر اساس رزین های امولسیونی آکریلیک – متیل متا آکریلات – پایه آب – می باشد که برای رنگ آمیزی سریع، زیبا و بادوام سطوح داخلی و نیز خارجی ساختمان استفاده می گردد.

موارد مصرف رنگ اکریلیک:

نقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

رنگ آمیزی و تزئین سطوح ساختمانی به ویژه سطوح داخلی نظیر مراکز درمانی وبهداشتی هتل ها ادارات پادگان ها مراکز آموزشی.

ویژگی ها و مزایای رنگ اکریلیک:

توجیه اقتصادی به دلیل:

1- پوشش فراوان، کاهش نیروی انسانی اجرایی، حذف روغن الف، حذف تینرهای نفتی

2- فاقد حلال های نفتی مضر برای انسان و محیط زیست، کاملا بهداشتی و بدون بوی نامطبوع

3- صد در صد قابل شستشو با انواع شوینده و ضد عفونی کننده

4- مقاومت دربرابر زردی، رنگ پریدگی و پوسته کردن

5- مقاومت قلیایی و مقاومت جوی بسیار عالی برای بیش از 15 سال

6- جایگزین قطعی انواع رنگ های روغنی – آلکید رزین – باحلال های نفتی

درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

7- قابل اجرا روی انواع رنگ ها و استری های شیمیایی مانند رنگ های روغنی،پلاستیک، اپوکسی

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: رنگ پلاستیک هادی رنگ ورنگ سحر, رنگ پلاستیک, نگهدارنده رنگ پلاستیک, مواد رنگ پلاستیک, کاربرد رنگ پلاستیک, آموزش رنگ پلاستیک, رنگ اورینت پلاستیک, بهترین رنگ پلاستیک, رنگ مواد پلاستیک, فرمول رنگ پلاستیک, ترکیب رنگ پلاستیک, خرید رنگ پلاستیک, کاتالوگ رنگ پلاستیک, رنگ پلاستیک استاندارد, رنگ تمام پلاستیک, کارخانجات رنگ پلاستیک, فرمولاسیون رنگ پلاستیک, رنگ نیم پلاستیک, تهیه رنگ پلاستیک, قیمت رنگ پلاستیک, رنگ پوشش پلاستیک, رنگ مخصوص پلاستیک, رنگ پلاستیک سحر, ترکیبات رنگ پلاستیک, نقاشی رنگ پلاستیک, رنگ قطعات پلاستیک, اموزش رنگ پلاستیک, رنگ نیمه پلاستیک, بهترین رنگ پلاستیک, جدیدترین رنگ پلاستیک آشپزخانه, رنگ کوره ای پلاستیک, رنگ ظروف پلاستیک جدید, کاتالوگ رنگ مواد پلاستیک, رنگ جدید سرویس پلاستیک, رنگ قرمز تزریقی پلاستیک, قیمت رنگ پلاستیک سحر, رنگ پلاستیک سحر قیمت, روش ترکیب رنگ پلاستیک, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1393