نقاشی ساختمان قلی پور در شهریار

 

 

هارموني رنگ در لباس و محيط پيرامون

هارموني رنگ در لباس و محيط پيرامون مهمترين هدف ما از کنار هم گذاشتن ست کردن لباسهاي مختلف، ايجاد هارموني و هماهنگي است. هارموني چيزي است که خوشايندِ چشم بيننده باشد و حس نظم و توازن را به فرد القاء کند. اگر چيزي فاقد هماهنگي و هارموني لازم باشد، خسته کننده و آشفته به نظر خواهد آمد. در يک حالت اين تجربه ي ديداري آنقدر ملايم و يکنواخت مي شود که بيننده را درگير نمي کند. مغز انسان اطلاعات با قدرت انگيزش پايين را رد مي کند، مثل مجموعه هاي تک رنگ با بافت و طرح يکسان. در حالت ديگر، تجربه ي ديداري آنقدر تکرار شونده و خسته کننده مي شود که بيننده طاقت نگاه کردن به آن را نخواهد داشت. مغز انسان چيزي را که قادر به تعديل و فهم آن نباشد، مثل چهار طرح و رنگ متناقض و متضاد در يک مجموعه، را پس زده و رد ميکند. به طور خلاصه، يکپارچگي بيش از حد باعث انگيزش بسيار پايين و پيچيدگي افراطي نيز باعث انگيزش بيش از حد خواهد شد. در اين ميان، هارموني و هماهنگي تعادل پويا خواهد بود.

رنگ هسته: رنگ غالب در طرح رنگ به شمار مي رود. اين رنگ، رنگِ آيتم اصلي مجموعه ي شماست مثل کت يا ژاکت. رنگ تکيه: رنگ دوم يا گاهاً سوم طرح رنگ شماست.

 ين رنگ مي تواند متمم، سه گانه، شبيه يا خنثي باشد. ثلاثي: اولين يا عمده ترين رنگ هاي سه گانه در چرخه (يا طيف) رنگ، قرمز، آبي و زرد هستند. (کت و شلوار آبي نفتي، پيراهن زرد کمرنگ، و کراوات شرابي) اينها رنگ هاي خالص ناميده مي شوند چون ترکيب کردن آنها با هم يا با سفيد يا سياه تناسب ايجاد مي کند. ثلاثي دوم رنگ ها در چرخه ي رنگ، نارنجي، سبز و بنفش است.

 اين ثلاثي از ترکيب دو رنگ اول باهم به وجود آمده است. ترکيب زرد و قرمز، نارنجي مي سازد، ترکيب زرد و آبي، سبز درست مي کند و ترکيب آبي و قرمز، بنفش مي سازد. رنگ هاي متمم:

dddddd.gif (400×300)

 اين رنگ ها رنگ هايي هستند که در چرخه ي رنگ کاملاً متضاد و روبه روي هم قرار گرفته اند.

 وقتي اين رنگ ها در کنار يکديگر قرار بگيرند، يکديگر را تشديد کرده و يکديگر را روشن تر نشان مي دهند. رنگ هاي سبز و قرمز مقابل همديگر قرار گرفته اند، به همين دليل است که شلوار ارتشي با کت يا پيراهن شرابي يا زرشکي اينقدر زيبا به نظر مي رسد.

آبي هم در مقابل نارنجي قرار گرفته است، از اينرو طلايي، زنگاي و قهوه اي متمم سايه هاي مختلف رنگ آبي به حساب مي آيند. رنگ هاي مشابه: (اين رنگ ها همچنين به رنگ هاي مجاور، رنگ هاي هماهنگ و رنگ هاي مرتبط نيز خوانده مي شوند). اين رنگ ها، رنگ هايي هستند که در چرخه ي رنگ در کنار يکديگر قرار گرفته اند. اين رنگ ها از اينرو ايجاد هارموني مي کنند که کمي از رنگ يکديگر را در خود دارند. براي مثال مي توان از شلوار آبي، پيراهن سبز-آبي و کت بنفش نام برد. رنگ ها گرم و سرد: خانواده هاي رنگ هاي مجاور و مشابه شامل رنگ هاي گرم (قرمز، نارنجي، زرد) و رنگ هاي سرد (سبز، آبي بنفش) مي شود. طراحان معمولاً طرح هاي رنگي را بر اساس دو يا سه رنگ مرتبط مي سازند. دو رنگ گرم را با يک يا دو رنگ سرد انتخاب کنيد، يا دو رنگ سرد را با يک رنگ گرم انتخاب کنيد، بااينکار تعادل پويا ايجاد خواهيد کرد. مثال: کت و شلوار آبي نفتي، پيراهن آبي روشن، و کراوات قرمز. يا پيراهن زرد، کت زنگاري و شلوار آبي. رنگ هاي خنثي: رنگ هاي خنثي شامل سايه هاي سفيد، سياه، خاکستري و خرمايي مي شود. از رنگ هاي خنثي مي توان در ترکيب با همه ي رنگ ها يا ترکيب با خودشان استفاده کرد. شلوار خاکي، پيراهن سفيد، و يک ژاکت خاکستري، مجموعه اي از رنگ هاي خنثي را ايجاد ميکند. درست است که رنگ هاي خنثي اگر باهم استفاده شوند پويا نخواهند بود، اما ظاهري زيبا را به وجود مي آورند. 

رنگ هاي سياه، سفيد، خاکستري و قهوه اي در چرخه ي رنگها، جدا از هم نيستند، اما از نسبتهاي مختلف قرمز، زرد و آبي ساخته شده اند. براي ساخت رنگهاي خنثي مي توان سه رنگِ رنگ هاي اصلي يا اوليه را باهم يا يکي از رنگ هاي اوليه را با يکي از رنگ هاي ثانويه (رنگ هاي ثانويه از ترکيب دو نوع از رنگ هاي اوليه ساخته مي شوند) ترکيب کرد. براي مثال: چطور قهوه اي بسازيم؟

 براي اين منظور بايد يک رنگ را با رنگ متمم آن ترکيب کرد. آبي و نارنجي را باهم، بنفش و زرد را باهم، سبز و قرمز را باهم ترکيب کنيد. هرکدام از اين ترکيبات نوع مختلفي از قهوه اي مي سازد. چطور خاکستري بسازيم؟ کمي نارنجي (يا زرد و قرمز) را با آبي مخلوط کنيد و بعد کمي سفيد به آن اضافه کنيد. همچنين مي توانيد آبي را با يکي از رنگ هاي خاک، مثل قهوه اي مايل به زرد يا قهوه اي سوخته ترکيب کنيد. نکته: بايد به تُن (اضافه کردن خاکستري)، ته رنگ (اضافه کردن سفيد) و سايه ي (اضافه کردن سياه) رنگ (رنگ خالص) دقت داشته باشيد. سبز و قرمز رنگ هاي متمم يکديگر هستند اما اگر سبز خالص را با قرمز ترکيب کنيد خيلي کريسمسي به نظر خواهيد آمد که فقط براي روزهاي کريسمس مناسب است! اما شرابي يا زرشکي و سبز ارتشي تناسب فوق العاده اي باهم دارند. همچنين مي توانيد دست از ترکيب رنگ برداشته و تک فام شويد:

 تک فام: يعني همه چيز از يک رنگ باشد اما از سايه ها و ته رنگ ها و تُن هاي مختلف. درمورد آبي مي توان کت و شلوار سرمه اي، پيراهن آبي کمرنگ، کراوات آبي تيره و ... را نام برد.

با استفاده از نقش و بافت مي توان در اين ترکيب کمي تقابل ايجاد کرد. بعضي از آيتم هاي لباستان بايد صاف و نرم باشند، برخي بايد بافتي زبر داشته باشند، بعضي از آنها مي توانند طرحدار باشند و بقيه ساده و... 

نکاتي درمورد گوشه ي جيب کت: به هيچ عنوان رنگ کراوات يا پراهنتان را با رنگ گوشه ي جيب کتتان يکي نکنيد. اگر اصرار داريد که اين رنگ ها يکي باشند، از رنگ پيراهن استفاده کنيد و به هيچ عنوان با رنگ کراواتتان يکي نکنيد. براي داشتن ظاهري رسمي تر از پيراهن هاي ساده استفاده کنيد. زماني در دهه ي چهل بود که آقايان رنگ کراواتشان ر ا با رنگ گوشه ي جيبشان سِت ميکردند اما خوشبختانه آن زمان سپري شده است. مکتبي است که اعتقاد دارد جنس کراوات، کت و گوشه ي جيب کت نبايد يکسان باشد. اگر کراواتتان ابريشمي است، گوشه ي جيبتان بايد لينِن باشد. و اگر کت و شلوارتان فاستوني است بهتر است از گوشه ي جيب پشمي يا کشمير استفاده کنيد.

 

 البته اين تئوري چندان هم بد نيست اما ابريشم و سيلک هنوز هم با همه چيز خوب سِت مي شود. نکات مهم: ی رنگ هاي فصلي: استفاده از بعضي رنگ ها در زمان بخصوصي از سال بهتر است. مثلاً سايه هاي زرد معمولاً براي تابستان، رنگ هاي زنگاري، قهوه اي، سبز و زرشکي براي پاييز مناسب است. پوشيدن لباس زرد رنگ در پاييز و لباس زنگاري در تابستان کمي نامتناسب است. ی به تباين و تقابل رنگ ها دقت کنيد. يک آيتم روشن را با دو آيتم تيره يا يا آيتم تيره را با دو آيتم روشن سِت کنيد. مثال: کت و شلوار ذغالي، پيراهن سفيد و کراوات قرمز، يا کت و شلوار خرمايي يا پيراهن زرد و کراوات سبز، يا شلوار خاکي با يک پيراهن آبي تيره. ی ارزش رنگ ها: رنگ هاي تيره شما را لاغرتر نشان مي دهد، درحاليکه رنگ هاي روشن برجسته شده و چاق تر نشانتان مي دهد. رنگهاي تيره رسمي تر از رنگ هاي روشن است. اين اطلاعاتي بود که اغلب هنرمندان و طراحان داخلي از آن استفاده مي کنند. حالا شما هم مي توانيد با استفاده از اين اطلاعات رنگ لباسهايتان را طرح ريزي کنيد.

نوشته شده نقاش ساختمان از شهریار

بهترین نقاش ساختمان از شهریار

کار بلد ترین نقاش ساختمانی از شهریار

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان قلی پور در شهریار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : جمعه 9 تير 1396
نقاشی ساختمان قلی پور در کرج

یک راه حل ارزان و خیلی اسان برای از بین بردن رنگ زرد سقف (زنجاب)   

 

یک راه حل ارزان و خیلی اسان برای از بین بردن رنگ زرد سقف (زنجاب)

 

در اکثر منازلی که سقف انها توسط رنگ پلاستیک پوشیده شده است.بعد ازگذشت مدتی مشاهده میشود که در نقاطی از سقف به دلایلی از قبیل خراب بودن گچ زیر کار و یا رطوبت رنگ زردی به چشم میخورد،که غیر قابل شستشو نیز می باشند.

 

اگر شما قصد نقاشی منزل خود را نداریدما در (خانه رنگ و کاغذ دیواری) با یک روش خیلی ساده و ارزان مشکل زنجاب سقف شما را حل منماییم.

 

 در اولین حرکتی که انجام  شما بایستی مقداری (وایتکس) و یا سفید کننده روی یک تکه پارچه بریزید.

 

و در نتیجه دومین عملی که شما انجام میدهید این است که پارچه را بر روی ان سطحی از سقف که زرد رن است بکشید و این عمل را انقدر انجام دهید تا سطح مورد نظرتان کاملا سفید گردد.

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان قلی پور در کرج ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : جمعه 9 تير 1396
نقاشی ساختمان قلی پور در تهران

نقاشی ساختمان قلی پور با مدیریت بابک قلی پور 


آماده ارایه خدمات نقاشی ساختمان در استان تهران و کرج
 
نقاشی روغنی و نقاشی ساختمان پلاستیک بلکا 
hhhhh.gif (400×300)
انجام و اجرای مولتی کالر 
 
نقاشی ساختمان قلی پور را با نام بابک قلی پور بشناسید
 
رنگ زدن درب ساختمان و رنگ آمیزی دیوار ها و سقف سالن و اتاق خواب 
09127680354 بابک قلی پور
dddddd.gif (400×300)
http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان قلی پور در تهران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : جمعه 9 تير 1396
نقاشی ساختمان در کامرانیه-فرمانیه

انجام امور نقاشی ساختمان ، مولتی کالر ، پوشش های سلولزی ، رنگهای روغنی بدون بوی آکرلیک و سان مارکو ، رنگ های پلاستیکی با بالاترین کیفیت 

گروه ما با کسب بیش از 15 سال تجربه و دانش در زمینه نقاشی و تزئینات داخلی و خارجی ساختمان با مرغوب ترین رنگها و مصالح ساختمانی موجود در بازار مجری هزاران پروژه کوچک و بزرگ در اقصی نقاط استانهای البرز و تهران بوده و آماده عقد قرارداد با شما هموطنان عزیز ،سازمانها ، ادارات و مدارس و دانشگاه ها میباشد .

naghashi.org-2.gif (992×850)

نقاشی ساختمان در کرج

نقاشی ساختمان در مهرشهر

نقاشی ساختمان در گوهردشت

نقاشی ساختمان در عظیمیه

نقاشی ساختمان در فردیس

نقاشی ساختمان در هشتگرد و نظرآباد

hhhhh.gif (400×300)

 

gsdddfg.gif (670×850)

نقاشی ساختمانقیمت نقاشی منزلقیمت نقاشی ساختمانرنگ آمیزی ساختمانرنگ ساختمان,نقاشی ساختمان|قیمت|رنگ آمیزی خانهقيمت نقاشي ساختماننقاشی ساختمان درسراسر ایران,خدمات نقاشی ساختماننقاشی ساختمان تهراننقاشی ساختمان مدرننقاش ساختماننقاشی خانه,نقاشی ساختمان و دکوراسیون منزل در کرج-, اجرای نقاشی ساختمانمدل نقاشی ساختماننقاشیساختمان قیمت

 

کیفیت راهی است بی پایان

 

قیمت توافقی و بازدید در محل رایگان

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان, قیمت نقاشی منزل, قیمت نقاشی ساختمان, رنگ آمیزی ساختمان, رنگ ساختمان, نقاشی ساختمان|قیمت|رنگ آمیزی خانه, قيمت نقاشي ساختمان, نقاشی ساختمان درسراسر ایران, خدمات نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان تهران, نقاشی ساختمان مدرن, نقاش ساختمان, نقاشی خانه, نقاشی ساختمان و دکوراسیون منزل در کرج-, اجرای نقاشی ساختمان, مدل نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان قیمت, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 6 تير 1396
نقاشی ساختمان در بلوار کشاورز

باسلام و خسته نباشید خدمت شما بازدید کننده محترم

پمپ نقاشی ساختمانسایت نقاشی ساختماناجرا نقش ساختمانرنگ آمیزی نمای ساختماننقاشیساختمان و پتینهپتینه کاری و نقاشی ساختماننقاشی ساختمان با رنگ درجه یکنقاشی ساختمان با رنگدرجه 1, نقاشی کردن خانهنقاش برای ساختماننمونه کارهای نقاشی ساختماننمونه کارنقاشیساختمان

نقاشی ساختمان شهریار

nemone-kar-001-4.png (295×394)

نقاشی ساختمان شهریار با تجربه وسابقه کاری 20ساله وبا بهره گیری از کادری مجرب وحرفه ای ومتعهد

 

در جهت اجرا ی(نقاشی دیوارها.نقاشی سقف.درب وپنجره.دربهای چوبی وفلزی.چهارچوب.درب کوچه. کابینت.

 

دیوارهای سیمانی وبتنی .رنگ کاری سطوح چوبی.)وغیره  در تمام نقاط تهران وحومهآماده ارائه خدمات به شماعزیزان میباشد.

 

 naghashi.org_.gif (490×80)

 

 

برچسب‌ها: 

نقاشی ساختمان در تهران وپردیس,نقاشی ساختمان تک,نقاشی ساختمان,نقاشی دیوار,نقاشی سقف,نقاشی دیوارهای سیمانی وبتنی,رنگ کاری سطوح چوبی ,نقاشی در حومه,نقاشی درب وپنجره,نقاشی دربهای فلزی وچوبی,نقاشیدرب کوچه,, شهریار

 

naghashi.org-2.gif (992×850)

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: , پمپ نقاشی ساختمان, سایت نقاشی ساختمان, اجرا نقش ساختمان, رنگ آمیزی نمای ساختمان, نقاشی ساختمان و پتینه, پتینه کاری و نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان با رنگ درجه یک, نقاشی ساختمان با رنگ درجه 1, نقاشی کردن خانه, نقاش برای ساختمان, نمونه کارهای نقاشی ساختمان, نمونه کارنقاشی ساختمان, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 6 تير 1396
نقاشی ساختمان کرج _تهرانپارس_تجریش

باز سازي ساختمان و تغيير دكوراسيون منزل

 

باز سازي گچ كاري و نقاشي ساختمان

 

گروه نقاشي ساختمان قلی پور با تجربه چندين ساله در امور ساختمان و با داشتن كارشناس فني

 

 باز سازي نوسازي و طراحي ساختمان و با همكاري تمام اكيپ هاي اجرايي ساختمان با

 

خدمات زير در خدمت شما همشهريان عزيز تهراني ميباشد

 

اجراي سقفهاي كاذب كناف_اجراي گچ كاري_سفيد كاري_اجراي ابزار كاري_اجراي نور مخفي

 

اجراي تاسيسات ساختمان_لوله كشي_رفع نم ساختمان_رفع نم سرويسهاي بهداشتي منازل

 

اجراي كاشي كاري_اجراي كابينت آشپزخانه_تغيير دكوراسيون منزل_نو سازي ساختمان

 

اجراي پاركت _لمينت_اجراي برق ساختمان_آنتن مركزي ساختمان_تخريب و باز سازي آپارتمان

 

نقاشي ساختمان_مولتي كالر _كاغذ ديواري _پتينه _كنيتكس_رولكس_رنگهاي پايه آّب

 

تخريب.طراحي.دكوراسيون داخلي و باز سازي منزل

 

شما ميتوانيد براي مشاوره و اجراي تمامي خدمات ذكر شده بالا با ما تماس بگيريد و با

 

كارشناس باز سازي ما از هزينه ها و مراحل اجراي باز سازي منزل خود اطلاع كسب كنيد

 

براي باز سازي منزل خود آخرين تماس را با ما بگيريد

 

با ما تماس بگيريد.(بازديد رايگان)

 

گچ بري دستي ساختمان+گچ كاري سفيد كاري ساختمان با قيمت مناسب

 

 

فرق مولتی کالر با اکرولیک,

فرق رنگ روغنی با اکرولیک,

قلم نقاشی ساختمان شهریار,

انواع نقاشی ساختمان شهریار,

سوالات در مورد نقاشی ساختمان شهریار,

روش تمییز کردن دیوار,

شست شوی دیوار,

رنگ کردن در,

رنگ کاری درها,

رنگ کاری در,

توافق نامه نقاشی ساختمان شهریار,

مراحل نقاشی ساختمان شهریار,

مزد نقاشی ساختمان شهریار,

اکرليك,

بدون بو,

بدون بو سريع و قابل شستشو ,

پلاستيك,

بتونه,

سمباده  کاری,

فضای داخلی خانه,

ه رنگ کردن اتاقها,

 

رنگ قرمز,

موضوعات مرتبط: باز سازي گچ كاري و نقاشي ساختمان 

برچسب‌ها: باز سازي ساختمان و تغيير دكوراسيون , بازسازي و نقاشي ساختمان , نقاشي ساختمان و بازسازي , نقاش ساختمان و بازسازي , نقاشي و باز سازي

نقاشی ساختمان قلی پور را فقط با نام بابک قلی پور و با شماره 09127680354 بشناسید اینجانب هیچگونه برادر یا خویشاوند با نام خانوادگی قلی  پور در سایت نقاشی ساختمان ندارد لطفا با شماره بالا تماس بگیرید

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نمونه کار نقاشی ساختمان, نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان, نقاشی ساختمانها, نقاشی ساختمان ها و, نقاشی ساختمانها و کارخانه, نقاشی کردن مغازه, زیباسازی ساختمان, پیمانکاری ساختمان, آگهی رایگان ساختمان, نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|رنگ|نقاشی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 6 تير 1396
نقاشی ساختمان در امیراباد-یوسف اباد-اجرای بلکا

با عرض سلام خدمت شما بازدید کننده محترم

 

موضوع :سبکها وطرح های جدید نقاشی ساختمان در شهریار

 

نقاشی ساختمان در سالهای اخیرتغییرات وتحولات بسیاری داشته است

 

در گذشته نقاشی ساختمان به طور ساده ویکنواخت اجراء میگردید

naghashi.org-5.gif (400×100)

مثلا سطوح کار در اکثر منازل یک مدل وساده بود نقاشی ساختمان فقط با قلم

 

مو انجام مگردید وبسیار زمان بر وبی کیفیت  بود اماامروزه با قلتک های مختلف

 

خیلی سریع تروبا کیفیت تر انجام می گردد نوعی نقاشی ساختمان با نام

gsdddfg.gif (670×850)

پتینه کاری به کارهای نقاشی ساختمان اضافه گردیده است که با استقبال بی نظیر

 

مردم روبه رو شده است ونقاشی ساختمان را به نهایت زیبایی رسا نیده است

 

نقاشی ساختمان تک برای اجرای نقاشی ساختمان  وپتینه کاری ساختمان در خدمت

hhhhh.gif (400×300)

شما عزیزان میباشد برای آگاهی از نقاشی ساختمان  شهریار وپتینه کاری

 

برچسب‌ها: نقاشی ساختمان قلی پور با مدیریت بابک

 

شهریار :سبک ها وطرحهای جدید نقاشی ساختمان,تغئیرات در نقاشی ساختمان,قلتکهای نقاشی ساختمان,پتینه کاری,قیمت پتینه,قیمتهای پتینه کاری,قیمت نقاشی ساختمان,شماره تلفن نقاش,

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: فرق مولتی کالر با اکرولیک, فرق رنگ روغنی با اکرولیک, قلم نقاشی ساختمان شهریار, انواع نقاشی ساختمان شهریار, سوالات در مورد نقاشی ساختمان شهریار, روش تمییز کردن دیوار, شست شوی دیوار, رنگ کردن در, رنگ کاری درها, رنگ کاری در, توافق نامه نقاشی ساختمان شهریار, مراحل نقاشی ساختمان شهریار, مزد نقاشی ساختمان شهریار, اکرليك, بدون بو, بدون بو سريع و قابل شستشو , پلاستيك, بتونه, سمباده کاری, فضای داخلی خانه, ه رنگ کردن اتاقها, رنگ قرمز, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 6 تير 1396
نقاشی ساختمان در ابوذر-ایت الله کاشانی

با عرض سلام خدمت شما بازديد کننده محترم سايت  نقاشي ساختمان 

نقاشی خانه در تهران با مدیریت بابک قلی پور در تهران و کرج و شهرستان های همجوار آن 

با بهترین اکیپ نقاشی ساختمان در تهران و کرج 

عقد قرارداد

نقاشی ساختمان قلی پور را با نام بابک و با شماره تلفن زیر بشناسید

اين روزها تماس هاي زيادي از سوي همشهريان عزيز با ما گرفته ميشود

khnk.gif (400×200)

مبني بر اين

 

که آيا خانه خود را با رنگ روغني نقاشي کنيم و يا با رنگهاي مولتي کالر؟

 

اول از همه به اين نکته اشاره ميکنم که انسان با افکار و تخيلات

خود زندگي ميکند و هيچ اشکالي

 

ندارد که  رنگهاي گوناگون را تجربه کند وبه محيط زندگي خود

 

تنوع گوناگون بدهد.

gsdddfg.gif (670×850)

اما از نظر کيفيت و ماندگاري و شست شوي مناسب براي خانه

 

جواب اين سئوال اين است که

 

رنگ روغني به مراتب قابليت شست شوي بهتر.

http://naghashi.org

ماندگاري بالاتر.کيفيت مناسبتر و پاکيزگي بيشتري نسبت به مولتي کالر دارد

 

 

 

رنگهاي مولتي کالر به دليل داشتن برجستگي هاي خشک و خشن

 

امکان داشتن سطحي ساف و

 

سيقلي را از شما ميگيرند به طوري که شما اگر بخواهيد بعد از چند سال که

 

خانه خود را مولتي کالر

 

کرديد بخواهيد دوباره خانه خود را رنگ روغني بزنيد

 

کار بسيار سختي خواهيد داشت.

برجستگي هاي موجود بر روي مولتي کالر به راحتي از بين نميروند پس

IMG_2892.jpg (2448×3264)

شما بايد هزينه دو برابري يراي

 

رنگ آميزي مجدد خانه خود پرداخت کنيد تا ديوارهاي خانه تان 

 

به حالت اول خود برگردد.

 

رنگهاي مولتي کالر محيط را از آن چيزي که هست کوچکتر نشان ميدهند

 

ولي رنگ دقيقا عکس اين

 

عمل را نشان ميدهد به طوري که شما با انجام رنگ آميزي رنگ روغني

 

با رنگهاي روشن فضاي بزرگتري

 

در ظاهر خواهيد داشت.

 

رنگ مولتي کالر براي خانه مسکوني پيشنهاد مناسبي نخواهد بود

 

ولي ميتوان

 

از رنگهاي مولتي کالر براي مجتمع هاي عمومي پارکينگها شرکتها

 

و اداره هاي که از يک نواختي ديوارها

 

رنج ميبرند استفاده کرد همچنين رنگهاي مولتي کالر از نشان دادن موج

 

ديوارها و سقفها تا حدي ميکاهند.

 

براي اجراي بهترين رنگها و نقاشي ساختمان با ما همراه باشيد

 

 

موضوعات مرتبط: رنگ روغني بهتر است يا مولتي کالر 

برچسب‌ها: مولتي کالر بهتر است يا رنگ , رنگ روغني بهتر است يا مولتي کالر , رنگ يا مولتي کالر , مولتي کالر چيست , رنگ اکريليک يا مولتي کالر

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی تالار, رنگ کردن بر روی سیمان, سیمان کاری و نقاشی, رنگ کردن سیمان, نقاشی سوله و ویلا, نقاشی ویلا, نقاشی ساختمان شهریار و ویلا, رنگ کردن ویلا در شمال, نقاشی و دیزان داخلی ساختمان شهریار, رنگ کردن ویلا, رنگ کردن آپارتمان, رنگ کردن راه پله, نقاشی راه پله, رنگکاری راه پله, رنگ کردن ساختمان شهریار و راه پله, رنگ کردن پنجره, نقاشی پنجره, رنگ کردن چهار چوب, رنگ کردن چهارچوب, نقاشی راه پله وپنجره, رنگ کاری نرده, رنگ کردن حفاظ, رنگ کردن کرکره, رنگ کردن مغازه, رنگ کاری مغازه, رنگ کردن فروشگاه, نقاشی مغازه, رنگ کاری خانه, پتینه کاری پنچره, رنگ های شاد اتاق خواب, رنگ کردن اداره , رنگ کردن پست برق, رنگ کردن تور پست برق, نقاشی پست برق, رنگ گردن پست برق, رنگ خوب برای منزل, فرق رنگها, فرق مولتی کالر با روغنی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : شنبه 3 تير 1396
naghashi

با عرض سلام خدمت شما بازدید کننده محترم سایت  نقاشی ساختمان 

 

این روزها تماس های زیادی از سوی همشهریان عزیز با ما گرفته میشود

vbvbnghj.png (625×384)

مبنی بر این

 

که آیا خانه خود را با رنگ روغنی نقاشی کنیم و یا با رنگهای مولتی کالر؟

 

اول از همه به این نکته اشاره میکنم که انسان با افکار و تخیلات

naghashi.org-2.gif (992×850)

خود زندگی میکند و هیچ اشکالی

 

ندارد که  رنگهای گوناگون را تجربه کند وبه محیط زندگی خود

khnk.gif (400×200)

تنوع گوناگون بدهد.

 

اما از نظر کیفیت و ماندگاری و شست شوی مناسب برای خانه

 

جواب این سئوال این است که

 

رنگ روغنی به مراتب قابلیت شست شوی بهتر.

 

ماندگاری بالاتر.کیفیت مناسبتر و پاکیزگی بیشتری نسبت به مولتی کالر دارد

 

 dddddd.gif (400×300)

 

رنگهای مولتی کالر به دلیل داشتن برجستگی های خشک و خشن

 

امکان داشتن سطحی ساف و

 

سیقلی را از شما میگیرند به طوری که شما اگر بخواهید بعد از چند سال که

 

خانه خود را مولتی کالر

 

کردید بخواهید دوباره خانه خود را رنگ روغنی بزنید

 

کار بسیار سختی خواهید داشت.

IMG_0717.jpg (546×410)

برجستگی های موجود بر روی مولتی کالر به راحتی از بین نمیروند پس

 

شما باید هزینه دو برابری یرای

 

رنگ آمیزی مجدد خانه خود پرداخت کنید تا دیوارهای خانه تان 

 

به حالت اول خود برگردد.

 

رنگهای مولتی کالر محیط را از آن چیزی که هست کوچکتر نشان میدهند

 

ولی رنگ دقیقا عکس این

naghashi.org-3.gif (670×850)

عمل را نشان میدهد به طوری که شما با انجام رنگ آمیزی رنگ روغنی

 

با رنگهای روشن فضای بزرگتری

 

در ظاهر خواهید داشت.

 

رنگ مولتی کالر برای خانه مسکونی پیشنهاد مناسبی نخواهد بود

 

ولی میتوان

sdsdsdd.gif (400×200)

از رنگهای مولتی کالر برای مجتمع های عمومی پارکینگها شرکتها

 

و اداره های که از یک نواختی دیوارها

 

رنج میبرند استفاده کرد همچنین رنگهای مولتی کالر از نشان دادن موج

 

دیوارها و سقفها تا حدی میکاهند.

 

برای اجرای بهترین رنگها و نقاشی ساختمان با ما همراه باشید

 

 

موضوعات مرتبط: رنگ روغنی بهتر است یا مولتی کالر 

برچسب‌ها: مولتی کالر بهتر است یا رنگ , رنگ روغنی بهتر است یا مولتی کالر , رنگ یا مولتی کالر , مولتی کالر چیست , رنگ اکریلیک یا مولتی کالر

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: رنگ مولتی کالر, مولتی کالر, مولتیکالر, مولتی کالر و رنگ آن, مول تی کالر, مول نی کالر, فواید مولتی کالر, خاصیت مولتی کالر, معایت مولتی کالر, مولتی کالر و معایب آن , کاتولوگ مولتی کالر, اجرای مولتی کالر, عکس نقاشی ساختمان شهریار, عکس مولتی کالر, عکس های نقاشی ساختمان شهریار, عکس های مولتی کالر, انتخاب مولتی کالر, نقاشی ساختمان شهریار در کرج و حومه, شماره تماس نقاش, رنگ روغنی خوبه, چه رنگی خوبه, کار نقاشی ساختمان شهریار, فروش بلکا, کار نقاش, طرز متر کردن در نقاشی ساختمان شهریار, آماده سازی نقاشی ساختمان شهریار, زیر سازی نقاشی ساختمان شهریار, ترکیب نقاشی ساختمان شهریار, ترکیب رنگها, ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان شهریار, نقاشی ساختمان شهریاری و ترکیب رنگ, درست کردن رنگ, برای رنگ پلاستیک چه باید کرد, رنگ کردن سالن, نقاشی سالن, رنگ کردن اتاقها, قیمت رنگ در بازار, نقوش برجسته در نقاشی ساختمان شهریار, زد زنگ, ضد زتگ, ضد زنگ, رنگ کردن اسکلت ساختمان شهریار, رنگ کردن سوله, نقاشی سوله, نقاشی سوله و کارخانه, رنگ کردن سوله, رنگ پاشیدن سوله, اجرای رنگ آمیزی سوله, رنگ کاری سوله, رنگکاری سوله, رنگ کردن تالار, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : شنبه 3 تير 1396
نقاشی ساختمان در عدل-نقاش نمونه قلی پور

با عرض سلام خدمت شما بازدید کننده محترم از اینکه نقاشی ساختمان شهریار را انتخاب کرده اید متشکریم.

 

توضیحاتی در مورد اجرای نقاشی ساختمان.

naghashi.org-2.gif (992×850)

رنگ آمیزی ساختمان در چند مرحله صورت میگیرد چنانچه مراحلی که توضیح داده میشود

 

به نوبت انجام گیرد یعنی یک کار خوب وبی نقص انجام شده است.

 

1   اگر زیر کار گچ باشد باید تیغ کشی شده وروغن زیر کار بخورد.

 

2  بتونه سر تاسری بر روی تمام سطوح گچی کشیده شود.

 

3 سمباده پوست آب کشیده وآستر اول بخورد.

naghashi.org-3.gif (670×850)

4  لکه گیری شده ودوباره سمباده کشیده وآستر دوم بخورد.

 

5  سمباده نرمی برسطوح کشیده ورنگ رویه یا همان رنگ آخر بخورد.

 

واگر زیر کار رنگ باشد مرحله 1حذف شده ودرمرحله 2بجای بتونه سرتاسری به تعمیرات رنگ قبلی مثل

dddddd.gif (400×300)

ترک .پوسته. وخرابی های دیگرباید پرداخته شود. توجه داشته باشید که کار درجه یک بدین صورت انجا میشود

 

نقاشی ساختمان شهریار برای اجرای رنگ آمیزی مدرن وکلاسیک منازل شما همه روزه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد

sdsdsdd.gif (400×200)

شهریار

 

برچسب‌ها: 

 

مراحل اجرای نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان,اجرای نقاشی ساختمان,تعمیرات رنگ,تعمیرات ترک,تعمیرات پوسته رنگ,رنگ آمیزی مدرنوکلاسیک,

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: کار پشت ال سی دی, طرح پشت تلوزیون, طرح و پتینه کاری در نقاشی ساختمان شهریار, شیوه نقاشی ساختمان شهریار, کارهای اجراه شده نقاشی ساختمان شهریار, کارهای اجرایی نقاشی ساختمان شهریار, معایب نقاشی ساختمان شهریار, فواید نقاشی ساختمان شهریار, مضرات رنگ, بوی رنگ, برطرف کردن بوی رنگ ساختمان شهریار, تمییز کردن رنگ, رنگ های طرح دار, شماره تلفن نقاشی ساختمان شهریار, شماره نقاشی ساختمان شهریار, نقاشی در تهران, نقاش ساختمان شهریار تهران, نقاشی ساختمان شهریاری در تهران, تهران وکرج, نقاشی ساختمونی, کارهای نقاشی ساختمون, نقش های خوب روی دیوار, اجرای مولتی کالر, رنگ مولتی کار, کارهای رنگ مولتی کالر, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : شنبه 3 تير 1396