نکاتی که باید قبل از نقاشی ساختمان رعایت کنیم

نکاتی که باید قبل از نقاشی ساختمان رعایت کنیم

شاید شما هم تصمیم به رنگ آمیزی منزلتان گرفته باشید.شش مرحله پیش از نقاشی مناسب ترین موقعیت برای انجام پروژه رنگ آمیزی دیوارهای ساختمان، هنگامی است که شرایط آب و هوایی موجود امکان باز گذاشتن در و پنجره ها را مهیا کرده و در نتیجه بتوان مرحله خشک شدن سریع لایه رنگی را به جریان هوا و گرمای آن سپرد.درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

حال اگر شما نیز فرصت را غنیمت شمرده و مهم تر از همه قصد دارید این پروژه را خودتان انجام دهید، نقاشی ساختمان اگرچه به ظاهر ساده به نظر می آید ولی دارای چندین مرحله بوده و رعایت نکاتی در هر مرحله می تواند با سرعت بیشتر به نتیجه بهتری منجر شود. این مراحل و نکات آنها عبارتند از:

۱) جمع آوری لوازم کاربردی و دکوراسیونی و همچنین پوشش آنها: پس از جمع کردن لوازم در گوشه ای از فضا، آنها را با لایه ای پلاستیکی خوب پوشش دهید. برای این منظور شما می توانید این لایه های پلاستیکی را به صورت متری تهیه کنید.

۲) محدود کردن نواحی مورد نظر برای نقاشی و پوشش قسمت های هم جوار برای محافظت از آغشته شدن به رنگ هنگام نقاشی ماسکه کردن: به عنوان مثال پوشاندن کلیدها و پریزهای برق و تلفن، شیشه های پنجره ها، دستگیره های درها و غیره از جمله این اقدامات هستند. برای انجام این کار از نوارچسب های کاغذی به تنهایی و یا به همراه روزنامه می توانید استفاده کنید. حتی ممکن است شما بخواهید تنها قسمت هایی از یک دیوار را آن هم با رنگی متفاوت پوشش دهید که در چنین شرایطی نیز چسب های نواری کاغذی ابزار اصلی محسوب می شوند.

نکته: در صورتی که چسب نواری کاغذی را برای ماسکه کردن انتخاب کرده اید، توجه داشته باشید تا خشک شدن کامل لایه رنگی، هرگز بر کندن آن اصرار نورزید زیرا امکان برداشته شدن لایه رنگ به همراه چسب وجود دارد. حال اگر با وجود خشک شدن رنگ کندن چسب به راحتی انجام نمی گیرد، کافی است پنبه ای را به تینر روغنی آغشته کرده و بر روی چسب بمالید سپس آن را به آرامی از روی سطح رنگ جدا سازید.

توجه: به هیچ وجه به جای تینر روغنی، تینر فوری را امتحان نکنید زیرا تینر فوری رنگ دیوار را در خود حل کرده و شما مجبور خواهید بود دوباره آن دیوار را رنگ کنید.

۳) مرحله زیرسازی: کلیه قسمت های فرورفته ای را که در اثر ضربه بر روی دیوار پدید آمده است با گچ و یا بتونه پر کرده و سپس هرگونه اختلاف سطح را با سمباده صاف و یکنواخت کنید. به این ترتیب بستری مناسب برای رنگ آمیزی حاصل می شود.نقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

۴)مرحله انتخاب و ساخت رنگ : ابتدا نوع رنگ مورد نظر را با توجه به دیوار، سقف و غیره و همچنین پوشش قبلی آن انتخاب کرده و سپس به مرحله دیگر یعنی ساخت رنگ دلخواه بپردازید. به عنوان مثال برای پوشش کلیه سقف ها به جز سقف آشپزخانه و سرویس های بهداشتی که شست وشوی سالیانه آن نیاز است از رنگ پلاستیک استفاده می شود.دیوارها را نیز اغلب با رنگ روغنی می پوشانند که تنها تفاوت موجود میان میزان نسبت ماتی و براقی رنگ روغن است که آن هم با توجه به مکان و کارکرد آن انتخاب می شود. به این معنا که برای سطوحی که شست وشوی بیشتر لازم دارند، میزان رنگ روغنی براق نسبت به مات می بایست بیشتر بوده و در مورد دیوارهای دیگر مکان ها این میزان تقریبا نصف نصف و یا حتی مقدار رنگ مات کمی بیشتر از رنگ براق است.

نکته ۱) اگر برای دستیابی به رنگ دلخواه چند رنگ را با هم مخلوط کرده اید، پیش از استفاده بر روی دیوار توجه داشته باشید که همواره رنگ خیس دوپرده روشن تر از خشک شده همان رنگ است. برای امتحان بیشتر نیز شما می توانید قسمتی از در قوطی رنگ و یا قطعه فلزی بدون استفاده ای را با لایه ای از رنگ پوشش داده و کمی صبر کنید. رنگ بر روی فلز با سرعت بیشتری خشک شده و نتیجه زودتر حاصل می شود.

نکته ۲) در صورتی که نمونه رنگی را ساخته و در انتخاب آن اطمینان دارید، برای درست کردن مقدار زیادی از آن لازم است همان فرمول ترکیب رنگی را استفاده کرده و جهت امتحان قطره ای از رنگ نمونه را در داخل قوطی رنگ ساخته شده بچکانید. با این کار به راحتی می توانید رنگ نمونه انتخابی و رنگ ساخته شده را با هم مقایسه کنید.

نکته ۳) این روزها کارخانجات ساخت رنگ دست به تولید طیف وسیعی از رنگ های گوناگون زده اند که به این ترتیب سلیقه همه افراد به راحتی قابل تامین است.

۵) انتخاب ابزار رنگ آمیزی: برای رنگ آمیزی سطوح داخلی ساختمان و لوازم گوناگون سه نوع ابزار رایج وجود دارد

الف) قلم مو

ب) غلتک

ج) پیستولهhttp://naghashi.org/

http://naghashi.org/

http://naghashi.org/

http://naghashi.org/

http://naghashi.org/

http://naghashi.org/

 

که باتوجه به شرایط سطح مورد نظر برای رنگ آمیزی باید از یک و یا ترکیبی از چند تای آنها استفاده کرد.

۶) مرحله رنگ آمیزی: پس از انتخاب نوع رنگ و ابزار، برای رنگ آمیزی اقدام کنید ولی پیش از آن ابتدا رنگ ها را صاف کنید. به این ترتیب رنگی صاف و بدون ناخالصی حاصل می شود. این کار در مورد استفاده از رنگ های باقی مانده از پروژه های قبلی نقاشی ساختمان الزامی است زیرا رنگ به مرور زمان و در مجاورت با هوا رویه بسته و در نتیجه ناخالصی هایی در آن به وجود می آید.http://naghashi.org/

http://naghashi.org/

http://naghashi.org/

http://naghashi.org/

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری, جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393
نورپردازی در آشپزخانه، حمام و هال ورودی

نورپردازی در آشپزخانه، حمام و هال ورودی

در آشپزخانه های قدیم که مانند امروز دارای کابینت های ثابت و جاسازی شده و محل مشخصی برای اجاق گاز، یخچال و دیگر وسایل آشپزخانه نبودند ، نورپردازی اغلب به وسیله یک چراغ آویز سقفی که در مرکز سقف آشپزخانه نصب می شد انجام می گرفت. چرا که اغلب فعالیت های داخل آشپزخانه ( مانند آماده سازی مواد غذایی ) بر روی میز وسط آشپزخانه انجام می شد. اما آشپزخانه های امروزی با ردیفی از کابینت ها ، اجاق و یخچال جاسازی شده به موازات و در کنار دیوارهای آشپزخانه نیازمند شیوه دیگری از نورپردازی هستند. در آشپزخانه های امروزی قسمت اعظم کار در آشپزخانه بر روی سطح کابینت ها در کنار اجاق گاز و یا شیر آب و سینک ظرفشویی انجام می شود که در اغلب آشپزخانه ها همگی در کنار دیوار قرار دارند اما هنوز چراغ های سقفی از وسط سقف آشپزخانه آویزان هستند ، در نتیجه افراد اغلب پشت به منبع نور و در زیر سایه خود مشغول به کار هستند و هنگام کار از نور کافی برخوردار نیستند. با توجه به تغییرات ساختار آشپزخانه های امروزی نسبت به گذشته ، ما در بخش هایی از آشپزخانه که اغلب محل انجام کار محسوب می شود به نور کافی نیاز داریم. مانند سطح روی اجاق گاز، سینک ظرفشویی و سطوح روی کابینت ها که برای آماده سازی وسایل آشپزی و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر نیاز به روشنایی در این اماکن، فضای کلی آشپزخانه نیز باید از نور کافی برخوردار باشد. همچنین در بسیاری از آشپزخانه ها بعضی از کابینت ها با درهای شیشه ای و به صورت ویترین ساخته شده اند تا از آنها برای به نمایش گذاشتن ظروف زیبا و تزئینی استفاده شود. این کابینت ها نیز نیاز به نورپردازی داخلی دارند. به این ترتیب ما نیاز به یک مجموعه منابع نوری داریم که هریک به صورت جداگانه قابل کنترل باشند.نقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

نور کافی برای سطح روی اجاق گاز در آشپزخانه هایی که دارای یک هواکش یا هود در بالای اجاق گاز هستند به راحتی توسط چراغ هواکش تأمین می شود. اگر بالای اجاق گاز، هواکش مجهز به چراغ وجود ندارد باید یک چراغ قابل تنظیم در بالای اجاق گاز نصب شود. همچنین بالای سینک ظرفشویی نیز به یک چراغ نیاز تا شب هنگام نور کافی برای شست و شوی ظروف و مواد غذایی را برای ما فراهم کند. ترجیحاً هر یک از این چراغ ها باید دارای کلید کنترل مجزا باشند تا فقط در مواقع لزوم مورد استفاده قرار گیرند.

برای تأمین نور کافی در سطح روی کابینت ها از آنجا که اغلب این سطوح در زیر کابینت های دیواری قرار دارند به راحتی می توان از چراغ های مهتابی که در زیر کابینت ها نصب می شوند بهره گرفت. به این ترتیب چراغ های نصب شده در زیر کابینت های دیواری بی آنکه دیده شوند و یا موجب آزار چشم باشند نور کافی را بر سطح روی کابینت ها می تابانند. چنانچه کابینت های زمینی عمیق باشند و نور محیط به اندازه کافی درون آنها را روشن نکند برای دسترسی راحت به وسایل داخل این نوع کابینت ها می توان چراغ های کوچکی در آنها نصب کرد که با کلیدهای اتوماتیک کنترل شوند و با باز و بسته شدن در کابینت ها روشن و خاموش شوند.درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

اگر آشپزخانه شما محل صرف غذا نیز هست استفاده از چراغ های سقفی که ارتفاعشان قابل تنظیم است درست در بالای میز غذاخوری ایده خوبی است. این چراغ ها می توانند هنگام صرف غذا روی میز را به خوبی روشن کنند و در مواقعی که از میز استفاده نمی شود فضای کلی آشپزخانه را روشنایی ببخشند.

نورپردازی در فضای حمام و دستشویی از اهمیت کمتری برخوردار است و به سادگی با نصب چراغ های سقفی قابل اجرا است. در حمام و دستشویی علاوه بر چراغ های سقفی که برای تأمین روشنایی محیط مورد استفاده قرار می گیرند نصب یک چراغ دیواری در بالای آینه نیز ضروری است اما توجه داشته باشید که برای این منظور از چراغ های فلوئورسنت استفاده نکنید زیرا نور این چراغ ها موجب تغییر برخی از رنگ ها شده و تصویر شما را با رنگ های غیرواقعی در آینه منعکس می کنند.

نورپردازی قسمت های مختلف خانه ، هال ورودی، راهروها و راه پله ها را نیز فراموش نکنید. این اماکن در هر خانه ای باید از نور فراوان برخوردار باشند به خصوص راه پله ها که در حفظ ایمنی و سلامتی خانواده و میهمانان اهمیت به سزایی دارد. در اینجا ایمنی مهم تر از زیبایی است و بهترین روش نورپردازی روشن کردن مسیر حرکت و سطح روی پلکان با چراغ هایی است که به دیوار نصب می شوند و نور را به طرف پایین می تابانند. استفاده از چراغ های دیواری کار تعویض لامپ را نیز ساده تر می کند.

آنچه تاکنون بیان شد در جهت تأمین نور کافی و روشنایی لازم برای انجام فعالیت های گوناگون در هر یک از اتاق ها بود ؛ اما نورپردازی می تواند در جهت زیباسازی و جلب توجه بیننده به سوی اشیای تزئینی و ویژگی های زیبای یک اتاق نیز باشد. برای این منظور بهترین انتخاب چراغ های قابل تنظیمی هستند که به صورت تک، دوتایی و سه تایی در بازار موجودند و پس از نصب در یک نقطه از دیوار می توان هر یک از آنها را به سمت دلخواه تنظیم کرد به صورتی که محل مورد نظر ما را روشن کند. نور این چراغ ها را می توان به راحتی بر روی یک دیوار، یک تابلو و یا یک مجسمه دلخواه تنظیم کرد و یا حتی بخشی خاص از اتاق ( مانند محل قرارگیری شومینه و یا یک آرک در سقف ) را به وسیله آنها روشن کرد.

طبقات داخل کابینت های در شیشه ای را نیز می توان با استفاده از روش های گوناگون روشنایی بخشید. اما یکی از بهترین راه ها نصب چراغ های کوچک در زیر هر یک از طبقات ، و یا در مواقعی که طبقات شیشه ای هستند نصب یک لامپ در قسمت بالا و یا پایین کابینت است.

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان, اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393
نقاش ساختمان در استان کرج یا البرز

نقاشی روغنی

اجرای انواع نقاشی روغنی ساختمان در طرح و مدل های مختلف

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی – نقاشی روغنی برای دیوار

قیمت نقاشی روغنی و کاتالوگ نقاشی روغنی

رنگ روغنی مات – رنگ روغنی بدون بو – رنگ روغنی براق

برای ارسال رایگان کاتالوگ نقاشی روغنی و مشاوره رایگان کافیست با ما تماس بگیرید

 

شما علاوه بر این که می توانید برای نقاشی خانه یا ساختمان خود از نقاشان حرفه ای و مجرب ما در زمینه نقاشی روغنی ساختمان یا هر نوع رنگ یا نقاشی دیگری بهره مند شوید و می توانید مطالب آموزشی در مورد نقاشی ساختمان و انواع رنگ های ساختمانی و همچنین مقالات در زمینه های مختلف رنگ ها و نقاشی ساختمان را در وبسایت نقاشی ساختمان ایران مطالعه نمایید و همچنین با دیدن فیلم های آموزشی نقاشی ساختمان از آموزش های تصویری این مجموعه بهره مند شوید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری در نقاشی خانه یا منزل خود داشته باشید و با بهترین رنگ ها خانه خود را رنگ آمیزی کنید

رنگ روغنی

اجرای انواع نقاشی روغنی, نقاشی روغنی ساختمان, نقاشی روغنی خانه, نقاشی روغنی منزل, نقاشی روغنی آپارتمان, نقاشی روغنی مسکن, نقاشی روغنی دیوار, نقاشی روغنی اتاق, رنگ روغنی, رنگ کردن روغنی, رنگ آمیزی روغنی

برای اطلاع بیشتر در مورد نقاشی روغنی ساختمان و نقاشی ساختمان با رنگ روغن در رنگ های مختلف و اطلاع از قیمت نقاشی روغنی و همچنین دریافت کاتالوگ رنگ

برای تکمیل اطلاعات خود در زمینه نقاشی روغنی می توانید به صفحه رنگ روغنی مراجعه نمایید

در صفحه رنگ روغنی مواردی از قبیل انواع رنگ روغنی (رنگ روغنی براق – مات – نیمه مات) – مزایا و معایب رنگ روغنی – کاتالوگ و قیمت نقاشی رنگ روغنی و بسته بندی و رنگ بندی رنگ های روغنی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است

 

 

شما در این مقاله با نحوه اجرا نقاشی ساختمان با رنگ روغنی و دلایل و فواید استفاده از روغن الف  موارد استفاده و طریقه استفاده از رنگ روغنی – قابلیت شستشوی نقاشی رنگ روغنی و نقاشی در فصول مختلف به طور کامل آشنا می شوید.نقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

شما در ادامه با مطالب ذیل آشنا می شوید (که می توانید بر روی هر یک کلیک کنید)

چگونگی اجرا نقاشی روغنی ساختمان

فواید استفاده از روغن الف

نقاشی در فصول مختلف

طریقه مصرف رنگ روغنی

موارد استفاده از نقاشی رنگ روغنی

قابلیت شستشوی رنگ های روغنی

برای کاتالوگ نقاشی روغنی و قیمت نقاشی روغنی ساختمان می توانید به صفحه رنگ روغنی مراجعه نمایید، برای اطلاع بیشتر نیز می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید

چگونگی اجرا نقاشی روغنی ساختماندرب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

ابتدا باید زیر کار را آماده کرد. این کار با زدن بتونه یا انجام ماستیک انجام می شود. ماستیک برای صافی و یکنواختی دیوار است.

ماستیک چیست؟ نوعی کار با بتونه است. در این حالت بتونه شل تر استفاده می شود. و روش کشیدن روی دیوار به صورت یک تکه و یکنواخت است. این کار با تیغ ( وسیله است که برای کشیدن بتونه روی دیوار استفاده می شود ) و کاردک ( برای نگهداری بتونه استفاده می شود ) انجام می شود.

ابتدا از روغن الف استفاده می شود. روغن الف به عنوان زیر کار استفاده می شود.

فواید و دلایل استفاده از روغن الف:

1- برای حرکت روان قلم است .

2– باعث مصرف کمتر رنگ می شود که اصطلاحا می گویند دیوار رنگ را نخورد.

3– پستی و بلندی کار( دیوار ) معلوم شود.

سپس با سنباده های نرم دیوار را می سابیم تا صاف و لیز شود. به گونه ای که با کشیدن دست روی کار ، هیچ برجستگی یا فرورفتگی احساس نشود.

نقاشی در فصول مختلف (مناطق با آب و هوای گرم و سرد ):

نقاشی در فصول گرم به خاطر خشک شدن سریع رنگ باید دوخت خط ها سریع و پیوند آنها کامل باشد تا حرکت قلم روی کار نماند. در فصول سرد به خاطر شکنندگی رنگ سعی کنید بعد از کشیدن خط های عمودی با دقت بیشتر برای جلوگیری از شکسته شدن باز باید آن را جلا داد یا خط های عمودی را محکم تر کشید.

طریقه مصرف رنگ روغنی

محتویات ظرف را قبل از مصرف ابتدا کاملا مخلوط نمایید و با توجه به وسیله کاربرد رنگ اعم از قلم مو، پیستوله و یا غلطک آنرا با تینر روغنی کافی رقیق نموده ، سطح کار را از هر گونه آلودگی نظیر گرد و غبار، چربی، دوده و احیانا رنگ پوسته شده قبلی پاک و کاملا خشک و سپس رنگ آمیزی نمایید .

این رنگ با بهترین مواد اولیه ساخته شده و با پوشش و چسبندگی عالی برای سطوح داخلی و خارجی ساختمان اعم از گچ ، فلز، چوب مناسب و با گذشت 24 ساعت کاملا خشک می شود .

این رنگ را با رنگ های روغنی براق به نسبت دلخواه مصرف نمائید . از مصرف آن به تنهایی خودداری نمائید .

موارد استفاده از نقاشی رنگ روغنی در ساختمان

این نوع رنگ در بازار به دو حالت مات و براق موجود است که نقاشان با تلفیق این دو با به هم حالت های مختلفی بین حالت های مات و براق (که بیشتر به نام نیمه مات یا نیمه براق مشهور است) می رسند.

این رنگ را در داخل قوطی های فلزی نگه داری می کنند و حلال آن تینر میباشد و پس از رنگ آمیزی سطوح مورد نظر 24 ساعت در تابستان و 48 ساعت در زمستان طول میکشد تا کامل و عمیق خشک شود.

از رنگ براق که شفافیت و براقی بالایی برخوردار است برای رنگ آمیزی فلزاتی نظیر نرده ˓ فرفورژه˓ درب˓ پنجره و… استفاده می شود که باعث می شود مواردی که ذکر شد بهتر و خوش رنگ تر دیده شوند.

از رنگ مات برای رنگ آمیزی سطوحی استفاده می شود که نمی خواهیم جزئیات آن سطح به خوبی دیده شود مثل سقف و دیوارهایی که زیاد موج دارند˓ این رنگ پس از خشک شدن مانند رنگ پلاستیک می شود و قابل ششتشو نیز هست.

رنگ نیمه مات یا نیمه براق رنگی است که از مخلوط دو رنگ مات و رنگ براق بدست می آید که اکثر منازل را با این رنگ ˓ رنگ آمیزی می کنند علت آن است که هم موج دیوار را نشان نمی دهد و این که به اندازه کافی براق است که دیواری که رنگ شده خوب به چشم بیاد.

رنگ روغنی از هر نوع که باشد قابل شستشو به کرات میباشد و از این رو طرفدار زیادی دارد و اکثر دیوار˓ سقف حمام˓ توالت و آشپز خانه ها را با این رنگ، رنگ آمیزی می کنند تا زمانی که چرک شد و به خصوص در زمان خانه تکانی آخر سال آن را تمیز کنند .

موارد استفاده از رنگ روغنی در ساختمان:

آشپزخانه ، کامل. سقف و دیوار همگی روغنی رنگ می شود. تا قابل شستشو شود.

در و پنجره ها رنگ روغنی زده می شود تا از پوسیدگی و خرابی آن در مقابل آب و هوا کاسته شود. و مهم نیست در آهنی یا چوبی باشد.

ولی اتاق ها چون مانند آشپزخانه بخار چرب ندارد ، فقط دیوارها رنگ روغنی زده می شود تا در صورت کثیف شدن قابل شستشو باشد ولی سقف ها به خاطر زیبایی بیشتر از رنگ پلاستیک استفاده می شود.

اگر سقف روغنی زده شود، نور چراغها را به شکل آزار دهنده منعکس می کند.

قابلیت شستشوی رنگ‌های روغنی پس از اجرای نقاشی روغنی ساختمان

رنگ‌های روغنی برای شستشو تقریباً با هیچ مشکلی مواجه نیستند و به راحتی با هر شوینده ضعیف قابل شستشو هستند اما این یک حسن برای رنگ‌های روغنی به شمار نمی رود

رنگ‌ها باید دارای خواصی باشند که کمتر نیاز به شستشو داشته باشند یکی از این خواص خاصیت آنتی‌استاتیک بودن رنگ‌ ساختمان است . این ویژگی باعث می‌گردد که تا پس از اتمام نقاشی ساختمان با رنگ‌های آنتی استاتیک کیفیت و دوام رنگی قابل قبولی را شاهد باشیم

آنتی استاتیک بودن رنگ‌ها باعث می‌شوند که بعد از نقاشی ساختمان ذرات معلق در هوا مانند دوده و گرد و غبار جذب رنگ نشود و رنگ های استفاده شده جهت نقاشی ساختمان تا سالهای سال همان طراوت و شادابی را داشته باشند

متأسفانه به دلیل کیفیت نه چندان مطلوب سطح زیر کار جهت نقاشی ساختمان در ایران همیشه مجبور هستیم از رنگ‌های روغنی مات استفاده کنیم . این رنگ‌ها رنگ‌های چرک پذیری هستند و به راحتی لکه‌ها و آثار کثیفی از روی آنها برداشته نمی شوند

اما به دلیل اینکه فقط قابلیت شستشو دارند همیشه مجبور بوده‌ایم جهت نقاشی ساختمان از همین رنگ‌ها استفاده کنیم

فراموش نکنیم هر رنگی که قابلیت شستشو دارد نمی تواند به طور کامل تمیز گردد و ما همیشه به این مسئله توجه نمی‌کنیم همیشه بانوان ایرانی طبق عادت و رسم و رسومات ما ایرانی ها در شب عید و ایام نزدیک به سال نو اقدام به شستشوی رنگ دیوار منازل می‌کنند

اما آیا دقت کرده‌اید که رنگ‌های دیوار منازل ما حتی پس از شستشو رنگ های مات و کدر و مرده‌ای هستند

حال باید چه کار کنیم تا رنگ ساختمان مدتها پس از نقاشی ساختمان همیشه شادابی و طراوت روز اول را داشته باشد خیلی ساده است استفاده از رنگ‌های اکریلیک جهت نقاشی ساختمان این مشکل را برای همیشه از بین خواهد برد

تالیف قسمت هایی از این نوشته توسط استاد سفیدبری که در صفحه آموزش رنگ روغنی ساختمان نوشته شده است

 

خدمات این گروه علاوه بر اجرا انواع نقاشی ساختمان در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف ، دارای کادری مجرب و متعهد در زمینه تهیه و فروش و نصب انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی (قابل شستشو) – طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی منزل نیز می باشد

برای اطلاع از قیمت خدمات نقاشی ساختمان می توانید با شماره های تماس ما ارتباط برقرار کنید تا علاوه بر بهترین راهنمایی ها و مشاوره در زمینه نقاشی ساختمان – کاغذ دیواری و طراحی و اجرا دکوراسیون ساختمان از قیمت های ما نیز آگاهی یابید

مطمئن باشید که هرگونه خدمات نقاشی ساختمان – کاغذ دیواری – طراحی و اجرا دکوراسیون را بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت برای شما مشتریان عزیز انجام می دهیم

فقط کافیست تلفن را بردارید و با شماره های ما تماس حاصل نمایید

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393
نقاشی رنگ بلکا در ساختمان

نقاشی رنگ بلکا در ساختمان

نقاشی ساختمان با رنگ بلکا

طبق آخرين آمار در حال حاضر، رنگهايي كه در بيشتر كشورهاي جهان سوم و در حال توسعه استفاده مي شوند، در كشورهاي پيشرفته از چرخه استفاده خارج شده اند زيرا در آنها اكسيد سرب كه سرطان زاييش ثابت شده به كار رفته است و باعث مضرات بسيار زيادي براي كاركنان كارخانجات رنگ سازي مي شود و همچنين براي مصرف كنندگاني كه در معرض استنشاق مواد فرار مي باشند مضر است پس از گذشت حدود 70 سال از توليد رنگ هنوز عيوب فراواني براي رنگ شيميايي موجود مي باشد. لذا به دلايل دانش ايراني بدين فكر افتاد كه لااقل براي رنگ آميزي اماكن و ساختمانها شالوده اي از تفكر قديمي كه مبتني بر استفاده مواد طبيعي بود و همچنين خلاقيت مدرنيسم را به عنوان پوششهاي سلولزي به بازار ارائه دهد.

با در نظر گرفتن تاريخ پيدايش بلكا به عنوان پوشش سلولزي اين نتيجه گيري مي شود كه بلكا صنعتي است كه با مرور زمان جايگزين رنگهاي ساختماني مي شود و در عين حال زيبايي و سلامت بهداشتي و صرفه جويي منابع نفتي را به ارمغان مي آورد.

 ويژگيهاي خاص بلكا عبارتند از :

* عايق حرارت

* عايق برودتقیمت نقاشی ساختمان

* عايق صوت

* بي نياز از زيرسازي

* نداشتن بو و مواد فرار هنگام اجرا

* قابليت شستشو

* خاصيت آنتي استاتيك: به دليل ساختار فيبري گرد و غبار و مولكولهاي سوخته در هوا را جذب نميكند.

* مقاومت در برابر آتش و شعله ور نشدن

* ترك ها را مي پوشاند

* مقاومت در برابر ضربه

* كاهش بازتاب مستقيم نور

* قابليت ترميم

 1- عايق حرارت و برودت

خاصيت عايق بودن الياف سالهاست كه پذيرفته شده است و بيشتر خاصيت عايق بودن مجموع الياف (از نظر حرارت) به اين علت است كه همواره هوا در داخل فضاهاي موجود در داخل آن ساكن مي گردد. ديوار پوشيده از بلكا از اتلاف حرارتي ساختمان در فصل زمستان مي كاهد. همه ساختمانها از طريق ديوارها و جداره ها مقداري گرما را ازدست مي دهند كه بلكا كاملا اين فضاها را پر مي كن. همچنين بلكا با جلوگيري از برخورد مستقيم تابش خورشيد سرمايش تابستاني را تامين ميكند. هواي گرم بين ديوار بيروني و هواي ساكن بين الياف بالا رفته و از ميان سوراخ ها ي رو كاري به بيرون جريان مي يابد. در نتيجه از ميزان بار سرمايشي ساختمان كاسته می شود و هواي تهويه شده مستقيما از طريق دريچه هاي فرعي به داخل ساختمان وارد مي شود. بدين صورت هواي گرم و سرد پس از برخورد با ديوارهاي پوشيده شده توسط بلكا به يك سد انتقال حرارتي برخورد مي كند اين خود مطلبي است كه مورد توجه سازمان بهينه سازي مصرف انرژي مي باشد.

 2- كاهش محسوس رفلكس صدا

يكي از آلودگیهاي محيط زيست كه براي انسان نيز بسيار مضر است آلودگي صوتي مي باشد.مخصوصاً صداهاي مداوم كه ناشي از بازگشت امواج صوت پس از برخورد با سطوح به وجود مي آيند. اين صداها حساسيت گوش را نسبت به انواع صداها تقليل مي دهد اگر مدت ده دقيقه درمحيطي كه اين صداها موجود باشند حضور داشته باشيم نيازبه استراحتي به مدت بيست دقيقه در محيطي كاملاً آرام داريم تا اثر آن را جبران نماييم .اثرات غير مستقيم صداهاي ناخواسته بر روي انسان عبارت از حساسيت عصبي، تحريك پذيري شديد، گرفتگي عضلاني و خستگي روحي و جسمي و حتي در مواقعي سرگيجه است.

بلكا به عنوان پوششي با تخلخلهاي فراوان و غير همگون كه به ضخامت mm4 -2 روي ديوارها اجرا مي شود حدود 41 درصد رفلكس صدا را كاهش مي دهد و بطوريكه كاملاً محسوس آلودگي صوت را تقليل مي دهد.

 3- عدم نياز به زيرسازي

عدم نياز به زير سازي جدي و اجرا شدن اين محصول بر روي كليه سطوح اعم از گچ و خاك، سيمان سفيد و سياه، رنگ روغن، رنگ پلاستي، كاشي و… باعث سرعت عمل اين كار و در ضمن كاهش جدي هزينه مي گردد.

بطور مثال روند كلي ساخت در ساختمانهاي بيشتر نقاط ايران بدين صورت است كه ابتدا بعد از آجر چيني، گچ وخاك ساختمان انجام مي شود كه اين مرحله در بعضي از مناطق مرطوب كشور به جاي گچ وخاك، سيمان سفيد جايگزين مي شود سپس روي گچ و خاك يا سيمان، گچ سفيد مي زنند و رنگ آميزي مي كنند. با بلكا مرحله سفيد كاري كاملا حذف مي شود. در مرحله گچ و خاك يا سيمان بلافاصله بلكا كه جايگزين رنگ ساختماني است اجرا مي شود بدين ترتيب علاوه بر سرعت اجراي كار، راحتي و همچنين صرفه اقتصادي را به همراه مي آورد در مواردي كه فضاي داخلي به منظور استفاده براي آشپزخانه يا آزمايشگاه از كاشي پوشيده شده باشد و بعد از مدتي مصرف كننده تمايل داشته باشد به عنوان اتاق ديگري از آن استفاده نمايد بلكا به راحتي بر روي كاشي اجرا مي شود و نياز به برداشتن كاشي نمي باشد.

 4- دوستدار محيط زيست

همانطور كه در بخش آلودگيهاي صوتی ذكر شد صوت های ناهنجار يكي از آلاينده هاي محيط زيست مي باشد از زواياي ديگر عدم استفاده از مواد نفتي و مواد فرار در ساختار بلكا كه چه در زمان اجرا و چه در موقع تولید، و چه در موقع توليد، پسابي در اين زمينه تولید نمی کند که باعث عدم حساسیت مصرف کنندگان و سلامتی محیط زیست می شود. چرا كه مسئله آلودگي مواد نفتي به صورت تاثيرات دراز مدت يا كوتاه مدت نمايان مي شود. كاهش در انتقال نور كه موجب ممانعت عمل فتوسنتز گياهان مي شوند حاصل پسابهاي نفتي مي باشد. تركيبات هيدرو كربني اشباع شده با نقطه جوش بالا و آرو ماتيكها مي توانند اثرات فجيعي بر روي انواع گوناگون موجودات داشته باشند. سرنوشت تركيبات آلي كه وارد زنجيره غذايي موجودات شده اند ( ورود در زنجيره غذايي از طريق آبياري سبزيجات امكان پذير مي باشد ) مطالعه شده است. نتايج نشان مي دهند كه هيدرو كربن صنعتي زماني كه يكبار به درون بدن يك موجود زنده رفته باشند نيز پايدار مي مانند.

يكي ديگر از آلوده كنندگان محيط زيست فلزات سنگين مي باشند. فلزات جزو مفيد ترين مواد و اولين عناصري هستند كه توسط انسان شناخته شدند و مهم ترين نقش را در توسعه تمدن ايفا كرده اند. امروز يك فلز اورانيوم راه حلي براي مبرم ترين مشكل بشر يعني كمبود انرژي شناخته شده است كه بسيار ارزشمند است ولي در كنار آن هر چه در صنايع ديگر امكان استفاده كمتر از اين فلزات سنگين كه بطور كل cu-v-sn-ni-mg-pb-cn –cd-ba هستند، باشد. آلودگيهاي زيست محيطي به حداقل خواهد رسيد با اين هدف بلكا بدون استفاده از حتي يك فلز سنگين تهيه مي شود كه از اين بابت تامين كننده سلامت مصرف كنندگان مي باشد. يكي از موارد مطرح در جوامع مدرن بشري باز يافت محصولات پس از پايان دوره مصرف مي باشد كه از اين جهت نيز بلكا به راحتي به چرخه طبيعت باز مي گردد.

 5- خاصيت قابليت شستشو

اين خاصيت مربوط به رزين نهايي است كه اين نوع رزين شيميايي مخصوص شركت مي باشد.

نحوه شتستشو: با ابر و شامپوي فرش قابل شستشو مي باشد پس از شستشو مدتي صبر كنيد تا دوباره بلكا خشك شود.

 6- عدم جذب گرد وغبار

يكي از عوامل جذب گرد وغبار توسط سطوح، ايجاد بار الكتريكي مخالف بين ذرات معلق در هوا و سطح مورد نظر مي باشد. در آزمايشات متعدد مشخص شده است كه الياف سلولزي حداقل (در حد صفر) اشكال را از نظر بار الكتريسيته ساكن ايجاد مي نمايند. دليل اين پديده به جذب رطوبت توسط الياف سلولزي و پنبه اي مربوط مي شود. از مدتها قبل فهميده شده بود كه الياف، رطوبت موجود در هوا را به خود جذب مي كنند از اين نقطه نظر جذب رطوبت باعث مي گردد از تشكيل الكتريسيته ساكن در الياف جلوگيري به عمل آيد. با توجه به ساختار بلكا كه تشكيل شده از رزينهاي سلولزي و الياف پنبه اي و پگيمنت معدني، هيچكدام از اجزا تشكيل اين محصول داراي الكتريسيته ساكن نمي شود و در نتيجه ما شاهد رگه هاي جذب گرد و غبار در سقفها و بالاي شوفاژها نمي باشيم.

 7- مقاومت در برابر آتش

طول زمان حفاظت در مقابل آتش يا تحمل آتش براي ساختمان مي تواند متفاوت باشد و بستگي به فاصله آنها از مراكز آتش نشاني، وجود تجهيزات اطفاء حريق مستقر در ساختمان و يا وجود مــواد قابل اشتعال در آنها دارد. زمان تحمل آتش براي ساختمانهاي مسكـوني و اداري بايد ســه ربع تا يك ساعت باشدو اين زماني است كه معمولاً براي تخليه ساختـمان لازم است. ساختمانهاي بلند، بيمارستانها، تئاتر و سينما 2 ساعت و اماكن تجاري و صنعتـي حداقل بايد سه ساعت تحــمل آتش را داشته باشد و در اين زمـان آسيب نبيند. انتخـاب نوع پوشش مقاوم آتش و ضخــامت آن براي ساختمانها بستگي به جنس آنها و همچنين زماني دارد كه براي تحمل آتش، براي آنها در نظر گرفته شده است. در شرايـط ثابت، ضخامت لاية پوشش مقاوم آتش نسبت مستقيم با زمان تحمـل آتش دارد و با افزايش ضخامت، زمان تحمل افزايش مي يابد.استاندارد شمارة DIN4102 آلمـان، ناظر به عكس الـعمل مصالح ساختماني در مقابل آتش است. پوشش ديوار« بلكا » بر اسـاس داده هاي اين استاندارد در رابطه با آتش سوزي، مورد آزمـــايش قرارگرفت و نتيجتاً به عنوان يك مصالح ساختماني كه به سختي قابل اشتعال مي باشد، طبقه بندي شده و مي توان اين پوشش ديواررا به عنوان مصالح ساختماني كه به سختي قابل اشتعال مي باشد، به كار برد. ضمناً تأييديه عدم اشتعال بلكا را از NWTA استراليا و دانشكده امير كبير اخذكرده ايم.

 8- خاصيت ارتجاعي

اين خاصيت باعث مي شود ترك ديوارها پوشانده شود و همچنين از ايجاد ترك احتمالي در سقف و ديوارها جلوگيري كند. اين مورد به خصوص هنگام بازسازي ساختمانهاي قديمي نمود پيدا مي كند.

 بلكا از نظر بهداشتي مورد بررسي قرار گرفته است :

1) از لحاظ سمي براي كشت گياهاني كه بعداً توليد فيبر مي نمايد آزمايش شده و ميزان آن در حد نرمال مي باشد.

2) : PH PH بلكا به دليل حلال آب برابر با 7 مي باشد.

3) فاقد فرمالدئيد مي باشد.

4) ميزان فلزات سنگين مانند Pb ـ Hg ـ Zn ـ A ـ Co ـ Cu ـ CI ـ Cd كه سرطان زا هستند تقريباً در حد صفر مي باشد.

5) بلكا فاقد هر گونه مواد فرار ميباشد.

مواد موجود در بلكا و ساختار بلكا :

مخلوطي از پنبه سلولز در رشته هاي الياف و رزين سلولزي با انواع متنوعي از افزودنيهاي تزئيني و آب بسته و ساختار بلكا به نوع طرح نرم، دانه دار و رشته دار مي باشد.

پوشش :

هركيلو حداقل 3 متر را پوشش می دهد.

 توضيح :

بلكا به دليل داشتن رطوبت در حين اجرا، مي بايست كليه سطوحي كه در مقابل آب از خود رفلكس نشان ميدهند را قبلاً توسط رنگ روغني براق و تترونيوم رزين پوشش داد و ميزان مصرف وغلظت رنگ روغن و يا تترونيوم رزين، بستگي به فرسودگي و قطر فلز يا سطح زيركار دارد.

 نحوه اجرا :

براي اين كه بلكا خواص و مزاياي خود رادر حد ماكزيمم داشته باشد لازم است ضخامت مناسب را داشته باشيم براي اين منظور بايد در هر متر مربع 280گرم بلكا ( خشك ) به ضخامت 1/5mm ـ 0/5mm اجرا شود.

بلكا روي سطوح رنگ روغني ـ رنگ پلاستيك ـ سيمان سياه ـ سيمان سفيد ـ گچ و خاك و … اجرا ميشود.

براي كاركردن سطوحي كه ازرنگ پلاستيك استفاده شده بايدقبل از شروع كار روي سطح را با محلول روغن اليف و (حلال: تينر يا نفت) بپوشانيم و پس از خشك شدن كامل شروع به اجراي بلكا نماييم. اگر در محلي دود سيگار ( نيكوتين ) و يا دوده زياد باشد براي بالا بردن چسبندگي بهتر است آن قسمت از سطح قبل از اجرا شستشو شو.

زمان خشك شدن :

بسته به نوع كار و رطوبت محيط متفاوت ميباشد براي زير كار گچ و خاك 24ساعت خشك مي شود. و براي بقيه بين24 تا72 ساعت زمان طول ميكشد تا خشك شود.

جهت ترميم بلكا :

مي بايست محل صدمه ديده را از هر طرف، حداقل به ميزان 10 سانتي متر توسط آبپاش خيس نمود و پس از 10 دقيقه از همان مواد و رنگ بلكا بر محل صدمه ديده اجرا گردد.

نحوه اجراي بلكا بر روي سطوح مختلف

 1- سطوح گچي

گچ نرمه يا گچ سفيد

اين نوع سطح كار جزء بهترين دسته سطوح جهت اجراء بلكا ميباشد و نياز به هيچ گونه زير ساخت و يا زير سازي ندارد و مستقيماً بلكا بر روي آن انجام ميشود.

 سطح گچ و خاك

معمولاً در اين سطوح نبشهــاي ديوار به دليل عدم نظــارت و يا عدم نياز شمشــه گيري نمي شوند و دور پنجره ها و دربها خالي مي ماند كه در اين صــورت مي بايست نبشـهـا شمشمه گيري شود بعـد از انجام اين كار مانند بند 1 ماده الف، بلكا قابل اجراء ميباشد.

 2- سطوح سيماني

الف)سطح سيمان زبر

معمولاً سطوح سيمان زبر از ناصافي و تخلخل بالا بر خوردار است و نبشها شمشه گيري درستي نگرديده ودر اين صورت بعد از ترميم نبشها مي بايست جهت كيفيت بهتر، بلكا دو بار به صورت آستر و رويــه اجراء شود كه طبعاً هزينـه اجراء بلكـا فزايش مي يابد و از لحاظ چسبندگي هيچ گونه مشكلي نخواهد داشت.

ب)سطح سيمان نرم

سطوح سيمان نرم كه طبق استاندارد هاي معمول منطقه اي اجراء شده است، هيچ گونه مشكلي جهت اجراء بلكا ندارد و بستر بسيار مناسبي جهت اجرا، اين محصول مي باشد.

ج)سطح سيمان تگري

اين سطوح در صورتي كه از سطح يكساني بر خوردار باشد، بلكا به راحتي بر روي آن اجراء مي شود .

 3- كنيتكس

كنيتكس روغني

در صورتي كه اين سطوح داراي طبله و پوسيدگي نباشد به راحتي بلكا بر روي آن اجرا، ميشود.

 كنيتكس آبي ( پلاستيك )

اين سطــوح معمولاً به دلـيل عدم قدرت چسبندگي به سطوح زيرين و حلاليــت در آب مي بايست كليه سطح به مواد تترونيـوم رزين آغشته شود، به اندازه اي كه ديگر آب داخل آن نفوذ نكند و سپس بلكا بر روي آن اجرا، شود.

 رولكس

مانند كنيتكس آبي رفتار شود.

 4- رنگها

رنگ روغن

سطوح رنگ روغن بستر مناسبي جهت اجرا، بلكا مي باشد و مي بايست به دليل لغزنده بودن سطوح رنگ روغن، خمير بلكا كمي سفت تر از حد معمول تهيه شود.

 رنگ روغن كهنه و خراب

معمولاً اين سطوح به دليل پوسيدگي در اثر مرور زمان و يا عدم كيفيت رنگ و اجراء از سطح نا برابري برخوردار است كه جهت جلوگيري از تناقض رفتار بلكا در اين سطوح كليه سطح را ميبايست توسط تترونيوم رزين آغشته كرد و يك برابري كلـي در روي سطح ايجاد نمود و پس از خشك شدن كامل، بلكا را بر روي آن اجرا گردد .

رنگ پلاستيك

رنگ پلاستيك به دليل عدم مقـاومت در برابر آب ، ميبايست كاملاً توسط تتـرونيوم رزين و تينر آغشته شود و پس از خشك شدن، بلكا بر روي آن اجراء گردد.

 5- چــوب

چـــوب

براي اين سطوح، قبل از اجراء بايد سطح چوب به تترونيوم رزين آغشته شود در اين صورت كيفيت مطلوبتري بدست مي آيد.پتینه کاری روی دیوار

نئوپان

سطح نئوپان، مي بايست حداقل دوبار توسط تترونيوم رزين آغشته شود و در غير اينصورت مي بايست حتماً از رنگ روغن خوب استفاده شود.

 6- شيشه

سطح شيشه محدوديتي جهت اجراء ندارد، اما در صورت آلوده بودن به دوده مي بايسـت توسط ابر يا دستمال تميز گردد و خمير بلكا از حد معمول كمي سفت تر تهيه شود.

 7- آهن

آهن سياه

آهن سياه به دليل سـرعت بالاي زنگ زدگي مـي بايست حتماً توسط رنگ روغن خـوب آغشته مي شود.

 آهن گالوانيزه و يا آلومينيوم

اين سطوح در صورت چرب نبودن محدوديتي جهت اجـراء بلكا ندارد و خميرمي بايست كمي سفت تر از حد معمول تهيه شود.

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان, اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393
نقاشی خانه در کرج

نقاشی پلاستیک | رنگ پلاستیک ساختمان – دیوار و قابل شستشو

رنگ پلاستیک

اجرای انواع نقاشی رنگ پلاستیک ساختمان در طرح و مدل های مختلف

انواع رنگ پلاستیک و نقاشی پلاستیک

قیمت نقاشی پلاستیک و رنگ پلاستیک – کاتالوگ پلاستیک

رنگ پلاستیک ساختمانی – رنگ پلاستیک قابل شستشو – رنگ سقف پلاستیک

رنگ پلاستیک دیوار – رنگ پلاستیک سحر – رنگ پلاستیک چیست

برای ارسال رایگان کاتالوگ رنگ پلاستیک و مشاوره رایگان کافیست با ما تماس بگیرید

 

شما علاوه بر این که می توانید برای نقاشی منزل یا رنگ آمیزی ساختمان خود از نقاشان حرفه ای ما در زمینه نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک یا هر نوع رنگ یا نقاشی دیگری بهره مند شوید، می توانید مطالب آموزشی در مورد نقاشی خانه یا ساختمان و انواع رنگ های ساختمانی و همچنین مقالات در زمینه های مختلف رنگ ها و نقاشی ساختمان را در وبسایت نقاشی ساختمان ایران مطالعه نمایید و همچنین با دیدن فیلم های آموزشی نقاشی ساختمان از آموزش های تصویری این مجموعه بهره مند شوید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری در نقاشی خانه یا منزل خود داشته باشید و با بهترین رنگ ها خانه خود را رنگ آمیزی کنید

نقاشی پلاستیک

اجرای انواع رنگ پلاستیکی, رنگ پلاستیک قابل شستشو, رنگ پلاستیک ساختمانی, رنگ سقف پلاستیک, رنگ پلاستیک روی گچ, رنگ پلاستیک سحر, رنگ نیمه پلاستیک, رنگ پلاستیک دیوار, رنگ زدن پلاستیک, رنگ آمیزی پلاستیک, بتونه رنگ پلاستیک

برای اطلاع بیشتر در مورد نقاشی رنگ پلاستیک ساختمان و نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک در رنگ های مختلف و همچنین اطلاع از قیمت نقاشی رنگ پلاستیک و نیز دریافت کاتالوگ رنگ پلاستیک و بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید – تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم برای آشنایی بیشتر با آموزش نقاشی ساختمان می توانید از صفحات دیگر سایت نقاشی ساختمان ایران بازدید نمایید تا بتوانید اطلاعات کامل تری در مورد نقاشی ساختمان بدست بیاورید و اطلاعات و آگاهی خود را در زمینه رنگ آمیزی ساختمان و منزل خود افزایش دهید

هدف ما جلب رضایت شما ، مشتریان گرامی است

 

 

شما در مطلب زیر با انواع رنگ پلاستیک ساختمانی – مزایا و معایب رنگ پلاستیک – آموزش رنگ پلاستیک – نکات قبل از رنگ آمیزی رنگ پلاستیک – دستور عمل اجرای نقاشی پلاستیک – انواع بسته بندی رنگ های پلاستیک ساختمانی – مقایسه رنگ روغنی و پلاستیک به طور کامل آشنا می شوید، شما می توانید در ادامه با مطالب ذیل آشنا می شوید (که می توانید بر روی هر یک کلیک کنید)

رنگ پلاستیک چیست؟

رنگ پلاستیک ساختمانی

انواع رنگ پلاستیک

مزایای رنگ پلاستیک

معایب رنگ پلاستیک

آموزش رنگ پلاستیک

نکات قبل از رنگ آمیزی رنگ پلاستیک

دستور عمل اجرای نقاشی پلاستیک

انواع بسته بندی رنگ های پلاستیک ساختمانی

مقایسه رنگ روغنی و پلاستیک

قیمت رنگ پلاستیک و نقاشی پلاستیک

کاتالوگ نقاشی پلاستیک و رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک چیست؟

رنگ های پلاستیک از قدیمی ترین نوع رنگ بوده و در کیفیت های مختلفی در بازار موجود می باشد که بسا کیفیت بعضی از رنگ ها واقعا قابل قبول نبوده ولی بخاطر سود جویی بعضی افراد ناوارد و استفاده شخصی در بازار هر نوع رنگی به خصوص در مورد رنگ پلاستیک یافت می شود. تنوع این رنگ ها در بازار بسیار زیاد است و معمولا بر روی محصولات شرکت های مختلف درجه کیفی رنگ مشخص شده است ولی اینکه چه مقدار قابل اطمینان است موضوعی است که باید از یک رنگ فروش یا نقاش معمتد سوال کنید!

رنگ کردن با این نوع بسیار لذت بخش است فقط باید دقت کنید که رنگی را که می خواهید آماده کنید غلیظ یا رقیق نباشد. در صورت غلظت بالا رنگ به خوبی بر روی سطوح پخش نمی شود و پس از خشک شدن اثر قلم یا غلطک نقاشی برروی دیوار به جا می ماند. همچنین در صورت رقیق بودن بیش از حد، برای آنکه اثر رنگ قبلی از اصلا دیده نشود شاید مجبور باشید تا 7 سری سطوح را نقاشی کنید که آن موقع از انجام رنگ آمیزی خود را سرزنش خواهید کرد!

رنگ پلاستیک باید از لاتکس تهیه شده باشد و قابلیت شستشو و کهنه مرطوب کشیدن داشته باشد ولی از آنجایی که این رنگ کاملا سطحی فلات و غیر روان تولید می کند مناسب برای شستشو نبوده و اکثر از یک کیفیت پائین تر این رنگ استفاده می شود که به نیمه پلاستیک معروف هست

ولی در کل این رنگ بیشتر مناسب سقفها بوده و برای مکانهایی که از دسترس دور است مناسب می باشد و در کیفیت استاندارد ، نیمه پلاستیک درجه یک ، نیمه پلاستیک درجه ۲ و متاسفانه این نیمه پلاستیک ها تا درجه ۲۰ هم ادامه داره . روی همین اصل در قیمت گذاری ها کار مرغوب با نیمه پلاستیک درجه یک مد نظر می باشد و حتما از نوع رنگی که خریداری یا اجرا می کنید مطمئن شوید که کیفیت مطلوب را دارا باشد .در ادامه مطلب به قیمت خدمات رنگ آمیزی پلاستیک توجه فرمایید

رنگ پلاستیک برای پوشاندن نقص‌ها گزینه بهتری است ولی دوام کمتری دارد.

رنگ پلاستیک ساختمانی

یکی از پرمصرف ترین رنگ های ساختمانی گروه رنگ های پلاستیک (امولسیون) میباشد. ماده اصلی این رنگ لاتکس میباشد و در دو نوع تمام پلاستیک و نیم پلاستیک عرضه میشود.

نوع تمام پلاستیک به ادعای کارخانجات رنگ سازی قابل شستشو میباشد ولی تجربه نشان داده که این ادعا صرفا تبلیغات است و کلا رنگ های حلال آب قابلیت شستشو100% را ندارند و کارفرمایانی که مایل به شستشوی منزل خود هستند تنها به رنگ های روغنی میتوانند اطمینان کنند.

پرمصرف ترین رنگ در این نوع، نیم پلاستیک میباشد که رنگ نیم پلاستیکی که استاندارد باشد در مقابل آب مقاوم هستند (قابل شستشو نیستند) و هزینه پائین تر و سرعت اجرای بالاتر و نداشتن بو و شیک بودن و…. باعث شده است که استقبال زیادی از این نوع رنگ بشود.

دیده شده که حتی در ساختمان های گران قیمت هم به لحاظ شیک بودن رنگ پلاستیک (نیم پلاستیک) مصرف میشود وکارفرما بعد از 2 یا 3 سال با صرف زمان وهزینه کمتر نسبت به رنگ روغنی، دیوارهای ساختمان خود را تغییر رنگ می دهند و روحی تازه به فضای زندگی خود می دهند.

رنگ پلاستیک (طبق عرفی که معمول شده نقاشان و کارفرمایان رنگ نیم پلاستیک را رنگ پلاستیک می نامند وکارفرمائی که قصد سفارش رنگ پلاستیک داشته باشد سفارش رنگ پلاستیک قابل شستشو میدهد) هم مانند رنگ روغنی سازگاری بالائی نسبت به اجرا بوسیله غلطک دارد.

رنگ پلاستیکی که بوسیله قلم اجرا شود دارای رش قلم میشود که سلیقه اکثر کارفرمایان رش قلم را نمیپسندد و رنگ پلاستیکی که بوسیله غلطک یا اسپری گان اجرا شود حالت مخملی زیبا و شکیل دارد که مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار میگیرد.

رنگ پلاستیک برای اجرا بر روی گچ نو: نیاز به بتونه کشی کامل سطح (ماستیک) ندارد و در صورتی که سطح کار ناصاف و دارای تعمیرات زیاد باشد و یا در صورت درخواست کارفرما (به هر دلیل) باید سطح کار روغن الف درجه 1 (سطح کاری که گچ است) اجرا شود وسپس 1 یا دو دست بتونه کشی کامل (ماستیک) اجرا شود وهزینه روغن زدن و بتونه کشی جداگانه محاسبه شود.

 رنگ پلاستیک فاقد بو میباشد و سرعت خشک شدن بالائی دارد.

کلا در منازل ایرانیان رنگ پلاستیک برای سقف ها استفاده می شود که علاوه بر کاهش هزینه به واسطه عبور راحت گرما و رطوبت هوا از رنگ پلاستیک، این نوع رنگ برای سقف مناسبتر از رنگ روغنی میباشد.

در سالهای گذشته که رنگ پلاستیک استاندارد عرف نبود کارفرمایان سفارش رنگ کردن منزل بوسیله گل سفید میدادند که عبارت بود از تکه های گلی سفید رنگ که باید خرد میشد وچند روز در آب خیس میخورد و بعد از حل شدن (به سختی حل میشد) و گذشتن رنگ از صافی با لعاب (سریش حل شده در آب) مخلوط می شد و باز هم از صافی عبور میکرد و بعد بوسیله قلم و یا پمپ های سمپاشی بر روی سقف و دیوار اجرا میشد.

البته استفاده از گل سفید تا حدود زیادی منسوخ شده و وقت و انرژی که صرف آماده کردن گل میشود و نیز کیفیت پائین و در ضمن قیمت بالای گل سفید استفاده از این پوشش را منسوخ کرده (البته بعضی از کارفرمایان مسن هنوز هم سفارش گل زدن برای ساخت های قدیمی را دارند)

مطالبی هرچند خلاصه در مورد رنگ پلاستیک بود که امیدوارم برای شما اطلاعات مفیدی داشته باشد.

نرخ رنگ پلاستیک با مصالح استاندارد از قرار هر متر مربع متغیر میباشد (برای اطلاع از قیمت انواع نقاشی پلاستیک ساختمان با ما تماس بگیرید)

انواع رنگ پلاستیک

این رنگها به صورت تمام پلاستیک و نیم پلاستیک در بازار موجود می باشد. به دلیل پائین بودن کیفیت رنگهای پلاستیک علی الخصوص نیم پلاستیک، این رنگ غیر قابل شستتسو بوده و بیشتر در مکانی دور دست که دسترسی به انجا سخت می باشد مورد استفاده قرار می گیرد، مثل سقفها، بالکنها. زیرا موقع کشیدن دستمال نرم بر روی این رنگها آب موجود در دستمال نرمدار را بخود جذب نموده و در اثر اب گریز نبودن این نوع رنگها مواد موجود در رنگ شل شده و جذب دستمال می شود .از دیگر خصوصیات این نوع رنگ این است که نور را منعکس نمی کند وهمچنین رنگ خشک شده بر روی دیوار روشنتر از رنگ ساخته شده می باشد.

رنگ های پلاستیک شامل موارد زیر می باشند :

- پوشرنگ پلاستیک مات

- پوشرنگ نیم پلاستیک مات

پوشرنگ پلاستیک مات رنگی قابل شستشو برای مصارف داخل ساختمان و برروی سطوح مختلف گچی، سیمان و غیره قابل استفاده است.

انواع بسته بندی رنگهای پلاستیک : کوارت – سطل  - دبه2.5گالنی

از مرغوبترین مواد اولیه ساخته شده و دارای قابلیت شستشو و چسبندگی فوق العاده و کیفیت عالی می باشد .

مزایا رنگ پلاستیک:

این نوع رنگ با آب مخلوط شده و نیاز به حلالهای نفتی نیست.

رنگهای پلاستیک نیز مثل دیگر رنگها از تنوع رنگی زیادی برخوردار می باشد

این نوع رنگ ها از معلق کردن رنگ دانه ها در آب مخلوط با یک چسب محلول در آب تهیه می شوند.رنگهای پلاستیک درجه یک و قابل شستشو نیز می باشند .

از مزایای این رنگ می توان به حلال شدن با آب و وقت کمتر در انجام و اتمام کار اشاره کرد

این رنگها بوی زننده ای مثل رنگهای روغنی ندارد.

این رنگها زود خشک شده واز نظر زمانی برای زودتر تمام شدن کار مفید می باشد .

این رنگ مات بوده و ایرادات گچکاری را از لحاظ موج بودن سقف و دیوار تا اندازهای از بین می برد.

معایب رنگ پلاستیک:

اب گریز نبودن آن زیرا آب را به خود جذب می کند.

زود چرک می شود .

قابل شستشو نمی باشد .

قابل استفاده بر روی اهن الات مثل در و پنجره و نرده نمی باشد .

روش مصرف :

ابتدا سطح مورد نظر را قبل از رنگ آمیزی از هرگونه گرد و خاک ، پوسته ، چربی ، رطوبت و هرگونه آلودگی پاک نمایید و قسمتهای ناصاف را با بتونه مناسب ، آماده کرده و سپس محتوی ظرف را کاملا مخلوط نموده و رنگ را به اندازه نیاز با 50 درصد آب معمولی رقیق و با استفاده از قلمو ، پیستوله و یا غلطک اعمال نمایید .

آموزش رنگ پلاستیک

در ابتدا باید ذکر کنیم که رنگ پلاستیک ارزانترین رنگ می باشد و از نظر اجرا نیز راحت می باشد

1-رنگ پلاستیک معمولا بصورت نیم پلاستیک وتمام پلاستیک در بازار عرضه می شود که رنگ تمام پلاستیک کیفیت بالاتری دارد و مقدار ناچیزی هم قابلیت شستشو دارد

2-اگر زیر کار شما گچ میباشد ابتدا باید یک دست رنگ بعنوان استر بزنید تا قابل بتونه کاری بشود ولی اگر زیرکار رنگ شده باشد میتوانید بتونه کاری بکنید

3-درست کردن بتونه پلاستیک برخلاف بتونه روغنی خیلی خیلی آسونه و مثل گچ درست کردن است و ابتدا کمی مل (گل بتونه) را در ظرفی بریزید و مقداری رنگ پلاستیک و آب به آن اضافه کرده و خوب به هم بزنید. بتونه آماده هست فقط اگر بتونه شل شد به آن مل اضافه کنید و اگر سفت شد رنگ یا آب اضافه کنید

4-زیرکاری: ترکها را باز کنید و اگر عمقی بود با گچ و اگر سطحی بود با بتونه (قابلیت پر کنندگی بتونه پلاستیک خیلی ضعیف است و زود ترک میخورد) دیوار را لکه گیری کنید (از تیغ و کاردک مناسب استفاده شود تا بتونه صاف کشیده شود

5-سنباده کاری: برای سنباده کاری اگر دیوارتان خیلی زبر است از سنباده100 یا120 و اگر خرابی زیادی ندارد از120 یا150 استفاده کنید

6-رنگ کاری: برای رنگ سقف که معمولا و تقریبا95% سفید پلاستیک میزنند به رنگ سفیدی که دارین برای افزایش جذابیت و پوشش کمی لاجورد اضافه کنید

نکته مهم: هیچوقت لاجورد را مستقیم بر روی رنگ نریزید زیرا حل نمیشود، برای اینکار لاجورد را در ظرفی دیگر با حدود نیم الی یک لیتر آب بخوبی حل کنید و بعدا آنرا با رنگ مخلوط کنید ، رنگ سقف شما آماده هست و با افزودن حدود 40 الی 70درصد آب (با در نظر گرفتن آبی که به لاجورد اضافه کردید)آنرا شل کنید وبا استفاده از قلم (50%) غلطک(35%) و پیستوله(15%) آنرا رنگ آمیزی کنید

7-رنگ دیوار: معمولا رنگ دیوار را کرم رنگ یا استخوانی میزنند برای اینکار گل ماش اندازه یک نخود مشکی را در ظرفی جداگانه کاملا شل کنید و سپس به رنگ سفید اضافه کنید و سپس مصرف کنید

 نکات قبل از رنگ آمیزی پلاستیک

1. قبل از کار کردن بهتر است دستهای خود را با وازلین یا روغن چرب کنید و بعد از اتمام کار با آب گرم بشویید .

2. فاصله زمانی بین هر دست رنگ بهتر است بیشتر از 2 ساعت باشد .

3. زمان خشک شدن اولیه 24 ساعت و خشک شدن کامل 7 روز است .

4. اگر رنگ به جایی مالیده شد برای پاک کردنش میتوان از دستمال خیس استفاده کرد ( البته قبل از خشک شدن رنگ)

 زیر کار رنگ بسیار مهم است :

بهتر است قبل از رنگ آمیزی هر سطح ابتدا تمیز شود که اصولا این کار با سنباده زدن صورت میگرد .

اگر زیر کار رنگ پلاستیک نا مرغوب یا گچ مرده باشد احتمال پوسته کردن هست در این صورت باید روی سطح سنباده نرم زده شود و سپس یک دست پرایمر اکرلیک زده شود در این صورت سطح زیر کار برای رنگ زدن آماده میشود .

اگر سطح کار رنگ روغنی باشد باید روی آن سنباده زده شود تا سطحی مناسب به وجود آید.

نکته : اگر سطح زیر کار توانایی جذب رنگ را داشته باشد رنگ هیچ وقت پوسته نمی کند .

نکته : بهتر است برای سنباده زدن از سنباده 150 استفاده شود .

دستور عمل اجرا نقاشی پلاستیک:

میزان رنگ موردنیاز : برای سطح خوب به ازاء هر 6 متر مربع یک کیلو گرم و برای سطح بد به ازاء هر 3 تا 4 متر مربع یک کیلو گرم است .

نسبت ترکیب رنگ به آب حدوداً هر 10 کیلو گرم رنگ به حداقل 6 کیلو آب نیاز دارد .

· این رنگ دارای غلظتی بالاست که برای حل شدن کامل آن با آب حدوداً دو ساعت زمان نیاز است .

· پس از ترکیب رنگ با آب محلول را خوب هم بزنید سپس از صافی ( جوراب زنانه یا پارچه صدفی ) عبور دهید و لرد های باقی مانده را به سطل اصلی بگردانید و این عمل را آنقدر انجام دهید تا رنگ کاملا باز شود سپس رنگ آمیزی را با رنگ صاف شده آغاز کنید.

نکته: این رنگ هیچگونه دور ریزی ندارد و کاملا قابل استفاده است .

برای ساختن مایه رنگ ابتدا کمی از رنگ رقیق شده را در ظرفی بریزید سپس مایه رنگ را به آن اضافه کرده و خوب ترکیب کنید تا کاملا یکنواخت شود سپس مایه رنگ رقیق شده را به رنگ اصلی اضافه کنید .

برای بتونه کاری بهتر است از ترکیب رنگ اکرلیک خالص (رنگین بام) با10 کیلو استفاده شود.

قلم مو آغشته به رنگ باید به راحتی و روان بر روی سطح حرکت کند که این نشانه غلظت مناسب است.

رنگ در اولین دست باید رقیق باشد تا بخوبی به سطح نفوذ کند .

پس از اتمام کار قلم مو یا غلطک را با آب بشویید، در غیر این صورت رنگ به آن خشک شده و دیگر تمیز نمیشود .

در صورت استفاده از پیستوله یا دستگاه ایرلس بهتر است غلظت رنگ بالا باشد .

انواع بسته بندی رنگ های پلاستیک ساختمانی

1- مشخصات فنی

رنگ نیمه پلاستیک سوپر استاندارد

باقدرت پوشش دهی بسیار بالا

مناسب برای سطوح داخلی و خارجی

 نوع بسته بندی

پنج کیلوگرم و دوازده کیلو پانصد گرمی

2-  مشخصات فنی

رنگ نیمه پلاستیک ممتاز استاندارد

با پوشش دهی بالا مناسب برای

کلیه سطوح داخلی ساختمان

 نوع بسته بندی

پنج کیلوگرم و دوازده کیلو پانصد گرمی

3-  مشخصات فنی

رنگ نیمه پلاستیک ممتاز استاندارد

با پوشش دهی بالا مناسب برای

کلیه سطوح داخلی ساختمان

 نوع بسته بندی

پنج کیلوگرم و دوازده کیلو پانصد گرمی

4-  مشخصات فنی

رنگ نیمه پلاستیک درجه یک

با پوشش دهی متوسط مناسب برای

کلیه سطوح داخلی و سقف

 نوع بسته بندیقیمت نقاشی ساختمان

پنج کیلوگرم و دوازده کیلو پانصد گرمی

مقایسه رنگ پلاستيك يا روغنی

براي رنگ زدن ديوارها كدام نوع رنگ مناسب است، روغني يا پلاستيك؟

برای مقایسه بین رنگ های پلاستیک و روغنی می توانید از مطالب موجود در رنگ روغنی و نقاشی روغنی استفاده کنید تا با مقایسه با رنگ پلاستیک بتوانید مقایسه کامل تری نسبت به این دو رنگ داشته باشید

قیمت رنگ پلاستیک و نقاشی پلاستیک

برای آگاهی از قیمت انواع پتینه کاری ساختمان و پتینه کاری دیوار و سقف یا منزل خود می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید، تا علاوه بر راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان ما ، خانه یا منزل خود را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت رنگ آمیزی کنید

کاتالوگ انواع نقاشی پلاستیک و رنگ پلاستیکپتینه کاری روی دیوار

شما برای دیدن هر گونه کاتالوگ پتینه کاری در انواع و رنگ های مختلف کافیست با ما تماس بگیرید و با ارسال رایگان کاتالوگ به منزل شما ، کاتالوگ مورد نظر را مشاهده کنید و هر رنگ و هر مدلی که مد نظر شماست را انتخاب کنید و خانه خود را نقاشی کنید

هر گونه نظر و دیدگاهی در مورد این مطلب دارید می توانید آن را با ما در میان بگذارید، مطمئن باشید که از هرگونه نظر و دیدگاهی استقبال می کنیم، شما می توانید دیدگاه تان را در صفحه تماس با ما در میان بگذارید

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه, خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel , naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری, جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393
نقاش ساختمان کرج

رنگ های زنده در دکوراسیون منزل یا ساختمان

با رنگ های زنده بیشتر آشنا شویم

تاثیر رنگ های زنده در دکوراسیون داخلی ساختمان یا منزلنقاشی ساختمان در کرج

رنگ های زنده همواره رنگ هایی دوست داشتنی هستند. این رنگ ها به نحوی اغراق آمیز جاذب نگاه و توجه بیننده هستند و هرگز از نظر بیننده دور نمی مانند. رنگ های زنده ای که انرژی و هیجان در فضا می پراکنند و برای افرادی که دوست دارند هر روز صبح در فضایی پر انرژی و سرزنده چشم بگشایند و روزشان را با هیجان و سرزندگی آغاز کنند ایده آل هستند.

از آنجا که اغلب ما بیشتر با رنگ های خاموش و خنثی در محیط زندگی مأنوس هستیم به کارگیری این رنگ ها نیازمند جسارت است. اما چنانچه این رنگ ها را در ترکیبی مناسب به کار گیرید این جسارت بی پاداش نخواهد ماند و نتیجه فضایی درخشان، زیبا و فوق العاده جذاب خواهد بود. پیش از انتخاب چنین پالت رنگی برای فضای منزلتان به سلیقه خود نیز توجه کنید زیرا برای بسیاری از مردم زندگی در چنین فضاهای رنگینی برای مدت طولانی ممکن است آزار دهنده باشد. یکی از روش های ارزیابی سلیقه واقعی شما در انتخاب رنگ دقت در کمد لباس های شماست. اگر لباس های کمد شما از رنگ های بـِژ، کرم، قهوه ای و سیاه و سفید است و یا از سایر رنگ های خنثی و ملایم تشکیل شده است در فکر استفاده از رنگ های زنده در فضای منزلتان نباشید. چون خیلی زود از آنها خسته می شوید اما اگر در میان لباس هایتان رنگ های شادی مثل قرمز، نارنجی و بنفش زیاد به چشم می خورند احتمالاً از زندگی در فضایی با دکوراسیون برگرفته از رنگ های زنده لذت خواهید برد.نقاشی ساختمان در کرج

 از نگاه طراحان دکوراسیون داخلی ، رنگ های زنده دارای ویژگی های فوق العاده ای هستند که می تواند ویژگی های حاکم بر یک فضا را تنها با چند قوطی رنگ تغییر دهد.

پس از آن که از تمایل و علاقه خود نسبت به این پالت رنگی مطمئن شدید نوبت به انتخاب رنگ های خاصی می رسد که در این گروه می پسندید. هنگام انتخاب پالت رنگ های زنده باید به خاطر داشته باشید که انتخاب این گروه به معنی به کارگیری این رنگ ها در سطوح بزرگ مثل دیوارهاست که بلافاصله کاراکتر و حالت یک اتاق را دستخوش تغییری چشمگیر می سازد و نه تنها به معنی استفاده از یک کاناپه قرمز یا قفسه سبز در گوشه ای از یک اتاق نیست بلکه احاطه شدن در فضایی آکنده از رنگ های زنده و شاد در کلیه جوانب یک اتاق است.

فضاهایی که با رنگ های زنده آراسته می شوند نیاز به نور فراوان دارند، به ویژه نور طبیعی. در شب نیز نور چراغ های هالوژن برای چنین فضاهایی مناسب تر است. ممکن است تصور کنید که پالت رنگ های زنده فقط برای اتاق های بزرگ مناسب است در این صورت در اشتباه هستید. یک اتاق بسیار کوچک نیز می تواند با رنگ های زنده از نمایی ویژه برخوردار شود حتی اگر این رنگ ها رنگ هایی تیره باشند مثل آبی نیلی یا حتی سیاه. نکته جالب توجه دیگر درباره پالت رنگ های زنده این است که شما می توانید این رنگ ها را در دکوراسیونی کاملاً مدرن و یا در دکوراسیون های سنتی و قدیمی با موفقیت به کار بگیرید.

از آنجا که قدرت و ویژگی رنگ های زنده در سطوح رنگی بزرگ و ساده است هنگام کار با این پالت رنگی نیازی به استفاده از بافت اضافی بر روی دیوارها یا باقی سطوح وجود ندارد. در حقیقت در چنین دکوراسیونی هرچه سطح صاف تر و یک دست تر باشد نمای زیباتری خواهد داشت دیوارهایی که با رنگ های زنده پوشانده می شوند باید از زیرسازی بسیار خوبی برخوردار باشند همه چیز در اتاق پیرو رنگ دیوارهاست و در طراحی یک دکوراسیون با این مجموعه رنگی دیوارها نقطه شروع هستند و سپس باید این رنگ ها در سایر اجزای اتاق تکرار شوند. تکرار این رنگ ها در اجزای دکوراسیونی، این رنگ ها را تکمیل می کند و به حداکثر میزان خود می رساند. در گروه رنگ های زنده ، تضاد رنگی و کنتراست های شدید نقشی اساسی ایفا می کنند و نتیجه ای جذاب و چشمگیر می آفرینند چنان که تیره ترین سیاه در کنار درخشان ترین رنگ سفید یکی از ترکیب های ویژه این گروه است. همچنین اتاق هایی که با این رنگ ها تزیین می شوند باید متشکل از دکوراسیونی ساده با اجزایی معدود باشند. شلوغ کردن چنین فضایی با وسایل تزیینی متعدد از تأثیر مورد نظر رنگی خواهد کاست.

 رنگ های زنده گرم جذاب ترین رنگ ها در این گروه هستند. سرخابی، نارنجی تند و زرد درخشان از گرم ترین رنگ های این پالت رنگی هستند که در کنار یکدیگر یا هر یک به تنهایی همراه با سیاه چنان پرانرژی هستند که احساس واقعی از هیجان را در بیننده زنده می کنند. جالب است بدانید این رنگ ها حتی رنگ سیاه را نیز تحت الشعاع قرار می دهند و سیاه در واقع همچون قابی این رنگ ها را که از خودش قوی تر هستند در برمی گیرد چنان که در کمتر رنگی چنین ویژگی وجود دارد. این رنگ های گرم و تند در کنار سفید خالص نیز جذاب و زیبا خواهند بود آن هم با نمایی تمیز که حس پاکی و طراوت را به بیننده القا می کند. در حالی که کمی رنگ طلایی جذابیت این ترکیب را دوچندان خواهد کرد. به کارگیری تزیینات فلزی طلایی و نقره ای بر درخشش و زیبایی رنگ های این پالت می افزاید.

رنگ قرمز در این گروه رنگی درخشان و برجسته است که از بارزترین ویژگی های این گروه رنگی است. بسیاری از مردم از به کارگیری این رنگ در دکوراسیون پرهیز دارند اما کمتر رنگی می تواند هیجانی برابر با تأثیر این رنگ ایجاد کند. تأثیرات این رنگ چنان چشمگیر و قوی هستند که حتی نیازی به در برگرفتن سطوح بزرگی مثل دیوارها نیست. تنها به کارگیری آن در بخش هایی از دکوراسیون یک اتاق تأثیر به سزایی در نمای آن خواهد داشت. استفاده از رنگ قرمز در قالب اجزای دکوراسیونی مانند گل ها، فرش و یا انواع قاب عکس و از این قبیل ، روشی مناسب برای معرفی این رنگ قوی در یک دکوراسیون است.

قرمز در کنار سیاه یا خاکستری نمایی جذاب می یابد و همراه با سبز و کمی نقره ای نیز تأثیری خاموش تر خواهد داشت اما این رنگ چنان قوی و تأثیرگذار است که همواره بیشترین اثر را بر بیننده دارد. آگاهی از تأثیرهای رنگ قرمز بر روی فضای یک اتاق می تواند سودمند باشد. به عنوان مثال رنگ قرمز در واقع مقداری از نور محیط را جذب می کند از این رو باید اتاق مورد نظر برای دکوراسیونی با این رنگ از نور کافی برخوردار باشد. همچنین دیوارهایی به رنگ قرمز جلوتر از فاصله واقعی خود به نظر می رسند و موجب می شوند اتاق کوچک تر به نظر برسد به همین دلیل استفاده از این رنگ برای دیوارهای اتاقی با ابعاد کوچک مناسب نیست بلکه در چنین فضاهایی اگر به جای رنگ آمیزی دیوارها با رنگ قرمز از این رنگ در سطوح کوچک تری مثل قاب پنجره ها و درهای اتاق بهره بگیریم نتیجه بهتری در بر خواهد داشت و به این ترتیب بدون قربانی کردن فضا ، از تأثیرهای مثبت این رنگ بهره مند خواهید شد.

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393
معرفی رنگ غیر شفاف

معرفی رنگ غیر شفاف

معرفی انواع رنگ غیر شفاف

http://naghashi.org/

 

قیمت نقاشی ساختمان

رنگ غیر شفاف عبارت است از مايع رنگيني كه روي سطح چوب را مي پوشاند كه اين مايع رنگين پس از خشك شدن به شكل يك قشر سخت و غير شفاف روي چوب باقي مي ماند و به كلي نقش چوب را مي پوشاند و تشخيص چوب را غير ممكن مي كند. رنگهای غير شفاف خود به دسته هاي زير تقسيم مي شوند :

http://naghashi.org/

 

رنگ روغني: رنگ روغني تركيبي است از پودر رنگ، حلال، روغن جلا، اسكاتيف، مواد انعطاف دهنده و غيره است كه به نوع پودر رنگ داراي رنگهاي متفاوتي است. رنگ روغنی به دو دسته مات و براق تقسيم ميشود. براي زدن رنگ روغني لازم است سطح چوب را به روغن اليف آغشته و سپس با بتونه روغني پر نموده و آن را رنگ نمود. حلال اين نوع از رنگها تينر روغنی مي باشد. از اين رنگ براي مصارف  كه در معرض رطوبت قرار مي گيرند مانند: در و پنجره های ساختمان ، كابينت آشپز خانه و كلاً اشيای قابل شستشو استفاده مي شود

1- انامل

نوعي جلاي غير شفاف است كه بافت چوبي را مخفي مي كند و در عوض رنگ مطلوبي به آن مي دهد. انامل خيلي سخت و داراي قابليت ارتجاعي خوبي مي باشد. اين جلا در مقابل تغييرات آب و هوايي مقاوم است.انامل را مي توان به وسيله تينر رقيق كرد.

http://naghashi.org/

 

2- رنگ پلاستيكنقاشی ساختمان در کرج

ماده اصلي اين رنگ ها مواد شيميايي پلاستيكي است كه در آب قابل حل است. اين رنگها در مقابل رطوبت و حرارت دوام ندارند. از اين رنگها روي سطوح گچي و سيماني و…. استفاده مي شود.

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری, جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393
شما در زندگی به چه رنگی علاقه مند هستید

شما چه رنگی را دوست دارید و احساستان نسبت به آن رنگ چیست؟

شما در زندگی به چه رنگی علاقه مند هستید ؟

سعی می کنید در لباس هایی که می پوشید و همچنین در دکوراسیون منزل و اطاق خود از چه رنگهایی بیشتر استفاده کنید ؟ آیا می دانید انتخاب رنگ ارتباط بسیار نزدیکی با شخصیت افراد دارد ؟ آنچه در زیر می خوانید می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد اما فراموش نکنید که نتیجه آن در رابطه با شخصیت شما صد در صد نیست و نوع شخصیت شما را یک روانشناس با تست های تخصصی تعیین خواهد کرد ولی مطلب ذکر شده در زیر کمک زیادی به شما در این رابطه خواهد کرد

http://naghashi.org/

 

نقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

رنگ ها بر نيازهاي روحی – رواني، شرايط يادگيري، کنترل رفتارهاي خشمگينانه، احساسات، درمان افسردگي و اختلالات يادگيري و سطح انرژي اثر دارند. رنگها در کنترل نبض، تپش قلب، فشار خون، اشتها و حتي خواب مفيد هستند و همچنين در درمان بيماريهايي مثل ميگرن، سرطان، اعتياد و امراض پوستي و حتي تومورهاي مغزي اثر دارند.

رنگها در هر جا از دنيا و به تناسب فرهنگ و عرف هر جامعه معاني متفاوت و حتي متضاد دارند.براي مثال سفيد در کشوري مثل ايران نشان شادي، پاکدامني است و براي مراسم جشن و عروسي استفاده مي شود، در حاليکه در کشوري ديگر نشان روحانيت است و در مراسم عزاداري کاربرد دارد.نقاشی ساختمان

شايد تا به حال از خودتان پرسيده باشيد که چرا کشتي و يا هواپيماي سياه نداريم؟ و يا چرا هيچ جعبه شکلاتي سبز نيست؟ شايد در اين مطلب جوابهايتان را پيدا کنيد.

متأسفانه به دليل جذابيت روانشناسي رنگها، اين شاخه از علم مورد سوء استفاده قرار گرفته است. در هر سايت، مجله، روزنامه و يا وبلاگي از اين مطالب زياد ديده مي شود ولي درست يا غلط بودنشان مشخص نيست.

پروفسور لوشر از دانشمنداني است که حدود بيست سال و اندي در اين مورد تحقيق کرده است.

حال بد نيست از نظر اين محقق در مورد روانشناسي رنگها براي بعضي از رنگهاي پر طرفدار نگاهي بياندازيم.

رنگ مورد علاقه ي خود را انتخاب كرديد؟

و سپس با توجه به توضیحات ارائه شده ، ویژگی های رنگ مورد علاقه خود را بیابید

سیاه:درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

سیاه رنگی مطلق است که در فراسوی آن، زندگی تمام می‌شود. سیاه یعنی نه، که نشانه‌ای از ترک عشق و انصراف از فعالی‌های جمعی است. به معنی نیستی، ناامیدی به آینده و سکوتی ابدی است و حس سنگینی را به افراد القا می‌کند. تأثیر خوبی بر مزاج ندارد و در کودکان هم اثرات منفی دارد. دوستداران رنگ سیاه معمولا خسته و افسرده‌اند. ا گر خسته نباشند، ناراضی‌اند. اگر ناراضی نباشند، مغرورند. اگر مغرور نباشند، انکار می‌کنند. اگر انکار نکنند هم ناراضی‌اند، هم مغرور، هم خسته و هم انکار می‌کنند اما احتمالا خودشان هم خبر ندارند. طرفداران سیاه زیاد هم ناامید نشوند چون از طرفی دیگر سیاه نمادی از آبرومندی و شرافت است (دیده‌اید ماشین‌های شیک و کلاس بالا معمولا سیاه و براق اند).

قهوه ای:

آدم‌های قهوه‌ای را بدون قسم خوردن می توان باور کرد، یعنی حرفشان سند است. اما طرفداران این رنگ معمولا آواره اند (جالب است بدانید که رنگ مورد علاقه‌ ي آوارگان جنگ جهانی دوم، قهوه ای بوده است). قهوه‌ای ها یا یک بیماری جسمی جدی دارند و یا مشکلی که به نظر آن‌ها غیر قابل حل است، پس این افراد از نظر جسمی و روحی در خطرند.

خاکستری:

خاکستری را در کهن‌سالان و خانه‌ سالمندان باید پیدا کرد. این افراد معمولا غمگین‌اند و محافظه کار و حتی اگر آهنگی گوش کنند (اگر خجالت نکشند)، غمگین است (مثلا مثل اینکه ایرانی‌ها داریوش گوش کنند)، مثل اینکه به آنها گفته اند خوشی بی خوشی.

قرمز:

قرمز پسندها پر از شوق زندگی، عاشق و مبارزه طلب، پرتکاپو و شجاع، اهل معاشرت، شلوغ و پر سرو صدا هستند. ظاهرا” نیرویشان تمام نشدنی است، خوب مشت می‌زنند و کتک خورهای خوبی هم هستند. در مجموع و خلاصه اینکه برون گرا هستند. قرمز باعث افزایش نبض و فشار خون می‌شود.

 

آبی:

آبی‌ها خلاقند و همیشه فکرهای تازه می‌کنند، مورد احترام، آرام و دوست داشتنی هستند و احساساتشان را خوب کنترل می‌کنند. عاشق تنهایی، احساساتی و ملایم اند. نماد ابدیت و عمق و کمال گرایی است. از ویژگی‌های افراد آبی دوست صلح، مهربانی و هماهنگی است. خودشون نگیرند، این رنگ سبب کاهش نبض و فشار خون می‌شود.

سبز:

آدم‌های سبز مذهبی اند. در انجمن‌های خیریه یا بیمارستان یافت می‌شوند!!! مضطرب و انعطاف پذیرند. اگر دنبال شریک (البته شریک تجاری نه زندگی) می‌گردید سعی کنید سبز باشد (نه اینکه رنگ پوستش سبزه باشد). رنگی مقدس است. سبزها اصلاح گرند و بسیار علاقه به نصیحت کردن دارند. کوشش و پشتکار عجیبی دارند.

زرد:

آدم‌های زرد بر خلاف نظر عموم بیمار و رنجور نیستند و منتظر خوشبختی‌های بزرگند. آرام و قرار ندارند. توسعه طلب و اهل اختراعند. گاهی حسود و معمولا بلند پرواز.

بنفش:

بنفش‌ها دوست‌ها‌ي صمیمی و حساسند وذوق عارفانه دارند. گاهی آنقدر صمیمی می‌شوند که قضاوت و تصمیم درست نمی‌توانند بگیرند.

نارنجی:

نارنجی پسندها اهل مسابقه و سلطه طلبند و سرشار از آرزوهای دور و درازند.

ارغوانی:

ارغوانی‌ها پایشان روی زمین است و سر و فکرشان در ابرها پرواز می کند (البته فکر بد نکنید!). عاشق دین و عرفان اند. اندیشمند و عاشق مناظره و اثبات حقایق، اما هنوز معلوم نیست که چرا یک دفعه از این رو به آن رو می‌شوند و بنابراین اصلا به فکر پیش‌بینی آن‌ها نباشید.

تغییر رنگ محبوب با گذشت زمان امری طبیعی است اما اگر ناگهانی باشد گاهی خطرناک و بحث برانگیز و عجیب است.

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: ,ساختمان در شهریار, نقاشی ساختمان در شهریار, شرکت مجری ساختمان شهریار, نقشه شهریار جاده شهریار رباط کریم, گلخانه در شهریار, دزدگیر در شهریار, وایرلس در شهریار, آیفون در شهریار, نقاشی در شهریار, مرغداری در شهریار, اینترنت در شهریار, شبکه در شهریار, زمین در شهریار, اپارتمان در شهریار , , اپارتمان در شهریار, اجاره در شهریار, تخریب در شهریار, استخدام در شهریار, تابلوLED در شهریار, ایزوگام در شهریار, خرید سگ در شهریار, آیفون تصویری در شهریار, اجاره مسکن در شهریار, آیفون معمولی در شهریار, " اخلاق در دیوان شهریار ", فروش باغ در شهریار, آگهی استخدام در شهریار, تعمیر آیفون در شهریار, خرید آپارتمان در شهریار, ثبت شرکت در شهریار, پشتیبانی شبکه در شهریار, گاوداری شهریار در کرج, نصب آیفون در شهریار, سایت ارزان در شهریار, قیمت آپارتمان در شهریار, اینترنت پرسرعت در شهریار, موسیقی در سریال شهریار, پیش فروش در شهریار, نصب دزدگیر در شهریار, لیست مدارس در شهریار, دوربین مداربسته در شهریار, قیمت زمین در شهریار, نصب شبکه در شهریار, نمایندگی سایپا در شهریار, آپارتمان در شهریار رهن, سایت جوملایی در شهریار, نمایندگی شاتل در شهریار, کارخانه نوشابه در شهریار, کارخانه دوغ در شهریار, طراحی سایت در شهریار, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : شنبه 18 بهمن 1393
روانشناسی رنگ ها در ساختمان تهران و کرج

روانشناسی رنگ ها در ساختمان تهران و کرج

برخی از روانشناسان عقيده دارند رنگی که برگزيده و دلخواه کسی است ميتواند گويای خصوصيات اخلاقی و روانشناسی او باشد. نوشتار زير چکيده ای است که بر اساس اين نظريه و پس از سالهای پژوهش نگاشته شده:

 قرمز: خوش قلب اما خودپرست

اين رنگ مظهر شدت و زياده روی است که گاهی در جهت مخالف آن است. قرمز رنگ عشق و تنفر و فداكاری و خشونت و خون و آتش. كسی كه به اين رنگ علاقه دارد هرگز نمي تواند در زندگی بی تفاوت باشد.اين گونه اشخاص تند و سركش و در عين حال فعال و شجاع و کمی عجول هستند. احتمال شكست به خصوص در عشق برای آنها فراوان است.قضاوتهاي عجولانه و ناگهاني در مورد ديگران اغلب سبب از بين رفتن دوستي هايشان مي شود، با آن كه در عشق كاملاً فداكارند اما اگر روزی حوادث بر وفق مراد نباشد بدون تفكر و جويا شدن علت مي جنگند.دو عيب بزرگ خودپرستی و عدم كنترل، در نفس آنهاست و دو صفت ممتازشان خوش قلبی و حس بزرگ طلبی است. به طور كلی دوستداران رنگ قرمز دارای خصوصيات متضادی هستند

صورتی: مورد علاقه ديگران

رنگ صورتي درواقع همان قرمز است كه كمرنگ شده باشد. اگر به اين رنگ علاقه داريد تمام صفات رنگ قرمز را كمی ملايمتر دارا می باشيد، با گذشت هستيد و در عشق، تندی نشان نمی دهيد.ديگران را خوب درك مي كنيد و با اطرافيان خود با ملايمت و لطف رفتار می كنيد و به دليل نشاط و شادابي تان مورد علاقه اطرافيان خود هستيد. آنهايي كه به اين رنگ علاقه دارند اغلب شكستها، خشونتها و دشواري های زندگی را تحمل كرده اند و با مشكلات فراوان مواجه شده اند.

آبی: نظم، پشتكار، تنهايی

رنگ آبی از رنگهايی است كه طرفداران زيادی دارد. اگر به اين رنگ علاقه داريد، كاملاً می توانيد هوس و احساسات و هيجانات خود را كنتر ل كنيد.ظاهر آرام شما ديگران را وادار مي كند كه به شما احترام بگذارند و دوست داريد پيوسته مورد احترام و ستايش ديگران قرار بگيريد.در خريد و پوشش لباس قناعت می كنيد و به علت شرم و حيا و گاه غروری كه داريد ميل داريد اغلب تنها باشيد. حماقت و عدم فهم ديگران شما را كسل می كند و كسانی كه از نظر هوش و فهم بر شما برتری دارند شما را ناراحت می كنند.كارهای خود را از روي نظم و ترتيب و بر پايه قواعد معينی انجام مي دهيد. يكی از صفات مشخص شما پشتكار شماست

ارغوانی: رنگ عارفها و روانگران

رنگ اسرارآميز و باشکوهی است. دوستداران اين رنگ پيوسته مجذوب زيبايی ها و ظرافتها مي شوند و مغرور و اجتماعی هستند. معاشرت با اين دسته لذتبخش است که امور معنوی بيشتر می پردازند. ارغوانی رنگ مورد پسند عرفا نيز هست!

 قهوه ای: قابل اعتماد

اگر رنگ قهوه اي را دوست داريد كاملاً می توان روی شما حساب باز كرد. باثبات و مقدس، شاعرپيشه وكمی فيلسوف مآب هستيد.به ندرت تغيير عقيده مي دهيد و با آن كه كمتر تصميم می گيريد اما هر بار كه تصميمی بگيريد آن را به مورد عمل می گذاريد.شما كاملاً در نگهداري پول و اسرار ديگران قابل اعتماد هستيد. ميل داريد پيوسته در عالم خودتان باشيد و گاهی اوقات با اطرافيان خود رفتار خشونت آميزی در پيش می گيريد. در عشق هرگز بدبين و تند نيستيد.

خاكستری: احساس بی نيازی

اين رنگ مظهر چشم پوشي از خوشی های دنياست. كسانی كه به اين رنگ علاقه دارند اغلب در زندگي احساس رضايت می كنند، خاكستری رنگ عقلا است و جوانانی كه به اين رنگ اظهار علاقه می كنند درواقع خود را هم شأن و هم طراز اشخاص کهنسال ميدانند و در زندگي احساس بی نيازی می كنند.در عشق بر افراد مسن تر از خود تمايل دارند و اغلب كسانی كه از نظر فكر و ايده به آنها برتری دارند خيلی آسان طرف توجهشان قرار خواهند گرفت.

پرتقالی: صداقت آری، هوسبازی هرگز

رنگی است تركيبی و آنهايی كه اين رنگ را رنگ دلخواه خود می دانند متكی به نفس نيستند. اجتماعی و خوش خلقند و با مردم خوب رفتار می كنند.نفوذ در اين گونه افراد مشكل است كسی كه آنها را دوست بدارد می تواند با او به آسانی ازدواج كند. هوسباز نيستند و اگر با كسی دوستی كنند صداقت و فداكاری دارند. اگر افراد اين دسته با كسی كه خصوصيات اخلاقی خودشان را داشته باشد ازدواج كنند سعادتمند می شوند.

سبز: كنجكاویدرب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

رنگ سبز طبيعت وتازگی است. اگر به اين رنگ علاقه داريد زندگي با شما آسان است. نقطه اشتراك فراوانی با افراد علاقه مند به رنگ پرتقالی داريد روابط شما با ديگران بر پايه ی اصول و قرارداد است.دوست نداريد كه در زندگيتان حوادثی به وقوع پيوندد اما كنجكاوانه به ماجراهای زندگی ديگران توجه داريد

فيروزه ای: اسرارآميز و پند ناپذير

دوستداران اين رنگ اسرارآميزند و احساساتی و كارهای شخصی خود را به خوبی اداره می كنند. پشتكار دارند و باثباتند و به نصايح ديگران در مورد كارهای خود كمتر توجه دارند.

فيروزه ای معمولا رنگ مورد علاقه ی خانمها است

سياه: خوش ذوقی و ظرافت طبع

اين رنگ برخلاف عقيده ی همگان رنگ نوميدی و عزا نيست بلكه نشانه خوش ذوقی و ظرافت طبع است. اگر از دوستداران اين رنگ هستيد مسلماً به شخصيت اطرافيان خود احترام می گذاريد و برای آن كه ديگران را با ارزش و برجسته نشان دهيد از هيچگونه كمكی به آنها دريغ نمی كنيد و هرگز خود را به ديگران تحميل نمي نماييد همچنين عقايد و نظريات ديگران را به آسانی مي پذيريد.

يک نکته ی رنگی : توجه و علاقه شما به رنگها در طی زمان تغيير می كند به دليل آن كه خصوصيات اخلاقيتان نيز در ساليان دراز تغيير خواهد كرد. اما اگر در مورد رنگی ناگهان عقيده خود را عوض كنيد به علت ضعف شما و يا به علت نيازتان به تغيير محيط است

در مجموع این حسی ست که با سنجش بر جمعیت معیار در غالب افراد مورد آزمایش ایجادمی شود ولی باید قبول کرد که 100%نیست پس نمی تواند ملاک ارزیابی قوی برای شخصیت افراد باشد.

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: ساختمان و انواع پی در ساختمان دانلود, کتاب اجزاء ساختمان در ساختمان, در یک ساختمان مصالح ساختمان, دانلود کتاب اجزاء ساختمان و ساختمان, دانلود کتاب اجزای ساختمان و ساختمان, مصالح ساختمان سنتی و ساختمان جدید, مقاله تاسیسات ساختمان و برق ساختمان, نقاشي ساختمان, بلكا, نقاشي, مولتي كالر, پتينه, ساختمان, رنگ, كاغذ ديواري, پلاستيك, رنگ روغني, رنگ نما, كنيتكس, دكوراسيون, روغني, رنگ پلاستيك, پتينه كاري, پوشش سلولزي, دكوراسيون داخلي, بازسازي, خدمات ساختماني, ساختمان, نماي ساختمان, طراحي معماري, كاذب, نقاشي ساختمان, نقاشي, سقف كاذب, سازه, طراحي ساختمان, دكوراسيون داخلي, نما, گچ, خدمات ساختماني, بازسازي, طراحي دكوراسيون, ساختماني, دكوراسيون, طراحي, اسكلت, خدمات منزل, نقاشي, نقاشي ساختمان, بلكا, روغني, منازل, كاغذ ديواري, مولتي كالر, فضاي سبز, پله, رنگ ساختمان, رنگ آميزي, گچ, نظافت, طراحي فضاي سبز, ساختمان, پلاستيك, پلي استر, دكوراسيون, آبنما, دكوراسيون, دكوراسيون, دكوراسيون داخلي, طراحي دكوراسيون, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : شنبه 18 بهمن 1393
معرفی غلطک، قلم مو، پیستوله و معایب و مزایای آنها

معرفی غلطک، قلم مو، پیستوله و معایب و مزایای آنها

بررسی معایب و مزایای غلطک – قلم مو – پیستوله و معرفی آنها

بررسی مزایا و معایب قلم مو:درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

مزایای قلم مو:

از آنجا که برای رنگ آمیزی سطوح مختلف قلم موهای متنوع و گوناگونی به لحاظ اندازه، فرم، ضخامت و جنس موهای آنها وجود دارند، لذا عامل تعیین کننده انتخاب نوع قلم مو و مناسب ترین آنها به نوع رنگ تهیه شده و همچنین میزان وسعت سطح بستگی دارد. به این معنا که قلم موهای مورد استفاده برای رنگ پلاستیک برای رنگ روغن به کار نمی روند و همچنین از قلم موهای کوچک برای رنگ آمیزی سطوح وسیع نمی توان استفاده کرد.

معایب قلم مو:

از جمله معایب کاربرد قلم مو به مهارت مورد نیاز کاربر می توان اشاره کرد. در واقع برای به کارگیری قلم مو شخص می بایست از تبحر کافی بهره مند باشد زیرا در غیر این صورت با سطحی راه راه حاصل از رد قلم مو و یا شره های رنگ مواجه می شود.

مهمترین مزیت استفاده از قلم مو:

مهمترین مزیت آن این است که با توجه به تنوع موجود در تولید آن، پوشش اغلب سطوح حتی ناصاف و با برجستگی ها و فرورفتگی های مختلف امکان پذیر است مگر آنکه محدودیت فضایی فرورفتگی از مانور حرکتی قلم مو و دست جلوگیری کند که در چنین شرایطی اصراری بر به کارگیری قلم مو نبوده بلکه می بایست از ابزار دیگری استفاده کرد.

بررسی مزایا و معایب غلطک:

معرفی غلطک:

غلطک ابزار دیگری برای رنگ آمیزی است که مانند قلم مو در اندازه ها و جنس های مختلف تولید می شود. غلطک شامل یک استوانه پوشش دار و همچنین یک دسته است که با کمی پیچ و خم به هم متصل هستند. برای آغشته کردن سطح پوشش غلطک که مانند قلم مو با توجه به نوع رنگ و کاربرد آن متفاوت است سینی مخصوصی در نظر گرفته شده است. این سینی دارای انتهایی کاسه مانند و گود برای نگهداری رنگ بوده و ابتدای سطح آن نیز با برجستگی های کنگره ای پوشش یافته است که نقش خروج رنگ های اضافی از غلطک را برعهده دارد. به این معنا که پس از قرار دادن غلطک در داخل قسمت گودی انتهایی سینی و آغشته کردن تمام سطح آن به رنگ، غلتک را چندین بار بر روی کنگره ها حرکت داده و اضافات رنگ آن را خارج سازید.

مزایای غلطک:

از جمله مهمترین مزایای غلطک کاربرد آسان آن و عدم نیاز به مهارت خاص نقاشی حرفه ای است. یعنی هر فردی که کمی با رنگ و نقاشی آشنایی داشته باشد می تواند خودش دست به کار شود. علاوه بر آن سرعت عمل در رنگ آمیزی با غلطک بیشتر از قلم مو بوده و نتیجه یکنواخت تری نیز حاصل می شود.

معایب غلطک:

مهمترین عیب آن این است که برای پوشش رنگی سطوح دیوارها و سقف یک فضا از غلطک به عنوان تنها ابزار رنگ آمیزی نمی توان استفاده کرد بلکه برای تکمیل رنگ گوشه ها، زوایا، محل برخورد دو سطح دیوار و سقف با یکدیگر و قسمت های فرورفته و برجسته و غیره قلم موی مناسب مورد نیاز است.

بررسی مزایا و معایب پیستوله:

معرفی پیستوله – مزایا و معایب آن:

پیستوله ابزار دیگر رنگ آمیزی سطوح خارجی و داخلی ساختمان و همچنین لوازم دکوراسیون است که از یک مخزن و یک لوله و در نهایت سری مخصوص آن تشکیل شده است. این ابزار نسبت به قلم مو و غلطک از ابعاد بزرگ تری برخوردار بوده و همین موضوع محدودیت کاربرد آن را سبب می شود، زیرا داشتن پیستوله در خانه آن هم برای استفاده هر چند سال یک بار رایج نبوده و به فضایی کافی برای نگهداری نیاز دارد. در ضمن استفاده از پیستوله به عنوان جایگزین بقیه ابزارها اگرچه در همه موارد امکان ندارد ولی حتی اگر امکان پذیر باشد، به صرفه نیست زیرا به هنگام رنگ پاشی از به هدر رفتن مقدار زیادی رنگ نمی توان جلوگیری کرد و از این جمله معایب پیستوله است ولی با تمام این تفاسیر، برای رنگ آمیزی برخی از قسمت ها و سطوح، تنها ابزار کارا، پیستوله بوده و در ضمن سرعت عمل و یکنواختی نتیجه کار نیز از جمله مزایای مهم آن به شمار می آید.

به عنوان مثال برای رنگ کردن سقف های کاذب پر پیچ و خم که در معماری های امروزی رواج یافته، پشت رادیاتورها و قسمت هایی مانند اینها کاربرد ابزار دیگری به جز پیستوله به نتیجه دلخواه منجر نخواهد شد.

رعایت چند نکته در نقاشی ساختمان:

پس از پایان کار پروژه و حتی پس از اتمام هر روز کاری نقاشی، ابزار مورد استفاده را با حلال مخصوص رنگ خوب شسته و در گوشه ای قرار دهید تا در معرض هوا خشک شود. هرگز قلم مو و یا غلطک را آغشته به رنگ نگهداری نکنید.

چند عدد قوطی رنگ خالی و شیشه برای نگهداری باقی مانده رنگ های ساخته شده آماده کرده و پس از ریختن اضافات رنگ ها در آن برچسبی حاوی فضای رنگ به کار رفته و تاریخ بر روی آنها بچسبانید.

برای آنکه پس از اتمام هر روزه کار نقاشی مجبور به شستن سینی مخصوص غلطک نباشید، پیش از استفاده سطح داخل آن را با پلاستیک سلفون کاملا پوشش دهید سپس در پایان کار آن را دور انداخته و برای روز بعد از پلاستیک دیگری استفاده کنید.

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: رنگ بندی رنگ نرده تراس, رنگ بندي و شماره رنگ مو, کاتالوگ رنگ های رنگ سحر, رنگ بندی و شماره رنگ مو, ساخت رنگ پوست رنگ روغن, رنگ بندی رنگ مو آرت, كاتالوگ رنگ بليكا رنگ سلولوزي, قیمت اتاق رنگ کوره رنگ, قیمت اتاق رنگ کوره رنگ, ,صد رنگ رنگ دانلود pdf قيمت اتاق رنگ كوره رنگ, رنگ ایران قیمت و لیست رنگ, مزدا 3 new رنگ سفید هفت رنگ, هفت رنگ تمام رنگ, تصاویر رنگ های مناسب برای رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان, بهترین رنگ ها برای رنگ آمیزی ساختمان, عکس هایی از رنگ آمیزی ساختمان و گل و ابزارهای ساختمان, رنگ ساختمان, ساختن رنگ ساختمان, رنگ ساختمان عکس, رنگ درب ساختمان, رنگ ابزار ساختمان, اموزش رنگ ساختمان, انواع رنگ ساختمان, رنگ در ساختمان, رنگ داخل ساختمان, تولیدی رنگ ساختمان, عکسهای رنگ ساختمان, ساخت رنگ ساختمان, کاتالوگ رنگ ساختمان, ژورنال رنگ ساختمان‍, رنگ نمای ساختمان, عکس رنگ ساختمان, نمونه رنگ ساختمان, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : شنبه 18 بهمن 1393