نقاشی ساختمان در تهران و نازی آباد

  

تأثير رنگ بر سلامت

نويسنده: بابک قلی پور

 http://naghashi.org/

از روزگاران بسيار دور رنگ ها هميشه پيرامون بشر را احاطه کرده و وي را تحت نفوذ خود در آورده اند و چندي نيست که ما قادر به توليد رنگ ها و استفاده از آن ها شده ايم. تا پيش از قرن نـوزدهم فقط تعدادي رنـگ و مـواد رنگي شناخته شده بودند که بيشتر آن ها ريشه آلي داشتند؛ گران تر بودند بطوريکه استفاده از پارچه هاي رنگي و مواد تزئيني فقط در انحصار ثروتمندان بود. صدها هزار حلزون زندگي خود را از دست دادند تا امپراطور روم بتواند رداي بنفش خود را به تن کند.

در سال هاي اخير هزارها رنگ بوجود آمده اند و تقريباً براي هر منظوري رنگ خاصي فراهم است. علاوه بر اينکه ما رنگ آبي آسماني، رنگ سرخ غروب آفتاب و رنگ سبز درختان و تمام رنگ هاي طبيعي را در اختيار داريم، و اشيا ساخته شده به دست بشر و تصاوير نقاشي و لباس هاي رنگارنگ ما را شيفته و محصور خود مي سازد.

 

 

 http://naghashi.org/

 

اين استفاده روزافزون از رنگ ها، همراه با رقابت فزاينده ميان توليدکنندگاني که مشتاق افزايش فروش محصولات خود هستند، تحول زيادي را در زمينه روانشناسي رنگ پديد آورده است، هر چند که وقتي اين روانشناسي وارد صحنه بازاريابي مي شود بسياري از پژوهش هاي آن در مـعرض آزمـون و خـطا قـرار مي گيرد. رنگ هاي طبيعت در ما تأثير گذارده اند و اين آثار به گونه اي ژرف و اجتناب ناپذير در جان و روح ما جايگزين شده است. معذلک در مورد چيزهايي که خريداري مي کنيم از آزادي انتخاب بکار بردن دوست داشتني ها و سليقه ها و سنت هايمان برخورداريم.

بشر اوليه تحت تأثير دو عامل قرار داشت که خارج از کنترل او بودند. اين دو عامل عبارت بودند از روز و شب و تاريکي و روشنايي. شب محيطي را بوجود مي آورد که فعاليت بشر را متوقف مي کرد و لذا بشر اوليه به غار پناه مي برد و خود را در پوست حيوانات مي پيچيد و به خواب مي رفت .

 

 

 http://naghashi.org/

 

محيـط داراي رنگ آبـي مـتمايل بـه تيره آسمان شب و محيطي داراي زرد روشن نور آفتاب جلوه اي از روز را براي ما تداعي مي کنند، رنگ هاي مرتبط با اين محيط اند. لذا رنگ آبي متمايل به تيره رنگ آرامش و عدم فعاليت و در حالي که رنگ زرد روشن رنگ اميد و فعاليت است.

رنگ قرمز سيستم عصبي را تحريک مي کند يعني فشار خون را بالا مي برد و تنفس و ضربان قلب را سريع تر مي کند. آزمايشاتي که روي رنگ آبي سير صورت گرفته نشان مي دهد که فشار خون را پايين آورده و از سرعت تنفس و ضربان قلب مي کاهد. رنگ آبي تيره تأثير آرام بخش دارد.

رنگ ها در همه جا ما را احاطه کرده اند و رنگ هاي مختلف در زندگي ما از بسياري جهات تأثير گذارند؛

? رنگ قرمز عموماً به هنگام رانندگي يا استفاده از دستگاه هاي صنعتي و ... توجه ما را به خود جلب مي کند.

? ما هنگام مشاهده مراتع سرسبز احساس شادابي مي کنيم.

? هنگامي که درياي آبي را مي بينيم احساس آرامش مي کنيم.

?يک اتاق تاريک در ما احساس رمز و راز و يا ترس ايجاد مي کند.

? اتاقي با رنگ آميزي سفيد احساس تازگي و تميزي را در ما القا مي کند.

رنگ درماني يک شيوه درماني پيوسته و بي وقفه است که شامل بکارگيري رنگ ها در درمان بيماري هاي مختلف جسمي و اختلالات احساسي و يا رواني است.

در رنگ درماني از مجموعه اي از اصول هارموني رنگ ها و ترکيب آن ها براي بهبودي بيماران استفاده مي شود. مثلاً تلفيق رنگ آبي و سبز در بيمار نشان مي دهد محيطي آرام و دور از جنجال نياز دارد و خواستار آزاد شدن فشار روحي و تعارض ها يا مخالفت هاست. با زحمت زياد اوضاع را در کنترل خود قرار مي دهد و با احتياط به مشکلات برخورد مي کند. طبعي حساس و چشمي تيزبين دارد.

متخصصين رنگ درماني معتقد هستند که هر عضو بدن انرژي مشخصه خود را دارد و اختلالات هر عضو را مي توان با بکارگيري رنگي هم تراز با انرژي آن عضو در محدوده مشخص و يا کل بدن به سمت بهبودي پيش برد.

دانستن اينکه هر رنگ خصوصيات شخصيتي فردي را که از آن استفاده مي کند نشان مي دهد خالي از فايده نخواهد بود. مثلاً فردي که آبي تيره را بر مي گزيند فردي خود محور و منفعل است و داراي قدرت ادراک زياد مي باشد و روحيه مشارکت و همکاري دارد. طالب آرامش است وعشق ومحبت را گرامي مي دارد.

فردي که نارنجي تيره را مورد توجه قرار مي دهد معمولاً فردي است مهاجم و متجاوزو مستقل. داراي حس رقابت و اهل عمل و فعاليت است. از نظر شخصيتي هيجان پذير و سلطه گر است و تمايلات جنسي قوي دارد. يا فردي که زرد روشن را برمي گزيند فردي بدون محور و فعال است. آينده نگري قوي دارد و بلند پرواز بوده و اهل پرواز مي باشد. از نظر عاطفي فردي است پر توقع و تغيير ناپذير و داراي ابتکار و نشاط و زنده دلي.

رنگ آبي آرامش دهنده بوده و مي تواند براي پايين آوردن فشار خون مورد استفاده قرار گيرد.

اين زمينه از رنگ ها مي توانند توانايي خوابيدن را در انسان افزايش داده و يا احساس سردرد را کاهش دهند. در مقابل هنگامي که در معرض نور قرمز قرار داشته باشيد تقريباً تأثير شادي را

تجربه مي کنيد. اين زمينه از رنگ باعث بالا رفتن فشار خون مي شود و افزايش سازندگي آدرنالين خون را موجب مي شود. بدنبال آن شما يقيناً احساس ترس يا استرس خواهيد کرد بنابراين مشاهده مي کنيد که استفاده صحيح از رنگ ها مي تواند يک فضاي مناسب يا نامناسب براي زنـدگي ايجاد کنـد در اينجا اشـاره اي داريم به کاربردهاي رنگ ها. رنگ زرد ذهن را تحريک مي کند بنابراين معمولاً مناسب ترين رنگ براي اتاق مطالعه يا اتاق درس است. رنگ آبي موجب آرامش شما مي شود و تسکين دهنده است بنابراين براي اتاق خواب مناسب تر است. رنگ سفيد نشانگر تهي بودن است؛ و بيانگر فضاي باز و تميزي است. بنابراين براي حمام يا سرويس هاي بهداشتي مناسب است. بايد دقت کنيد که حتي المقدور از اين رنگ براي اتاق درس استفاده نکنيد. بطور خلاصه رنگ درماني بر افکار و سلامتي فرد بطور قطع تأثير مي گذارد و فراموش نکنيد که استفاده درست از رنگ ها مي تواند آرامش را به زندگي شما به ارمغان آورد

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
نقاشی ساختمان در استان البرز یا کرج

 انتخاب رنگ براي نقاشي 

,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ ,سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,

 

 

رنگ هايي كه براي نقاشي اتاق انتخاب مي كنيد، ارتباط مستقيم با روحيه شما دارند. اين مسئله به عنوان يك اصل و نكته اي غير قابل انكار پذيرفته شده است. بايد دانست كه رنگ ها مي توانند تعيين كننده حس و حال حاكم بر فضا نيز باشند، بطوريكه اگر يك اتاق را با رنگ هاي متفاوت نقاشي كنيد خواهيد ديد احساس ها و حالت هاي كاملا متفاوتي در آن اتاق بوجود مي آيد. از اين رو مي توان گفت رنگ يكي از عناصر مهم در دكوراسيون داخلي است كه در انتخاب آن بايد دقت لازم را به كار بست.

 

در خصوص انتخاب رنگ مناسب براي نقاشي يك اتاق علاوه بر اينكه سليقه شخصي و اولويت هاي دلخواه شما بسيار مهم است يك سري اصول و راهنمايي هاي ثابت و مهم وجود دارد كه بايد براي داشتن انتخابي صحيح و اصولي آن ها را مد نظر قرار داد. در اين مطلب سعي داريم به صورت خلاصه مهم ترين اين اصول و نكات را برايتان مطرح سازيم. با ما همراه باشيد.

  http://naghashi.org/

 

ويژگي‌ها و حقايق ظاهري و ذاتي رنگ‌ها

 http://naghashi.org/

زماني كه جلوه اتاقي برايتان كسل كننده و خسته كننه شده است هيچ راه حلي سريع‌تر از تغيير رنگ و نقاشي آن اتاق نمي‌تواند جلوه آن اتاق را برايتان دگرگون سازد. تغيير رنگ از تمام موارد مشابه ارزان‌تر و سريعتر قابل اجراست.

 

چه قسمتي از يك اتاق خانه را نقاشي كنيد و چه تمام اتاق‌هاي خانه را حقيقت اينجاست كه تغيير رنگ مي تواند كيفيت زندگي و روحيه شما را نيز تغيير دهد و  آنرا بهبود بخشد.

  http://naghashi.org/

 

رنگ‌ها به صورت كلي به دو دسته رنگ‌هاي سرد و گرم تقسيم مي‌شوند كه هر يك از اين گروه هاي رنگي از طرق مختلف مي‌توانند جلوه و احساس موجود در خانه را تغيير دهند و متحول سازند. رنگ هاي گرم نسبت به رنگ هاي سرد بسيار قوي تر و درخشان تر هستند و خيلي زود تر ديده مي شوند. به طور كلي مي توان گفت كه گيرايي بصري نسبت به اين رنگ ها بالاتر است.

  http://naghashi.org/

 

بنابراين براي اتاقي كه سرد و بي روح است از رنگ هاي گرمي مثل زرد و قرمز و نارنجي استفاده كنيد تا روح و نشاط را به آن اتاق بياوريد.

  http://naghashi.org/

 

رنگ‌هاي گرم همچنين براي استفاده در اتاق‌هايي كه نورگير خوبي ندارند و از نور طبيعي بي بهره هستند نيز مناسب است. زيرا سبب مي‌شوند فضاي اتاق روشن و گرم شود چراكه اين رنگ ها نور را منعكس مي‌كنند. رنگ هاي گرم در طيف هاي تيره سبب مي‌شوند فضا كوچك تر به نظر برسد از اين رو اين نوع رنگ‌ها براي اتاق هاي بزرگ و سرد بسيار مناسبند به اين دليل كه سبب مي شوند اتاق گرم و منسجم تر به نظر برسد.

  http://naghashi.org/

 

رنگ‌هاي سرد برعكس رنگ هاي گرم عمل مي‌كنند و تاثير مخالفي با آنها دارند. اين رنگ ها نور را بيشتر جذب مي‌كنند به همين دليل سبب سرد سدن فضا مي‌گردد. از طرفي رنگ‌هاي سرد سبب مي‌شوند ديوار‌ها از هم دور شوند از اين رو اتاقي كه با رنگ‌هاي سرد مثل آبي- سبز يا بنفش رنگ آميزي شده اند بزرگ تر از مقياس واقعي خود به نظر مي‌رسند. اين گروه رنگي براي اتاق‌هاي كوچك يا اتاق‌هايي كه به شدت نورگير هستند و در طول روز در اثر نور خورشيد خيلي گرم مي‌شوند مناسبند و توصيه مي‌شوند.

  http://naghashi.org/

 

گروه مهم ديگري از رنگ‌ها وجود دارد كه رنگ‌هاي خنثي نام دارند. اين گروه رنگي تاثير و ويژگي هاي رنگ هاي سرد و گرم را ندارند. در اصل اين گروه رنگي خود را با فضا سازگار مي كنند و هيچ گونه حالتي را بر فضا تحميل نمي كنند. از ديگر ويژگي هاي مهم اين گروه رنگي آن است كه به آساني كنار رنگ‌هاي ديگر مي‌نشينند و خود را با هر رنگي هماهنگ مي‌سازند. تعدادي از مهم ترني رنگ هاي خنثي عبارتند از:سفيد، سياه، بژ، طوسي و...

  http://naghashi.org/

 

با توجه به اين ويژگي هاي كلي كه در بالا به آنها اشاره كرديم اگر رنگ ها طبق ويژگي ها و موقعيت اتاق مورد نظر انتخاب كنيد ميتوانيد به نتيجه مطلوبي برسيد. براي انتخابي صحيح تر مي توانيد از طرق مختلفي نيز ايده و الهام بگيريد. براي مثال طبيعت يكي از بهترين و كامل ترين منابع براي الهام گرفتن براي نحوه استفاده از رنگ ها و نحوه اصولي تركيب رنگ هاي مختلف است. يكي يگر از منابع قابل اطمينان مجلات دكوراسيون داخلي و عكس ها و تصاوير موجود در آنها هستند. در اين كاتالوگ ها و مجلات شما مي توانيد تاثير يك رنگ در اتاق هاي مختلف و با چيدمان هاي متفاوت را مشاهده كنيد و از آنها ايده بگيريد.

 

  http://naghashi.org/

 

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: ,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان, اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها, ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
نقاشی ساختمان در شهرک اندیشه و شهرک اداری شهریار

 رنگ روغني

 

رنگ هاي روغني

 

رنگ هاي روغني نيز از رنگ هاي سنتي و قديمي محسوب مي شود ولي هنوز براي رنگ آميزي درب و پنجره هاي فلزي به عنوان يکي از بهترين گزينه ها محسوب مي شود و حتي براي مواردي که به خاطر زيبايي بيشتر قرار است که دربهاي فلزي از پوشش هاي مولتي کالر استفاده شود رنگ روغني به عنوان عايقي در برابر خوردگي و زنگ زدگي در آستر کاري ها استفاده مي شود رنگ هاي روغني به سه نوع براق ، نيمه براق و مات تقسيم مي شوند. در ادامه مطالب به هزينه هاي رنگ آميزي اين بخش توجه فرماييد

 

رنگ هاي روغني

 http://naghashi.org/

 

http://naghashi.org/

به طور کلي هر کيلو رنگ روغني ? متر مربع را پوشش مي دهد و با توجه به نوع کار و قيمت رنگ از متري 5 تومان تا 7 تومان متغيير مي باشد. براي مثال فرايند خدمات سه هزارتوماني به شرح زير مي باشد

 http://naghashi.org/

 

وب سایت : http://naghashi.org/

استفاده از بهترین رنگ های ایرانی – رنگ سحر و هادی

روغن زير کار +ماستيک(بتونه کاري)+سمباده کاري با پوسته آب + رنگ آميزي

 http://naghashi.org/

 

توضيح : هزينه هاي فوق ثابت نمي باشند

 

تلفن تماس براي مشاوره و بازديد از محل کار 09127680354

هدف ما رضايت مشتري است

  http://naghashi.org/

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری, جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
نقاشی ساختمان در شهرک وحدت و پل فردیس و شهرک بنفشه

 خدمات » خدمات منزل

 

کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های http://naghashi.org/

 

نقاشي ساختمان-بازديد ومشاوره در محل شما با ارائه آلبوم رايگان(مدت محدود تا نوروز)

 

 

http://naghashi.org/

 

نقاشي ساختمان-http://naghashi.org/

 

تعميرات ساختمان- کلي وجزئيhttp://naghashi.org/

بازسازي تا مرحله نقاشي ساختمانhttp://naghashi.org/

.نمونه کاره ما با قيمت شما.http://naghashi.org/

نقاشي مدرن وترکيبي اروپايي کم نظيرhttp://naghashi.org/

مولتي کالر درجه يک اطلس وپارسhttp://naghashi.org/

رنگ اکروليک بدون بو-حلال آب هاويلوکسhttp://naghashi.org/

رنگ روغني -هادي رنگ-رنگ سحر 1http://naghashi.org/

 http://naghashi.org/

 

رنگ پلاستيک هادي رنگ ورنگ سحر

 

بلکا-رومالين-پتينه درجه يک .درجه 2

کاغذديواري ايراني چيني-آلماني-ايتاليايي-ترکيه اي -تايلندي و..........

تعميرات وبازسازي تا مرحله نقاشي ساختمان درجه يک

فقط با يک چک کارمندي قيمت شما

بازديدوارسال کاتالوگ مشاوره از محل رايگان فقط با يک تماس:

09127680354http://naghashi.org/

 

 

همين الان تماس بگيريد

 

نگران کيفيت وکاره نقاشي خانه خود نباشيد اون با ما با ضمانت کتبي اتحاديه.

----------------------http://naghashi.org/-------------------

(27 سال عضويت در اتحاديه نقاشان)

http://naghashi.org/wp-content/themes/Caspian/images/logo.gif

:: برچسب‌ها: کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب های جوبی,درب های ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قلی پور 09127680354
تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1392